Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi maksaa käsilaukusta yli 1000 euroa?!?!

Vierailija
15.03.2012 |

Näin kollegalla ihanan laukun. Kysyin, että mistä se on. Se oli Burberryn, mutta ei siis sitä ruutua. Tosi kaunis. Hintaa ei meinannut ensin sanoa, mutta myönsi että oli yli 1000 euroa. Apua. Siis... Miten? En kehdannut kysyä. Miksi?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kerskakulutusta. Ja sellainen on nykyisten vähenevien luonnonvarojen aikana poispantava vika.

Vierailija
2/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oli kyllä resuisen suomalaisen näköinen, mutta tarjoilu pelasi kun rahaa oli)ja sitten se tarjosi sitä ruokaa sille saksalaisukolle joka on suomalainen nykyään ja roisi suustaan. Mulla on vähän huonohko nimimuisti, mutta ei se ole ennenkään haitannut.

se oli kaamea ja pipokin olisi ollut syytä ottaa pois, sekin oli kaamea. Mua jotenkin hävetti, et toi on suomalainen. Et meikäläiset miehet on just tuommosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun läpi, enkä voi kuin ihmetellä teitä jotka jauhatte tuota status -sontaa.

Eikö (mitä ilmeisemmin) pieniin mieliinne ole koskaan juolahtanut että tonnin (tonni on melko pieni raha kun Laukuista puhutaan) laukun ostaja saattaa pitää kyseistä tavaraa yksinkertaisesti kauniina, ihanana, hienona...?

Itselläni on useampi huomattavan kallis laukku, ja voin vakuuttaa, etten niitä hankkiessani ole miettinyt punaisen puupennin vertaa mitä joku jossain minut nähdessään näkee, tai ajattelee.

Pieni on mieli ihmisellä joka peräsuoli ulkona tuskailee ventovieraiden laukku-, auto-, vaate- tms hankintoja.

No, nytpä tiedän ensi kerralla mitä te kyttäätte.

Vierailija
4/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ostaa yhden kestavan laukun, jota voi kayttaa vuosikymmenia, niin se on luontoa tuhoavaa kerskakulutusta, mutta viisi halpaa kassia vuodessa ei tuhoa luonnonvaroja yhtaan?

Vierailija
5/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ostaa yhden kestavan laukun, jota voi kayttaa vuosikymmenia, niin se on luontoa tuhoavaa kerskakulutusta, mutta viisi halpaa kassia vuodessa ei tuhoa luonnonvaroja yhtaan?

että alle 1000e ei saa hyvää ja kestävää laukkua?

Niin kauan kuin Afrikassa on yksikin nälkää näkevä lapsi, on synti ja häpeä laittaa pelkkään laukkuun tuollainen rahasumma.

Vierailija
6/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse varmasti aina halvinta, etta voi lahettaa erotuksen niille Afrikan nalkaisille? Aivan varmasti.

Vierailija
7/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kerskakulutusta. Ja sellainen on nykyisten vähenevien luonnonvarojen aikana poispantava vika.

Ihanko tosissasi väität, että tonnin laukku kuluttaa enemmän luonnonvaroja kuin satasen laukku?

Vierailija
8/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin juuri 900€ Mulberryn. Minulta menee myös joka ikinen kuukausi rahaa Plan-kummilapselle Malawiin. En koe minkäänlaista syntiä tai häpeää ostaessani sen kalliin tuotteen jos niin haluan.

i]Niin kauan kuin Afrikassa on yksikin nälkää näkevä lapsi, on synti ja häpeä laittaa pelkkään laukkuun tuollainen rahasumma.

Vierailija
9/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin juuri 900€ Mulberryn. Minulta menee myös joka ikinen kuukausi rahaa Plan-kummilapselle Malawiin. En koe minkäänlaista syntiä tai häpeää ostaessani sen kalliin tuotteen jos niin haluan.

i]Niin kauan kuin Afrikassa on yksikin nälkää näkevä lapsi, on synti ja häpeä laittaa pelkkään laukkuun tuollainen rahasumma.

Tähän peesi. Ja mitä tulee noiden luonnovarojen kulutukseen. Eiköhän ne teidän markettikassit joita ostelette pari kertaa vuodessa ja nakkaatte sitten puhkikuluneena roskiin, kuormita maapalloa paljon enemmän kuin yksi kallis laukku jota käytetään 20 v. Ja vielä äidiltä tyttärelle siirretään. Hohhoi, kateus se täälläkin laulaa.

Vierailija
10/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan ihan hyviä tuotteita enkä ole mistään tonnia maksanut.

En oikeasti usko että on olemassa naista joka käyttää sitä yhtä ja samaa kassiaan 20 vuotta. Varmasti sillä on useita laukkuja ja ne kuormittaa luontoa ihan yhtä paljon kun ne meidän tavistenkin laukut.

Vierailija
11/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän peesi. Ja mitä tulee noiden luonnovarojen kulutukseen. Eiköhän ne teidän markettikassit joita ostelette pari kertaa vuodessa ja nakkaatte sitten puhkikuluneena roskiin, kuormita maapalloa paljon enemmän kuin yksi kallis laukku jota käytetään 20 v. Ja vielä äidiltä tyttärelle siirretään. Hohhoi, kateus se täälläkin laulaa.

Ekoteko on ostaa kunnollinen kalliimpi tuote sen sijaan että laittaisi rahansa halpiksiin, jotka eivät kestä mitään. Ja jotka on teetetty vinkuintiassa lapsilla huonoissa oloissa. Saisitte hävetä, jotka ostate näitä made in China -tuotteita

Vierailija
12/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkikassin. Itse en koskaan katsele toisten kasseja saati mieti niiden merkkejä. Ei hajuakaaan miltä näyttävät vuitton ja berrylaukut.

Mutta jos itse tulee onnelliseksi 1000 käsiveskasta niin ostakoon ei se multa ole pois.

Vierailija
13/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkikassin. Itse en koskaan katsele toisten kasseja saati mieti niiden merkkejä. Ei hajuakaaan miltä näyttävät vuitton ja berrylaukut.

Mutta jos itse tulee onnelliseksi 1000 käsiveskasta niin ostakoon ei se multa ole pois.

joku joka ihan vaan tykkää itse siitä kassistaan.

Vierailija
14/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jaksa käytää niitä laukkuja vuosikymmeniä.

Vierailija
15/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko että on olemassa naista joka käyttää sitä yhtä ja samaa kassiaan 20 vuotta. Varmasti sillä on useita laukkuja ja ne kuormittaa luontoa ihan yhtä paljon kun ne meidän tavistenkin laukut.

En todellakaan usko, että kukaan nainen käyttää samaa laukkua edes 10 vuotta. Naiset ovat ihan liian vaihtelunhaluisia sellaiseen.

Vierailija
16/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs kun minulla on pari merkkikassia joissa sitä merkkiä ei näy missään päällepäin? Kun olenkin ostanut ne ihan vain siitä syystä että miellyttivät silmää ja laatuvaatimusta.

merkkikassin. Itse en koskaan katsele toisten kasseja saati mieti niiden merkkejä. Ei hajuakaaan miltä näyttävät vuitton ja berrylaukut. Mutta jos itse tulee onnelliseksi 1000 käsiveskasta niin ostakoon ei se multa ole pois.

Vierailija
17/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö (mitä ilmeisemmin) pieniin mieliinne ole koskaan juolahtanut että tonnin (tonni on melko pieni raha kun Laukuista puhutaan) laukun ostaja saattaa pitää kyseistä tavaraa yksinkertaisesti kauniina, ihanana, hienona...?

Itselläni on useampi huomattavan kallis laukku, ja voin vakuuttaa, etten niitä hankkiessani ole miettinyt punaisen puupennin vertaa mitä joku jossain minut nähdessään näkee, tai ajattelee.

Pieni on mieli ihmisellä joka peräsuoli ulkona tuskailee ventovieraiden laukku-, auto-, vaate- tms hankintoja.

vaan se että todellisuudessa ne kässyköiden valmistus ei maksa puupennin vertaa.

Luodaan luomus se ei maksa mitään (ihmisen päässä kyhätty) Kässykällä vedotaan ihmisen mieleen. Laitetaan helvetillinen hinta ja mitä ihminen ajattelee. Sen täytyy olla todella hyvä koska hinta on pilvissä. Se luo myöskin statuksen johon muilla ei ole varaa. Hei minä erotun muista. Ihmistä huijataan koska tiedetään mielen mekanismi. Liikutaan moraalittomuuden rajalla.

