Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ KISSANKULMAN KEVÄT ~~

Kommentit (90)

61/90 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin urkkimassa tuolla suurperheiden kuumeilijoissa ja bongasin sieltä tuttuja nimimerkkejä.

Eli Nani, en tiedä muistatko minua, mutta kuumeiltiin yhtäaikaa neliapiloissa =)

Teille on siis jo viides tulossa, ihanaa!

meidän nuorin on pari viikkoa vaille 2v ja nyt alkaa vauvakuumetta pukata, apua...

Eipä mulla muuta, kunhan oli pakko huhuilla, kun "tuttuja näki"

Ihanaa odotusta kaikille

62/90 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Mimmuli!! Oli oikein ihana kuulla sustakin, tietty sut muistan! Vai meinaa sitä vauvakuumetta pukata :) siihen ei oo ku yks lääke =D

Itse asiassa oon tässä pitempään aatellu huhuilla meitä entisiä Neliapiloita mutten oikein tiedä millä puolen..oisko se sitte tuo vauvakuumepuoli ku siellä tutustuttiinki, en tiedä löytääkö sinne kukaan..Mutta ois aivan ihana kuulla mitä kellekki kuuluu?!?

Täällähän saa kohta lukea varmaan ulkoistusuutisia :) Tsempit viime metreillä oleville!

Missäs kaikki luuraa?

ON: kävin eilen ekassa nlalääkärissä. Ihan ok kaikki paitsi rautakuuri alkaa nyt ku hb oli jo kk sitte 112. Lääkäri ultras myös pikkuisen vaikka oli kyllä niin huonossa asennossa että eipä sitä oikein hyvin nähny ku päälaen..Seur kerta kk päästä ja sitte sitä rak.ultraa pitäs jaksaa vielä 7 piiiitkää viikkoa ootella..

Voikaahan hyvin!

nani ja Pieni 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tänään neuvola - asiat oli hyvin, vauva on melkosen alhaalla ja se kyllä tuntuukin kävellessä ja sisäreisissä. Sf mitta oli järkyttävä, 38, mutta luulen jotta mittaajassa vika ;) Sain tietää ajan kokoarvioultraan ja se on vasta toukokuun toisella viikolla. Koitan saaha käynnistyksen aikaseksi, koska tää ipana taitaa kasvaa vähän liiankin kovaa vauhtia. Mulla on järkyttävät ihme-tankkaukset menossa eli voisin syyä vaikka hevosen, nukkua porsaan lailla ja herkkähipiäinenkin oon nytten. Sinällänsä ois kovakin pesänrakennusvietti päällä, vaan ko ei oo virtaa, nii ei oo virtaa!

Oon kuitenkin saanu kaikki vauvanvermeet valmiiksi, viime vklp kasasin pinniksenkin. Vauvanvaatteita oon tainnut hommata vähän liikaakin, mutta onneksi on tulevat jatkokäyttäjät niille sitten, ihan kaksin kappalein, ko veli saa kaksosensa maailmaan.

Mitäs teille muille kuuluu? :) Tarald - mites sulla?

64/90 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienet enkelitytöt on tänään siunattu isin sukuhaudan multiin. Haettiin pieni, kauniisti koristeltu laatikko KYS:stä. Aivan ihana mies siellä otti pienen itse tekemäni peiton, pienet unirievut ja -nallet (sisko halusi heille sellaiset) ja kortin, johon laitoin meidän perheen kuvan, ja ne matkalle mukaan laittoi.

Ensin ajettiin kotiin, kun isä halusi tyttöjensä osaavan tien... Sylissäni aarteitani pitelin ja särkevin sydämin heistä nyt viimeisen kerran luovuimme. Isoveikka järjesti niin, että Celine Dionin ihana "Fly" -kappale saatiin kuunnella haudalla.

Olen aivan ontto, kuin tyhjä kuori. Ironista on, että tämän päivän postissa oli kutsu tulosten kuulemiseen heinäkuun alussa. Se tunne, kun odotit siellä obduktion odotushuoneessa... Eihän tämän näin pitänyt mennä!

"Hug them once for me.

