Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas saa vartioinnin - epätaloudellista,

Vierailija
21.03.2026 |

etenkin kun seurataan aina samaa asiakasta kaupassa. Ja varsinkin kun asijasta ei saada varkaudesta kiinni Minua on peesannut viisi vuotta sama vartija, kenties myymäläetsivä. Siviiiasu, pari ostosta kärryssä ja aina ukko puikkelehtii perässäni into silmissä. Mitä ne ammatti - ja tilapäiskonnat ehtivätkään kähveltää minun ja vartijan "hauskan  puolituntisen`` aikana toisaalla, isossa kylämarketiissa?  Sama vaikka kärrymiies oerässäni paarustaa, olen rehellinen mies. Mutta nyt tuli mieleen, että onpas hänellä leppoisa duuni ja jumittunut työnkuva. Kokemuksia aiheesta hyvä maksava yleisö? Myymälärosvot voivat myös avautua aiheesta... . 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku on viis vuotta seurannut sua kaupassa siviilivaatteissa ja epäilet et se on myymäläetsivä? Ethän sä voi tietää onko tavallinen tallaaja vai ei. Mikset kysy, et seuraako se sua tai jäät tuijottamaan. Jää puoleksi tunniksi lukemaan tuoteselostetta, kato jaksaako se kokoajan seistä vieressä? Millä kaupalla on varaa palkata myymäläetsivä joka ilmeisesti on siellä täyspäiväisesti joka päivä aamusta iltaan?

Vierailija
2/4 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on rakastunut stalkkeri? Tai ihan rakastunut vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuma on aikamoinen jos vertaa sitä pari kertaa viikossa asiointiini viiden vuoden jaksolla: tismalleen sama tyyppi vähintään kerran viikossa kannoillani kaupassa. Olen vaihdellut asiointiaikoja tosi reippaalla haarukalla ja tiedättekö, niin hän ilmaantuu van minua tarkkailemaan. On toki muitakin vahvistuksia hänen työtoimensa suhteen, mutta jääkööt nyt mainitsematta kaikki huomiot. 

Vierailija
4/4 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on rakastunut stalkkeri? Tai ihan rakastunut vaan.

Vielä pahempi juttu molemmille jos hän armastaa persoonaan! Rumia kun ollaan molemmat. Hän on lyhyempi mies. Hän näkee minut ns. sammakkoperspektiivistä ja takaapäin... Ammatinsa on hänet perääni johdattanut. Tuskin tuo syyksi mainitsemasi lemmekäs viisivuotishimo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi