Miltä kulostaa, jos nainen juo yhden päivän aikana pullon punaviiniä?
Kommentit (15)
että nainen juo päivän aikana pullon punaviiniä.
Kuulostaa eriltä kun se, että nainen joisi joka päivä pullon punaviiniä.
..ihan siitä, tapahtuuko tuollainen yhden pullon juominen kerran kolmessa kuukaudessa (niinkuin allekirjoittaneella lapsettomalla opiskelijanaisella) vai joka päivä kotiäidillä.
Pikkaisen voisi ap nyt täsmentää ;)
Varmaankin kuulostaa siltä että nainen juo päivän aikana pullon punaviiniä.
Kuulostaa eriltä kun se, että nainen joisi joka päivä pullon punaviiniä.
Juuri näin. :) Kuulostaa todellakin siltä että tämä naiseksi kuvailtu henkilö juo päivässä pullon punaviisiniä. Mitä sitä ihmettelemään.
Veikkaisin jotain tällaista...
10 *plop* (pullo aukeaa)
20 *kling* (otetaan lasi kaapista)
30 *pulp-pulp-pulp* (kaadetaan viiniä lasiin)
40 *glug-glug-glug* (juodaa sitä viiniä
50 GOTO 30
..Eli tuoltahan se, jos insinöörimäisesti se toisto kuvaillaan.
Veikkaisin jotain tällaista...
10 *plop* (pullo aukeaa)
20 *kling* (otetaan lasi kaapista)
30 *pulp-pulp-pulp* (kaadetaan viiniä lasiin)
40 *glug-glug-glug* (juodaa sitä viiniä
50 GOTO 30..Eli tuoltahan se, jos insinöörimäisesti se toisto kuvaillaan.
ranskalaisnaisella menee kevyesti tuo, ruokailujen ohessa. Pitkin päivää juotuna ei nouse päähänkään, mutta huom. maksa ei silti kestä pidemmän päälle! Tämä hajoava maksa tulee monelle yllätyksenä, sillä viiniä ei koeta edes alkoholiksi.
mutta ei huolestuttavalta jos ei tapahdu usein.
Varmaankin kuulostaa siltä että nainen juo päivän aikana pullon punaviiniä.
Kuulostaa eriltä kun se, että nainen joisi joka päivä pullon punaviiniä.Juuri näin. :) Kuulostaa todellakin siltä että tämä naiseksi kuvailtu henkilö juo päivässä pullon punaviisiniä. Mitä sitä ihmettelemään.
---täällä ollaan pienessä siivussa jo aamusta alkaen.
vastauksista päätellen täällä ollaan pienessä siivussa jo aamusta alkaen.
Harmi kyllä ei, vaan töissä. :|
Ja mitä sitten jos ei tuomitse toista? Pitäisikö nousta barrikadeille ja alkaa riehumaan tuntemattomien ihmisten tavoista, jotka eivät minuun vaikuta mitenkään? Siinähän juo, mitä minä sitä olen arvostelemaan.
Ja mitä sitten jos ei tuomitse toista? Pitäisikö nousta barrikadeille ja alkaa riehumaan tuntemattomien ihmisten tavoista, jotka eivät minuun vaikuta mitenkään? Siinähän juo, mitä minä sitä olen arvostelemaan.
Mä sanoin ton pienessä siivussa -jutun. Siis sehän oli läppä. Ilmeisesti ne pitää markkeerata aina hymiöillä, niin nekin jotka syyllistyvät ihan kaikesta, ymmärtävät. Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää ketään, en edes tajua, miten ton voi tulkita juuri niin, jollei sitten todella halua aktiivisesti valita sitä negatiivisinta tulkintaa. Voi vee, kuulostaa siltä että olet lasillisen tarpeessa, ehkä pullonkin. :D :D :D
Mä sanoin ton pienessä siivussa -jutun. Siis sehän oli läppä. Ilmeisesti ne pitää markkeerata aina hymiöillä, niin nekin jotka syyllistyvät ihan kaikesta, ymmärtävät. Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää ketään, en edes tajua, miten ton voi tulkita juuri niin, jollei sitten todella halua aktiivisesti valita sitä negatiivisinta tulkintaa. Voi vee, kuulostaa siltä että olet lasillisen tarpeessa, ehkä pullonkin. :D :D :D
Mulle tuli aivan sama heitto mieleen, sillä noissa muutamassa puolusteluviestissä tuossa yllä oli lyöntivirheitä (punaviisiniä jne.). Kieltämättä mielikuva on se, että joku pikku hiprakassa näppäilee.
Ja tähän nyt sellaisia silmää iskeviä hymiöitä, vaikka useampia.
No niin, noh. Ei voi syyttää, kun tietää tämän palstan yleisen asenteen näihin touhuihin. Missä tahansa toisella palstalla olisin lukenut tuon, niin olisi mennyt huumorilla, mutta jostain syystä ei täällä. Täällä on yleensä niin vihaista porukkaa että kaikki sanotaan tosissaan ellei ole miljoonaa hymiötä perässä.
Pahoitteluni väärinymmärtämisestä! En juo itse punaviiniä, eikä nyt olisi edes paukku paikallaan, mutta kiitos tarjouksesta. Näillä viikonloppua kohden jatketaan.
Ei liikuta ainakaan omaa maailmaani mitenkään. :) Jos tuntuu siltä, niin sitten juo.
En koe olevani oikeutettu arvostelemaan muiden tekemisiä, koska en ole itsekään täydellinen ihminen.