Hold them up real close.

Let them sit upon Your knee and tell

them all the things we'd teach them about You.

Whisper in their ears

one more simple truth:

tell them yhat You love them and

that we love them too."

Vierailija
65/90 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maalaisomena, teillä on ollu raskasta siellä! Kuulosti niin kauniilta teijän enkelityttöjen hautajaiset vaikka niin paha mieli tuli! Paljon voimia sinne teidän perheelle!

nani76: Ultrataanko teillä aina neuvolalääkärin yhteydessä? Ihana päästä kurkkaamaan mitä vauvalle kuuluu :)

AmaliaJoel: Viimeisiä viikkoja/päiviä viedään ;) Jaksamista sinne tuhtiin oloon! Mullaki on jo tosi raskas olo ja hermot menee helpolla. Ei kai tässä enää montaa viikkoo voi mennä...

Mulle kävi eilen vähän köpelösti ku koitin ottaa karkuun lähtenyttä ilmapalloo kii (enkä ees saanu). Kaaduin polven ja käsien varaan, mut kuitenki sen verran kovasti töksähtäen et lähin Jorviin käymään. Olin käyrällä 45 minsaa ja vauvalle on onneks kaikki hyvin. Tänään oon kuulostellu monta kertaa liikkeitä ja kuunnellu kotidobblerilla sydänääniä. Polvi on verillä ja aika kipee mut muuten kaikki on hyvin. Että sitä tunteeki ittensä kömpelöks ja pöljäks ku pitiki tolleen kämmätä.

Nyt on illalla vähän supistellu ikävästi muttei kuitenkaan kipeesti. Maanantaina on taas neuvola ja keskiviikkona Jorvin käynti. Alkaa käydä siis päivät vähiin ja jännittää jo synnytys kauheesti!

Tarald ja Nuppunen 38+6

Vierailija
66/90 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppu: Voimia suuresti teille jokaiselle. Enkelityttönne ovat kauniina aina muistoissanne ja mielissänne - miten teillä muut lapset ovat ottaneet asian vastaan?

Tarald: Sie varmasti ens viikon aikana saat jo pienen syliisi, ihanaa! Ja tsemppiä matkaan, jos vaikka yhtäkkiä sulle tuleeki lähtö :) Onneksi tosta sun kaatumisestas ei tullu mitään ikäviä seuraamuksia - ne on aina niin mieltä jäytäviä kuitenkin.

Oma olo on plaah! Eilen innostuin imuroimaan koko huushollin, nii olipa illasta sitten meikäakka aivan raato! Kävely yhtä tuskaa, nivuset kipeet ja takamukseenkin kävely sattui. Vauva on toooodella alhaalla ja puskee itteensä. Tänään meinasin kuiten jaksaa mopata lattiat, ihan senkin uhalla, että illalla maataan vaan :D Huomasin sitten saunassa käydessä eilen, jotta mulla on tullut toiseen jalkaan, ylös, tohon nivusen seutuville, suonikohju!!!! Hyi kamala, ko on ruma! Toivottavasti se siitä katoaa sitten synnytyksen jälkeen ja jos ei katoa, nii pitää sitten kadottaa se. Mun äitini puhui, että nykyään ne jotenkin vaahdottaa niitä ja siten saa sen pois.

Unetkin ovat kadonneet. Jo muutamana aamuna oon heränny 5-6 aikoihin eikä unta enää saa! Alkaa jo kroppakin mukautumaan tulevaan muutokseen ja nälkä on jatkuvaa! Hui!

AJ 37+0

Vierailija
67/90 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujanne paremmin lueskelin ja huomasin että onhan täällä muitakin ihan tuttuja nimiä!

Tuolla vauvautuneiden puolellakin kävin ja siellä on nelkku aloittanut tai siis jatkanut neliapiloiden helmikuista keskustelua 2010!! Sinne kävin ainakin itse vähän kirjoittelemassa. Josko sieltä löytyisi muitakin "vanhoja neliapiloita". Olisi kiva lueskella kuulumisia!! Vai ovatko kaikki jo kuumeilemassa lisää pikkuisia tai sitten kaikonneet jo kokonaan pois tältä palstalta.. En tiedä.. Minä ainakin löydän itse täältä aina vaan uudestaan ja uudestaan vaikka välillä kuinka kauan pois olisinkin.

