Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kunto nopeasti paremmaksi?

Vierailija
12.03.2012 |

Jos lähdetään pisteestä nolla, eli rapakunto. Kannattaako ensin käydä salilla hankkimassa lihaksia vai aloittaa vaan juoksutreenit (lue kävely :) )? Minkäpituista lenkkiä, että on jotain vaikutusta? Nyt ei ole kyseessä painonpudotus sillä olen normaalipainoinen, mutta tosiaan ihan alikuntoinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävely-juoksulenkkejä. Kävelet ensin muutaman minuutin, sitten juokset sen minkä jaksat, vähintään 30 sek., sitten kävelet muutaman minuutin jne.

Lisäät juoksuaikaa ja vauhtia (eri lenkeillä) vähitellen.

Alkuun riittää jopa vain 2 krt vko, mutta jos haluat kehittyä nopeasti niin 3-4 krt on hyvä.

Vierailija
2/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta on sitä joka parhaiten parantaa kuntoa eli sykkeen nostaminen juuri vaikka juoksukävelyllä aluksi kannattaa. Aloita vaikka kolmen kilometrin lenkillä, pidennät matkaa kunnon kohoamisen mukaan. Tottakai myö lihaskuntoharjoittelu on hyväksi muttei se ensimmäinen asia ole jos jos haluaa kuntoa parantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka kolmen kilometrin lenkillä, pidennät matkaa kunnon kohoamisen mukaan. .

oikeasti rapakuntoinen jaksa kolmen kilsan lenkkiä...

Vierailija
4/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minäkin rapakuntoisena ja 96 kiloisena vaan kuudessa viikossa opin hölkkäämään 5km vaivatta

Vierailija
5/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuolla aloitin nimenomaan kävely-hiljainen juoku-yhdistelmällä. Enkä ollut harrastanut mitään liikuntaa yli kymmeneen vuoteen.

Aloita vaikka kolmen kilometrin lenkillä, pidennät matkaa kunnon kohoamisen mukaan. .

oikeasti rapakuntoinen jaksa kolmen kilsan lenkkiä...

Vierailija
6/6 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan rapakuntoinen, enkä edes ylipainoinen. 2km on ihan maksimi minkä nyt jaksaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme