Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna en kehtaa mennä töihin, olin pesemässä persettäni kun

Vierailija
08.03.2012 |

luin ohjeet tältä palstalta siihen kuin tärkeetä on pestä perse paskan jälkeen. Menin kakkoselle työpaikan vessaan mut siel ei ollut käsisuihkua kun kyseessä miesten wc. istuin sitten pisuaariin ja pesin siinä persettäni kun pomo tuli sisään.



se luuli et mä olin paskonu pisuaariin. Koitin siinä sit selitttää et olen menossa just tyttöystävän luo ja kokeillaan varmaan taas kuusysii. Se ei tuntunut oikein tajuavan.



Miten kehtaan enää töihin mennä?

Meillä on kesäkuussa häät ja tyttöystävä on jo ostanut vaipat mekkonsa alle. Se oli tän palstan hyvä ja käytännöllinen ohje mutta mietin et haiseeko se paska sit pahasti kun se kuivuu sen bebaan siinä vaipassa??



Olisiko sittenkin parempi jättää vaippa pois ja käydä sitten aina suihkussa samalla kun on käynyt paskalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kummitytölleni ostin just dildon kaalimadosta synttärilahjaksi kun täytti 14v. Äitinsä kun kertokin jo (tällä palstallakin) että tyttö jo unnuttaa.



Vierailija
2/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOO HALOO?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOO HALOO?

Vierailija
4/9 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just tätä mut ihan tosissaan

Vierailija
5/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sikahyvä :D

Vierailija
6/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi miestä ei naurata yhtään... Mitähän sitä selittäisi 4-vuotiaalle joka kysyy mikä nyt naurattaa... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos seuraatte näitä ketjuja, ymmärrätte mistä nämä provot syntyy. Toisinaan hyvä provo on informatiivisempi kuin kilometri rautalankaa.

Vierailija
8/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavaipoissa hääpäivänä... :DDDDDDDDDD

Repesin ihan kunnolla pitkästä aikaa. Kiito! :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun juntit. Ei tämä ole "provo". Tämä on huumoria. Katsokaa sanakirjasta kun ette näköjään tunne tällaista asiaa.



Ja ap, kiitos viikon parhaista nauruista :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän