Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaan kuuntelevaksi korvaksi, mutta

Vierailija
04.10.2024 |

Vapaa-ajan juttuihin tai illanviettoihin en.

Onko se ystävyyttä? Tai edes kaveruutta?

Ennen kelpasin myös yllä mainittuihin, mutta en enää ja syytä en tiedä. Onko se, että rooli muuttuu tuolla tavalla ihan normia ja ok?

Tunnen itseni helvetin petetyksi ja huijatuksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity kokoomukseen, heillä onkin jo kaksi korvaa mutta kolmatta ei ole vielä löytynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä sillä tavalla energinen ja toimelias? Oletko hyvin perillä siitä, mistä muut tykkäävät ja osallistutko aktiivisesti? 

Vierailija
4/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä samanlaisessa tilanteessa oleva ihminen. 

Jurppii helvetisti kun olen vuosia tukenut ja toiminut ilmaisena terapeuttina ystävälleni, mutta ikinä ei tule kutsua juhliin, illanviettoihin tai mihinkään mukavaan. Olen sanonut ihan suoraan että olisi mukavaa järjestää joskus jotain kivaa, ja tarjoutunut itse järjestämään. Ei koskaan onnistu, aina on jotain muuta. Somesta sitten näkee päivityksiä kun ollaan "mirkun" kanssa radalla ja on ihan hel***tin kivaa, just silloin kun ei ole sopinut mun ehdottamat jutut. Kaikki nega kyllä pitäisi ruotia hänen elämästään, mieluiten silloin kun hänelle itselleen sopii. Useimmiten hän viestii ja soittelee näistä jutuista illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen, ja juttua riittäisi aamun pikkutunneille saakka.

Avuton ja hölmö olo. Ymmärrän että ystävyyteen kuuluu sekin että jaetaan huolia, mutta pitäisi siinä vastapainona olla sitten sitä yhteistä kivaakin. 

Vierailija
5/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on esto. 

Ystävyys on vastavuoroista. 

Vierailija
6/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaan pantavaksi, mutta en parisuhteeseen.vieläkö tässä pitäs jotain korvia miettiä. 

Vierailija
7/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaan pantavaksi, mutta en parisuhteeseen.vieläkö tässä pitäs jotain korvia miettiä. 

Minä kelpasin pantavaksi ja toisaalta sitten leelian lepotuoliksi, mutta en mihinkään normaaliin ihmissuhteeseen ja sosiaaliseen elämään.

Nyt olen totaaliyksin ja tämä on parempi vaikka melkoisen pyllystä tämäkin.

Vierailija
8/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurppii helvetisti kun olen vuosia tukenut ja toiminut ilmaisena terapeuttina ystävälleni, mutta ikinä ei tule kutsua juhliin, illanviettoihin tai mihinkään mukavaan. Olen sanonut ihan suoraan että olisi mukavaa järjestää joskus jotain kivaa, ja tarjoutunut itse järjestämään. Ei koskaan onnistu, aina on jotain muuta. Somesta sitten näkee päivityksiä kun ollaan "mirkun" kanssa radalla ja on ihan hel***tin kivaa, just silloin kun ei ole sopinut mun ehdottamat jutut. Kaikki nega kyllä pitäisi ruotia hänen elämästään, mieluiten silloin kun hänelle itselleen sopii. Useimmiten hän viestii ja soittelee näistä jutuista illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen, ja juttua riittäisi aamun pikkutunneille saakka.

Avuton ja hölmö olo. Ymmärrän että ystävyyteen kuuluu sekin että jaetaan huolia, mutta pitäisi siinä vastapainona olla sitten sitä y

Jos se meno "mirkun" kanssa on sovittu ensin ja on se este ettei sinun ehdotus sovi? 

Vierailija
9/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avuton ja hölmö olo. Ymmärrän että ystävyyteen kuuluu sekin että jaetaan huolia, mu

Entäpä jos se meno Mirkun kanssa on aina "ensin"?

Vierailija
10/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei pitäisi, vaan voit aloittaa oman "kelpaan pantavaksi"-ketjun, se on himppasen eri asia kuin oma aloitukseni jossa aiheena ystävyys/kaveruus, ei seksi tai parisuhde.

Ap

Vierailija
11/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen sydänystävä silloin kun masentaa ja menee huonosti, mutta kun on kyse iloisista asioista, niin sitten saan enintään tilannepäivityksiä että olipas kivaa ihanien ystävien kanssa, en kutsua mukaan.

Vierailija
12/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen sydänystävä silloin kun masentaa ja menee huonosti, mutta kun on kyse iloisista asioista, niin sitten saan enintään tilannepäivityksiä että olipas kivaa ihanien ystävien kanssa, en kutsua mukaan.

Juuri tämä!

Ap

Vierailija
13/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin muistetaan kun ollaan jotain vailla tai ruinataan tekemään joku juttu puusta tai metallista, työkaluja lainaillaan mutta harvoin niitä palautetaan.

Koskaan ei mukaan pyydetä tapahtumiin tai edes kahville käymään.

Vierailija
14/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jotain renkaanvaihtoa tai veneenkääntöä, niin silloin minun käsiäni tarvitaan. Mutta kun hän järjestää illanviettoja, kutsutaan eri kädet kaljaa kallistamaan.

Vierailija
15/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on jotain renkaanvaihtoa tai veneenkääntöä, niin silloin minun käsiäni tarvitaan. Mutta kun hän järjestää illanviettoja, kutsutaan eri kädet kaljaa kallistamaan.

Miten tuttua =D

Vierailija
16/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedätte moista paskaa? Älkää reagoiko niihin "iloisiin kupin kaato" tmv-julistuksiin ja olkaa seur kerralla kiireisiä tai reagoimatta myös niihin päinvastaisiin, purkakoot mieltään niille joiden kanssa niitä kivojakin juttuja kelpaa tehdä!

Vierailija
18/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin esimerkki viimekuulta, kun sain useita puheluita siitä kuinka 35v syntymäpäivien suunnittelu ja vanheneminen stressaa ja samaan syssyyn sain vuodatusta muistakin murheista, mutta kas, enpä saanut kutsua kyseisille syntymäpäiville, toki sitten seuraavina päivinä minua "ilahdutettiin" lukuisilla kuvilla kemuista kera hehkutus tekstien.

Ap

Vierailija
19/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin esimerkki viimekuulta, kun sain useita puheluita siitä kuinka 35v syntymäpäivien suunnittelu ja vanheneminen stressaa ja samaan syssyyn sain vuodatusta muistakin murheista, mutta kas, enpä saanut kutsua kyseisille syntymäpäiville, toki sitten seuraavina päivinä minua "ilahdutettiin" lukuisilla kuvilla kemuista kera hehkutus tekstien.

Ap

Miksi olet kynnysmatto? Älä vastaa hänen puheluihinsa ja hanki muita kavereita.

Vierailija
20/35 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin pikkuhiljaa nämä ystävät joiden kanssa ei ole vastavuoroisuutta. En ala siihen että minulle jää vain raskain osuus eli tukeminen ja kuuntelu. Puhukoot niille muille.