Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua naurattaa nuo laihdutuslääkkeet

Vierailija
20.03.2012 |

Laihdutuslääke jos pitää yhdistää vähäkaloriseen ruokavalioon.

Eiköhän tuo vähäkalorinen ruokavalio jo itsessään laihduta. Lisäksi liikunta niin varmasti kilot lähtee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kans kerran lenkillä puhuttiin kyseisestä lääkkeestä.. :D "Syö näitä ja laihdut varmasti. Yhdistä myös vähäkalorinen ruokavalio ja paljon liikuntaa.." Just joo.. maksat ittes kipeeks jostain lume lääkkeistä..

Vierailija
2/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta useimmilla jotka alkaa laihduttamaan ,,niin juuri se aloitus on hankalaa ja vaikka ruokavalion ja liikunnan yhdistää niin varsinainen laihtuminen on yleensä hidasta. Kun siihen sitten lisää avuksi laihdutuslääkkeen niin painon pudotus nopeutuu puolella, minkä jälkeen on paljon kannustavampaa jatkaa laihduttamista. En itsekkään oikein uskonut niihin, ennen kuin kokeilin. Mulla oli käytössä Orlistat Sandoz pari kuukautta ja minä ainakin sain siitä apua. En usko että olisin voinut laihtua pelkästään ruokavalion muutoksella niin paljon, kuin mitä yhdistettynä lääkkeen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ole koskaan edes välittänyt mistään munkeista ja sipseistä, jos herkuttelin oli se popcornia/kevytjäätelöä. Muutoin kohtuullisia annoksia salaatteja ja vähähiilarista ruokaa.

Painoni vain nousi. 4,5kiloa, tarkalleen. Heitin hanskat naulaan. Vittu että vituttaa.

Ja siis urheilin keskimäärin neljästi viikossa, enempään nyt ei ollut aikaa. Kuntosali + spinning. Kiinteyttihän se joo jalkoja ja persettäkin vähän, mutta sama läski kuppanen lehmä. En jaksa vaivautua enää, en saanut koskaan (ei aikaisemminkaan nuorena) liikunnasta mitään "kiksejä", oli pakkopullaa jota tein tasan laihtumisen vuoksi. Ja tulos nämä niin pitäkää vittu tunkkinne.