Mikä oli ammatiltaan mies, jonka kanssa kävit viimeksi treffeillä?
Kommentit (21)
Olen silti aivan ihastuksissani! Seuraavia treffejä odottelen heti, kun talviloma on ohi. :D
Hänestä tuli sittemmin aviomieheni ja lapseni isä.
Hän oli ihana, herkkä jannu, joka purskahti kyyneliin kun toisen tapaamisen jälkeen sanoin ettei meillä taida olla tarpeeksi yhteistä. Kovin nopeasti oli kiintynyt.... mutta tosi ihana hän oli ja varmaan hänestä on joku nainen saanut hyvän miehen:-).
Hänestä tuli sittemmin aviomieheni ja lapseni isä.
Hän oli ihana, herkkä jannu, joka purskahti kyyneliin kun toisen tapaamisen jälkeen sanoin ettei meillä taida olla tarpeeksi yhteistä. Kovin nopeasti oli kiintynyt.... mutta tosi ihana hän oli ja varmaan hänestä on joku nainen saanut hyvän miehen:-).
Minäkin treffailin kääntäjän kanssa. Hän oli usein kyynelet silmissä milloin mistäkin syystä. Muutenkin oli herkkä ja romanttinen.
herkkä ja romanttinen -tyyppiä. Ei myöskään käännä kirjallisuutta, joten ei ole mitenkään runopojan tyyppinen.
herkkä ja romanttinen -tyyppiä. Ei myöskään käännä kirjallisuutta, joten ei ole mitenkään runopojan tyyppinen.
Ei minunkaan treffikumppanini käännä kaunokirjallisuutta. Mutta kovin herkkä oli. Ulkoisesti peruskarju. 16
Ei minunkaan treffikumppanini käännä kaunokirjallisuutta. Mutta kovin herkkä oli. Ulkoisesti peruskarju. 16
Ei 16, vaan 14!
Minun DI-opiskelija.
Sama täällä. Tosin treffeistä on jo lähes 11 vuotta aikaa. Tarttu syöttiin, on vieläkin kiinni, tiukasti.
Minun DI-opiskelija.
Sama täällä. Tosin treffeistä on jo lähes 11 vuotta aikaa. Tarttu syöttiin, on vieläkin kiinni, tiukasti.
Ja tää on tupla-mamu. On syntynyt ulkomailla, muuttanut lapsena Suomeen, aikuisena eri paikkaan ulkomaille, ja sitten taas takaisin Suomeen. Tai siis triplamamu, maahanmuutti Suomeen, maahanmuutti ulkomaille ja taas maahanmuutti Suomeen. Eikä erotu ulkoisesti mitenkään perusnörtistä.
Oli aika namu, mutta annoin sitten pakit kun kävin kuumana yhteen insinööriopiskelijaan. :D Nykyään ollaan tämän kanssa yhdessä, mutta varsinaisesti treffieillä ei koskaan käyty.
nyt suunnittelee pelejä ja ohjelmoi. Vaan ei ole siihenkään mitään koulutusta tai kouluja käynyt.