Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä SINÄ haluat??

Vierailija
05.03.2012 |

rahaa et saa.... eli mitä kaipaat, tarvitset? mikä helpottaisi elämääsi?? tai muuten vaan tekee mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).

Vierailija
2/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparitestit näytti terveyskeskuksen mielestä olevan ok. Vaan eipä endokrinologi ollutkaan ollenkaan samaa mieltä.

Sain tyroksiinia ja jo kahden viikon jälkeen jäi päiväunet. Krampit yms. hävisivät myös.

Kakkonen, millainen verenpaine sulla on? Entä ruumiinlämpö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

krooninen unettomuus, johon kaikki keinot käytetty ja vuosia hoidettu, ei varsinaisesti ole mukava seuralainen.

Vierailija
4/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle motivaatiota sekä laihduttaa vähän että muutenkin kehittää itseään. Olen vähän jämähtänyt.

Vierailija
5/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaisi kanssani naimisiin ja perheen. Eipä taida haluta, mutten uskalla lähteäkään.

Vierailija
6/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tasapainoa ja rauhaa ja tyyntä elämää ja vähän hauskuuttakin välillä.

Vierailija
7/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miestä, joka ei ole minun. Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).

Tosin minun toiveeni ei edes ole seksi ja hauskanpito, vaan läheinen ystävyys. Haluan olla tämän ihmisen uskottu ja tukija, kiintymyksen kohde ja mahdollinen hellyyden lähde silloin kun hänellä (tai vastavuoroisesti minulla) on raskasta.

Vierailija
8/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miestä, joka ei ole minun. Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).

Tosin minun toiveeni ei edes ole seksi ja hauskanpito, vaan läheinen ystävyys. Haluan olla tämän ihmisen uskottu ja tukija, kiintymyksen kohde ja mahdollinen hellyyden lähde silloin kun hänellä (tai vastavuoroisesti minulla) on raskasta.

Surullista.

Vierailija
9/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kotona olevan ylimääräisen tavaran pois. Nyt ne on huutonetissä myynnissä ja kyllä sieltä meneekin noin 5-10 kohdetta kuukaudessa, mutta kun sitä myyntiin laitettavaa tavaraa olisi noin 1000:n kohteen verran. Nyt olen laittanut sinne alle 200 ja ja noin reilu 100 kohdetta on se jonka jaksan uusia. Kunpa mensi kaikki vaikka puolessa vuodessa kaupaksi, niin helpottaisi ja tulisi kotiin tilaa.

Vierailija
10/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kotona olevan ylimääräisen tavaran pois. Nyt ne on huutonetissä myynnissä ja kyllä sieltä meneekin noin 5-10 kohdetta kuukaudessa, mutta kun sitä myyntiin laitettavaa tavaraa olisi noin 1000:n kohteen verran. Nyt olen laittanut sinne alle 200 ja ja noin reilu 100 kohdetta on se jonka jaksan uusia. Kunpa mensi kaikki vaikka puolessa vuodessa kaupaksi, niin helpottaisi ja tulisi kotiin tilaa.

Luuletko, että kotisi pysyy tilavana ja siistinä vai onko tilanne parin vuoden päästä sama että on tullut haalittua taas kaikenlaista turhaa roinaa entisten tilalle?

Vierailija
11/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän työpaikan myös.

Vierailija
12/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne minulta juuri tällä hetkellä puuttuu.

Vierailija
13/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole kaikkea tätä? Surullista.

Mutta haluaisin olla kaikkea tätä myös toiselle ihmiselle. Mielestäni se ei ole niin kauhean surullista - kysehän on hyvin kauniista tunteista - eikä sisällä esim. pettämistä.

Vierailija
14/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

krooninen unettomuus, johon kaikki keinot käytetty ja vuosia hoidettu, ei varsinaisesti ole mukava seuralainen.

Tästä on kai kolme vuotta kun olen oikeasti nukahtanut ilman lääkkeitä ja nukkunut koko yön. Vaikka olen viikkoja ilman lääkkeitä, en pysty nukkumaan kuin max puoli tuntia yhteen menoon ja olen suuren osan yöstä hereillä, joten rebound-unettomuudesta ei ole enää kyse. Silloin vain olen jo niin piipussa, että on pakko saada uni vaikka lääkkeillä.

Vierailija
15/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemaan uutta ammattia vai yrittää saada töitä. Tällä hetkellä työtön ja oman alan töiden saanti lähes mahdotonta. Muutaman kuukauden päästä minusta tulee virallisesti pitkäaikaistyötön eli ei juuri naurata nykyinen tilanne. Toisaalta suoritettuna jo kaksi tutkintoa, mutta silti tilanne huono.

Vierailija
17/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumeen miehelleni :)

Vierailija
18/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jollei se millään tavoin toteudukaan, niin sitten vaan tyydyn ajattelemaan hänestä hiljaa mielessäni kauniita ajatuksia niin kauan kuin hän mielessäni käy. Eli että hänellä olisi hyvä elämä ja siinä hyvä olla -niin kuin varmasti jo onkin. Jotenkin tosiaan ehkä se hellyys on siinä päällimmäisenä mielessäni.

Vierailija
19/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutto lähestyy enkä saa mitään aikaan.

Vierailija
20/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olisit se josta minä kirjoitan jne. :-D Mutta ei niin taida olla; sinäkin olet varmaan nainen.

Samantapaista. Mullakin on ihminen, jolle haluaisin olla tuota. Ja jos hän olisi mulle. Mutta jollei se millään tavoin toteudukaan, niin sitten vaan tyydyn ajattelemaan hänestä hiljaa mielessäni kauniita ajatuksia niin kauan kuin hän mielessäni käy. Eli että hänellä olisi hyvä elämä ja siinä hyvä olla -niin kuin varmasti jo onkin. Jotenkin tosiaan ehkä se hellyys on siinä päällimmäisenä mielessäni.

t. 34 & 41