Omppu: Sinulle ja koko perheellesi voimia suureen suruun. Itku tulee itselläkin kun tekstiäsi lukee..

Aurinkoista kevättä kaikille!!

pönttis ja pojat -02, -03, -07 ja -10

Vierailija
68/90 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Jorvissa kokoarviossa ja tällä hetkellä vauva ois maksimi 3370g. Jouduin kuitenki magneettikuvaukseen koska lääkäri mietti et ku 2 aikasemmassa synnytyksessä vauva on syntyny epätavallisessa tarjonnassa et jos lantiossa on jotain mikä tähän vaikuttaa. Tänään sain tulokset ja vauvan pitäis mahtuu hyviin alakautta. Nyt vaan ootellaan et synnytys käynnistyis...

Mä alan olla jo ihan poikki koko raskauteen: väsyttää, hermot menee, vauva painaa ja olo on muutenki kömpelö. No ei täs montaa viikkoo enää voi mennä...

Jaksamista ja hyvää oloa kaikille kanssasisarille!

Tarald ja Nuppunen 39+4

Vierailija
69/90 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on just tollanen, ko otsikko sen jo sanookin ;)

Ite kävin tänään neuvolassa ja vauva on tooooodella alhaalla, ko terkka ei saanut ees päätä tuntumaan eli lähtö voi olla milloin vaan. Oireita ei nyt isolti ole, mitä nyt tuikkauksia alakertaan ja apaut vuorokauden verran vauva on ollu rauhallinen/hiljanen eli sekin vois kertoa jostain. Verenpaineet vähän koholla, joka sekin oire - vaan en usko, ennenko rysähtää. Mahasta kuuluu kaikkea ihme kuplintaa/murinaa....Eilen oli pitkästä aikaa virtaa ja tein illalla lättyjä lapsille ja tänään innostuin imuroimaan, muuten oonkin ollu vallan sängyn pohjalla torkkuen ja virtaa keräten. Kävely on todella hankalaa ja eipä oo ihme, ko vauva pää jalkojen välissä suorastaan.

Tsemppiä Tarald ja kivaa, ko kuvausten mukaan vauva mahtuu tulemaan normisti alakautta :D

Vierailija
70/90 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa voi sitten tulla ilmoittamaan että sirkus Finlandia saa perän pitäjän tammikuussa, eli yhdeksäs on matkalla jos vain menossa mukana pysyy. On tämä ihan hullua juu...:-)

Pusut kuonoon.

Riesa

Vierailija
71/90 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs se laskettupäivä meni ja kovasti jo oottelen et synnytys alkaa...tuntemuksia on sitä sun tätä eli vihloo, supistelee ja vauvan pää painaa!

Ootkos vielä täällä AmaliaJoel?Vai jokos sulla on vauva sylissä?

Tervetuloa riesa takaisin ;) Niin se vauvakuume vaan aina palaa...vaikka ite kyl luulen tällä kertaa et tää on nyt ihan oikeesti viiminen!

Tarald ja Nuppunen 40+2

Vierailija
72/90 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja listanpitäjä!

Paa minut tuonne ensi vuoden puolelle tammikuulle, vaikka 13.01.2013 päivämäärälle odottamaan ajan kulumista....

Jookosta joo!

Pusut kuonoon.

Riesa

Vierailija
73/90 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja koitokseen!! Kyllä se vatsa kohta siitä edestä lähtee, tavalla tai toisella. Äläkä vielä vanno viimeisen nimeen, katsos tämä kuume on vain luulisin monella niin kroonista laatua että!! :-)

74/90 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Tarald ja AJ loppu koitokseen!

Riesalle onnittelut ja tervetuloa takaisin kulmille :)

Meillä oli vappuna toinen mahatauti joka kiersi taas koko perheen!