Veli venäläisistä voi mainita sen että suomalaiselle pojalle maa on paratiisi. Hänenkin naamasta näkee että votka on maistunut. Maan vapauduttua moraalittomuus pääsi kukoistamaan. Kommunismin vaikutteet pysyvät pitkään. Millä sitä näytetään muuta kuin turhalla sälällä. Nyt päästään vihdoinkin shoppailemaan. Venäläinen kasvatus perustuu ja on perustunut siihen että "me ole jotain ja muut ei ole mitään" siellä ei nöyristellä. Venäläinen kävelee korskeasti yli toisten. Meidän suomalaisten kasvatus on ollut ja tulee aina olemaan toista. Koska maamme on pieni valtio meidän on oltava monissa asioissa nöyriä.

Laivan bufeessa on tullut opetettua venäläisille pohjoismaisia tapoja. Heidän ylpeytensä on pöyristyttävää. On mietittävä tarkkaan miten sanansa asettaa että tulee ymmäretyksi. Heille on äärettömän loukkaavaa toisten neuvot. He saattavat nyökytellä mutta sydänmessään he halveksivat kaikkia neuvon antajia. Näin venäläinen on kasvatettu.

Vierailija
18/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö! Pointti ei ole se mitä muut ajattelee vaan se että todellisuudessa ne kässyköiden valmistus ei maksa puupennin vertaa.

Luodaan luomus se ei maksa mitään (ihmisen päässä kyhätty) Kässykällä vedotaan ihmisen mieleen. Laitetaan helvetillinen hinta ja mitä ihminen ajattelee. Sen täytyy olla todella hyvä koska hinta on pilvissä. Se luo myöskin statuksen johon muilla ei ole varaa. Hei minä erotun muista. Ihmistä huijataan koska tiedetään mielen mekanismi. Liikutaan moraalittomuuden rajalla.

Veli venäläisistä voi mainita sen että suomalaiselle pojalle maa on paratiisi. Hänenkin naamasta näkee että votka on maistunut. Maan vapauduttua moraalittomuus pääsi kukoistamaan. Kommunismin vaikutteet pysyvät pitkään. Millä sitä näytetään muuta kuin turhalla sälällä. Nyt päästään vihdoinkin shoppailemaan. Venäläinen kasvatus perustuu ja on perustunut siihen että "me ole jotain ja muut ei ole mitään" siellä ei nöyristellä. Venäläinen kävelee korskeasti yli toisten. Meidän suomalaisten kasvatus on ollut ja tulee aina olemaan toista. Koska maamme on pieni valtio meidän on oltava monissa asioissa nöyriä.

Laivan bufeessa on tullut opetettua venäläisille pohjoismaisia tapoja. Heidän ylpeytensä on pöyristyttävää. On mietittävä tarkkaan miten sanansa asettaa että tulee ymmäretyksi. Heille on äärettömän loukkaavaa toisten neuvot. He saattavat nyökytellä mutta sydänmessään he halveksivat kaikkia neuvon antajia. Näin venäläinen on kasvatettu.

oma tekstisi läpi ja mieti sitten ketä sinä voit nimitellä hölmöksi.

Vierailija
19/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että kukaan nainen käyttää samaa laukkua edes 10 vuotta. Naiset ovat ihan liian vaihtelunhaluisia sellaiseen.

Minä ainakin olen juuri sellainen, että en vaihtele laukkuja päivittäin vain siksi, että olisi vihreiden vaatteiden kanssa yksi ja punaisten toinen. Mielestäni aivan liian hankalaa ja riski, että jotain välttämätöntä jää puuttumaan liian iso.

Vierailija
20/122 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kestää kymmeniä vuosia, voi maksaa yli 1000 euroa? Onko jotenkin parempi ostaa viidenkympin laukkuja kolme vuodessa?

Itse maksan laukusta korkeintaan 20 eur. No jaa, ehkä voin maksaa 30 eur, jos on TOSI hieno. Itselleni on tyyli tärkeä eli mitä tahansa en todellakaan huoli. Itselleni vain ei se hinta ole SE JUTTU, eikä merkki.

Voi olla, että omat laukkuni eivät kestä kuin pari kolme vuotta - mutta suurin osa kai kuitenkin hankkisi uuden muutaman vuoden välein. Kai sitä kyllästyy käyttämään aina samaa. Ja ne kalliitkaant laukut eivät näytä vuodesta toiseen uusilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi