Mies löi mua eilen kännykällä.
leukaan osui. kun hermostuu saattaa läimäistä. esim kämmenellä. heittelee tavaroita. tätä tapahtuu jos on ärsyyntynyt. hänellä ei ole keinoja tietynlaisten tunteiden käsittelyyn. mä olen tähän asti sietänyt. miettinyt että ei läimäise, jos ärsyyntymisen hetkellä osan pitää suuni kiinni. osaa myös olla toisenlainen. vaikka hellyyden näyttäminen on ollut hänelle vaikeeta..oppinut sitä vähitellen mun kansssani.
Kommentit (95)
Se on miehille tarkoitettu palvelu, joka auttaa väkivaltaisuudestaan eroon haluavia miehiä. Google kertonee enemmän. Joku vihanhallintakurssi saattaiai myös auttaa.
Te tarvitsette terapiaa, koko perhe. Lapset myös, jos he ovat nähneet kaiken sen väkivallan. Mies tarvitsee terapiaa vihansa käsittelyyn ja sinä tarvitset sitä miehesi aiheuttamien traumojen ja pelkojen vuoksi.
Lisäksi teille erikseen vielä pariterapiaa.
Jos nuo eivät auta, anna miehelle monoa. Pärjäät paremmin ilman sekoa vaimonhakkaajaa.
Ap voisit kyllä katsoa miestäsi tiukasti silmiin ja sanoa lähtölaskenta on alkanut ja toista kertaa älä lyö. Harjoittele peilin edessä.
Kait sinä ymmärrät että jos et nyt laita stoppia niin pian lyö koko perhettä. Ymmärrätkö? Parin päivän päästä voit keskustella asiasta ja toistaa tuon.
Älä kuvittelekkaan ettei muka pahenis ja on jo varmaan niin käynytkin!
Viiteen-kuuteen vuoteen ei ole ollut mitään! Rakastan vaimoani yli kaiken ja jos hän purkaa pahaa oloaan lyömällä, otan sen kyllä vastaan. Itse teko on tuomittava, ei ihminen!
Ennen kuin vaimosi on kuollut, et tiedä, tuleeko väkivaltaisuus takaisin. Todellisia ratkaisuja on siis varsin vähän.
Tsemppiä ap, suosittelen sulle sinne Lyömättömään linjaan soittamista, sinne voi siis myös nainen soittaa, jonka mies on väkivaltainen, tai ehkä oot jo soittanutkin. Ne pohtii asiaa sun kanssa. Ja siellä on väkivaltaisille miehille ryhmiä, joissa keskustellaan asioista miesten kesken, oon kuullu paljon hyvää niistä ryhmistä. Miehet on kokenu ne tosi tärkeiksi, ett saa toisilta ymmärrystä ahdistaviin tunteisiin, vaikka väkivaltaa ei tietysti hyväksytä. Ois tosi tärkeää ett sun mies lähtisi sellaiseen ryhmään, niin tutustuis toisiin miehiin, jotka kamppailee saman ongelman kanssa. Moni mies on sitä kautta lopettanut vaimon lyömisen. terveisin S
Miksi kyselet täällä neuvoa, jos et sitten pysty sitä vastaanottamaan? Sen sijaan alat raivokkaasti puolustamaan miestäsi. Valitettavasti sinun liitollasi ei ole tulevaisuutta - ei ainakaan kovin ruusuinen.
Valehtele vaan lisää........Kyllä me uskotaan.
Miten liittyy valehtelu mun viestiini???
Näytin tänne ketjun miehelle ja sanoin että miehen muutettava. Pakkasi tavaroitaan ja lähti. taisin tehdä oikein. Ap
Näytin tänne ketjun miehelle ja sanoin että miehen muutettava. Pakkasi tavaroitaan ja lähti. taisin tehdä oikein. Ap
on vaan yksi kysymys, kun kerroit että lapsia ei ly, sua vaan..
Sanoit että se menee pois jos alkaa lasten aikana ärsyttämään.
Se kysymys kuului, että mitä mies tekee silloin kun lapset ärsyttää ja sinä olet muualla?
hyvä jos lähdit...
en jaksanut lukea koko ketjua mutta yksi osoite ja mies sinne käymään:
jussityö
kiitos..
Enempää miehen toimintatavoista, mun on jatkettava eteenpäin..nythän mulla alkaa uusi elämä?? Taidan lähteä juhlimaan huomenna. Ap
Vaikka itse oisin ehkä yrittänyt vielä.. Ei erokaan aina ole ratkaisu. Mutta jos tilanne vaati tuon ratkaisun niin kaikkea hyvää..
Teit oikean ratkaisun. Ainoan oikean. :)
hommaa kerrassaan sinultakin.
Mieshän satuttaa lapsia jo sillä, että käyttää väkivaltaa heidän äitiinsä. Vaikka he eivät sitä välttämättä näe, niin kylläpähän pystyvät aistimaan jännittyneen ilmapiirin jne.
Meidän tapauksessa väkivalta hiipi kuvioon hiljalleen, pahentuen ja lopulta kohdistuen myös lapseen. Sitäkö sinä odotat? Tee oikein, ole vahva, radikaaleja tekoja tarvitsee sinun tehdä. Enkä siis missään nimessä tarkoita, että sinun täytyisi lyödä takaisin, vaan häivy lasten kanssa ja opastat jälkikäteen miestäsi hoitamaan ongelmansa itsensä kanssa.