Muuten täälä voidaan ihan hyvin, ikkunoiden pesuprojekti menossa ja muutenki suursiivot. Ihan täydellä teholla en käy, tiä sit onko alitajunnassa jotenki ettei uskalla kauheesti rehkiä, tai usein edes sitä vähääkään. Pahoinvointi iskee vieläkin jos ruokailuväli venähtää.

Vauvan liikkeet tuntuu todella hyvin, mieskin ne jo näki! Ton merkin mukaan se olis tyttö tulossa, pojat on olleet rauhallisempia ja liikkeetkin tuntunut paljon myöhemmin :)

Muuten ei ole yhtään tyttöolo, eikä poikaolokaan.

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia!

wattu 16+5

75/90 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan kohta lähtötilanteita käsillä :) Onnea vauvanhaku matkalle AJ ja Tarald!

Mulla ollu hiukan ongelmia tänne kirjoittamisessa, ei meinaa tekstejä saada eteenpäin..ja sitte ollaan oltu menossa koko ajan johonki päin..

Onnea Riesa plussasta! Ja tervetuloa takaisin remmiin! En muista nyt mutta mitä koiruuksia teillä nyt olikaan?

Watun kuulumisia olenkin ootellu..Meillä taas on ollu toisin päin, pojat ollu melkosia möngertäjiä ku taas tuo neiti ei niin vilkas tainnu olla tai sitte oon jo unohtanu. Mutta tosiaan tästä olen liikkeet tuntenu ite jo parisen viikkoa, paaaaksun vatsapeitteen takia niitä ei muut tule tuntemaan vielä piiiitkään aikaan!

Pahaolo on onnekseni helpottanu mutta tosiaan ei kannata kauaa olla syömättä..hirvittää ku alun parin kilon painonpudotuksen jälkeen kaikki tullu takasi viikossa ja pari vielä päälle, enkä tosiaan ymmärrä miten se on ees mahollista!?

Aattelin äitienpäivälahjaksi leipoa noille äiteille kakut. Ei niille keksi mitään lahjottavaakaa eikä lapset koulussa tee mitään mummuille..katotaan nyt miten käy jaksaako sittenkään..

Vauvauutisia ootellessa..

nani ja Pieni 16+2

76/90 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitin Riesan listalle, tervetuloa takaisin! :)

Taraldille ja AJ:lle onnea loppurutistukseen!

Ja muille jaksamisia!

Täällä mennään tukka putkella, välillä käydään kotona kääntymässä ja taas mennään. Joka kevät sama juttu, kai tää tästä helpottaa, kun koulut loppuu ja miehellä on 2 vkon kesäloma. Heinä-elokuussa pitää isäkuukauden ja elokuun lopussa vielä loput lomasta. Kaiken kukkuraksi 3v mursi jalkansa, kipsi jalassa 4 vkoa ja niin kauan kanniskellaan, että saa luvan astua jalallaan. Huh!

Äkkiä unten maille, niin jaksaa taas huomisen... Eskarilaisen kouluun tutustuminen ja omia kuoro-juttuja illalla. Syömässä kotona välillä ja taas saa mennä...

Äippä, Joni pian 11kk ja muu viisikko :)

Vierailija
77/90 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa - täälä ollut nii kamalan hiljaista, etten oo viittinyt yksin täällä palstaa täytellä. Elikkäs elikkäs, "paljon" on tapahtunut sitten viime kerran.

Viime su kävin mutkat synnärillä, ko luulin oikeasti synnytyksen alkaneen enkä halunnut jäähä kotiin ootteleen, mutta väärä häly oli. Ja olikohan se tiistaina/keskiviikkona tuli se kuuluisa limatulppa (yäks) ja vieläkin tulee hieman rusehtavaa limaskaa. Tiistaina sitten kävin kokoarvioultrassa - painoarvio 3,5 kiloa. Kanavaa oli vielä 2 senttiä ja paikat auki puoltoista senttiä. Sain ajan käynnistykseen, joka on tarvittaessa ens viikolla. Nooh, tässä sitten tiistaikeskiviikon välisenä yönä heräsin 12 aikaan, ko tunsin poksahduksen mahassani ja tovin päästä nousin ylös, nii valuin nestettä. Nooh, sain talteen tuota "ainetta" apauttiarallaa 5 desiä - se oli hiutaleita sisältävää, mautonta ja hajutonta eli just samanlaista mitä kakkoselta vuosin - korkeavedenmeno. Nooh, synnärillä oltiin kahen maissa ja kätilö tuumasi, ettei mitään vettä vuoda. Olin aamuun asti sisällä ja kun suppareita ei kuulunut, nii kotia läksin. Ja arvatkaan kuinka vittuuntunut olin, ko mun omat tuntemukset lytättiin taas alas. Aamun kätilö kyllä sitten hieman myönsi, että josko mulla ois taas se korkea vedenmeno. Ja synnäri oli totaalisen täynnä, nii sen takia eivät alkaneet millekkään tuolla reissulla, muuten ehkä olisivat voineetkin jotain tehä, että synnytys ois lähteny käyntiin. Nooh, tässä sitä sitten ollaan kotona ja ei jakautuneena vielä. Kävely on yhtä tuskaa, ko on todella alhaalla ja painaa. Pinna on todella kireellä, että otin meän teinipoikien kanssa yhteen tänään pahasti :/

Nooh, ens keskiviikkona käynnistetään, jos ei lähe itekseen tulemaan.

Taraldille tsemppiä :) Ja muille ihania vointeja raskauteenne - mie oon ite niin valmis jo tätä, että argh!

Vierailija
78/90 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AmaliaJoel sulla on ollu kans viimiset päivät rankkoja! Oot varmaan jo saanu vauvan syliin :) tuuhan kertomaan miten synnytys meni!

Mullaki oli vikat päivät tosi rasittavia. Mulla alko mennä lapsivedet viime viikon tortain ja perjantain välisenä yönä ja sillon yölllä alko supisteleeki, tosin vaan 10 minsan välein. Käytiin sit Jorvissa näytillä perjantaina ennen puoltapäivää mut synnytys ei ollu lähteny viel kunnolla käyntiin ni ne passitti kotiin. Päivä meni kotona sähläten. Onneks miehellä oli vapaapäivä ja mun äidillä kans joten apua oli saatavilla koko ajan. Supparit jatku edelleen 10 minsan välein.

Illalla mentiin takas Jorviin ja pääsin osastolle sisään oottelee aamua et synnytys käynnistetään. Supparit jatku 10 minsan välein, välil tuli pari tiheempään mut muutosta kohdunsuulla ei juuri ollu. Tulehdusarvot oli hyvät ja ooteltiinki siks aamuun. Kipulääke ei auttanu suppareihin ja en sit saanu sielkään nukuttuu yhtään.

Ennen ku lähettiin synnytyssaliin olin käyrällä ja siin hoitaja huomas et vuvan sydänäänet vajos yhen supistuksen aikana. Onneks saatiin kuitenki lupa lähtee saliin. Olin siin vaihees 3cm auki. Salissa sain eka antibiotit suoneen ku lapsivedet oli menny ja sit sain oksitosiinia ja sehän alko heti voimistaa supistuksii. Mies ehti mukaan siinä vaiheessa ja pian sainki jo spinaalipuudutuksen joka tällä kertaa toimi hyvin. Ei menny varmaan ku reilu puol tunti ja olin jo 8cm auki ja sit vajaa puol tuntii ni alko ponnistuttaa. Ponnistusvaiheessa vauvan sydänäänet vajos taas ja lääkäri kutsuttiin paikalle. Ja vauva autettiin ulos imukupilla. Vauva synty siis 12.5.12 klo 13.13 ja oli 3550g ja 51 cm.

Reppana oli vähän synnytyksestä stressaantunu ja vietiin heti saamaan lisähappee.Apgarin pisteitäki tuli eka vaan 5, mut sit 5 minsan kuluttuu 6 ja 10 minsan kuluttuu 8 eli vauvalla ei ollu mitään hätää. Ja poikahan se oli niin ku veikattiin ;)

Päästiin kotiin maanantaina ja vauva-arki on alkanu. Isosiskot ja veikka ei ooo onneks ollu mustasukkasii. Vauva on aivan ihana nuppunen ja taas kerran sitä huomas et miten se rakkaus syttyy heti syntymästä alkaen.

Nyt täytyy nauttia vauvasta koska tää on meijän viiminen vauva! On ihanan tunne ku vauva on tässä sylissä eikä enää masussa. Kyl loppuraskaus oli raskasta aikaa.

Tsemiä ja jaksamista masunkasvatteluun kaikille ja tulkaa heti kertomaan vauvakuulumisa ku niitä tulee!

Tarald ja Nuppunen 5 vrk

79/90 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Taraldille ja koko perheelle pikkuisen tuhisijan syntymän johdosta! Onneksi kaikki meni lopulta hyvin ja pääsitte noin aikasinkin kotiin! Nyt vaan nauttimaan koko rahan eestä jos pikkumies on teidän perheen kuopus. Pitäs keksiä semmonen "imuri" jolla sais talteen sitä ihanaa vauvantuoksua! :)

A-J:lle hurjan paljon jaksuja koitokseen, jos vauva ei oo vielä syntynyt, tosin kyllä luulen, että pääsitte keskiviikkona viimestään tositoimiin! Eli uusia vauvauutisia ootellessa :)

Miten täällä muut jakselee?!? Kaikki ovat kadonneet jonnekin...

Millon Watun rakenneultra on? Kummasti noita viikkoja kertyy vaikka välillä aika tuntuu matelevan..

Sirppiksen raskauski on jo toooosi pitkällä! Onko väsy yhtään helpottanu?

Leannallaki viimesiä viikkoja viedään,toivottavasti tää raskaus on ollu ed helpompi!

Miten Myrtti on jaksellu?

Miten Riesan alkuraskaus on mennyt?

Kinuski sais löytää kans tiensä tänne!! Huhuu!?

ON: tää tapaus on kyllä tosi hiljanen! Huolissaan välillä oon ku sydänääniä ei taho millään saada kuuluviin ja jos saa niin ne ehkä kuuluu pari sekuntia. Pikkupikku potkuja vaan ed tulee ja niitä en tunne ku istualtaan, ei ollenkaan makuuasennossa tms. Maanantaina on nla, jospa täti vähän ultralla kurkkais toista..

Rakenneultraan aattelin mennä yksityiselle. Ukkokulta ei pääsis Kokkolaan ja sinne ois muutenki vielä kk! Jospa tuo lekuri vähän 4d:ki pikkuista sitte kurkkais :)

Ihanaa viikonloppua kaikile! Voikaahan ja hyvin ja tulkaa nyt ihmeessä vähän jutustelemaa!

nani ja Pieni 17+4

80/90 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tarald!!!

Nani, mun rakenne uä on vasta 13 enskuuta. Tosin, tää aika on mennyt niin nopeeta, että äkkiäkös se jo onki, samalla on lääkärin vastaanotto.

Meiänki pikkuinen on välillä ihan hissuksiin, havahdun ettei ole tuntunut liikeitä, mutta eilenkin illalla tuntu ihan mojova potku :) Hassua kun niin aikasin alko tuntumaan ja mieskin jo nähnytkin myllerrystä, mullakin vatsanpeitteitä on vaikka naapureille asti ;)

Laiska töitään luettelee jne. mutta ihan pakko hehkuttaa että oon saanu ikkunat pestyä :D Inhoon sitä puuhaa niiiiin paljo et onneks on ny tehtynä!

Onko teillä muilla riittänyt joka raskauteen joku uus oma juttunsa? Oire siis... Mulla on tässä kuudennessa riesana, pääkipu ja migreenikohtaukset :( Ajattelin ettei noita uusia oireita ny enää löytyis edes näin kuudenteen raskauteen, mutta hittovie löyty ja tollanen inhottava vielä :(

Mä en millään malttais oottaa syksyä! Kesäkin on toki kiva, saadaan meiän pihaa laitettua, mutta olis jo syksy!

Nyt syöttään pikku myytä, hyörii ja pyörii tuossa ettei tuu kirjottamisesta mitään.

wattu ja pikkuinen 18