Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???
Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.
Kommentit (132)
Varaat jonkun ison huoneen mihin hameesi mahtuu ja kaaso sujauttaa ämpärin helmojesi alle.
Kestokatetrikin on kyllä vaihtoehto, mutta sen laittamiseen pitää olla koulutettu ihminen ettet saa pissatulehdusta hanimuunille. Katetripusseja varten on reisikiinnittimiä jolloin pussi kulkee huomaamattomasti mukana.
jos sattuu tulemaan yrjö. Mulla ainakin käy tosi usein niin, kun olen juhlimassa.
Teettäisin jonkun nätin pitsiunelmalappusesn, joka sopiii puvun kanssa, eikä sillee hyppää silmille.
miksi ei voi ostaa sellaista pukua joka ei ole jokin marie antoinetten krinoliini???!!??
Et ole tosissas?!Mä kyllä ennemin vaihtasin puvun tai juhlapaikan tai vaikka molemmat kun pukisin jonkun vaipan päälleni omana hääpäivänäni!!
Kerrankin hyvä ketju josta en ollut aivan täysin varma että ois provo. Mutta olihan tämäkin sit :/
Kerrankin hyvä ketju josta en ollut aivan täysin varma että ois provo. Mutta olihan tämäkin sit :/
mutta hauskaa oli lukea. Aikuiset naiset vaipoissa.
Häitä edeltävänä päivänä voit pyytää hoitsuystävääsi poistamaan sinulta munuaiset. Operaatio ei ole kummoinen, sitähän tehdään ihan katuoloissa ympäri maailmaa. Ja on keinona 100 prosenttisen varma. Poistetuista munuaisita saa myös tosi kivan koristeen boolimaljaan.
varma, että pystyisit pissaamaan siihen vaippaan?! Multa ei onnistu ainakaan vaikka tuntuis, että rakko halkee. ei vaan kykene, ei mitenkään. Kokeiltu on.
En käytä pissavaippoja kuin vasta sitten, kun oikeasti on tarvetta. Itse asiassa toivon kuolevasni ennen kuin sellainen tarve tulee.
45 olen ja pissavaippaa käytän. Ja ihan normaalia elämää vietän - just se vaippa mahdollistaa sen. Mainittakoon, että olen hyvin onnellinen, että elän.
mun kaaso meni hameen alle ja piteli pottaa pyllyssäni. nolotti piereskellä sinne mutta ei auttanut.
kaasolla oli tukalat tunnelmat hameeni alla siinä lorinassa ja pierunkatkussa xD
Nauran täällä vedet silmissä. Vaippa. Siitähän voisi kehittää häihin ohjelmanumeron. Sulho ei kaivakaan sieltä helman alta sukkanauhaa vaan täysinäisen kroonikkovaipan.
Ei tää voi olla totta. Sanokaa nyt vaan, että kyseessä on provo.
Yhdessä hääohjelmassakin morsiammella oli vaipat.
Ja syy oli se tajuton mekko. Se oli niin valtava, että painoikin vaikka mitä. Kait sinäkin voit vaipan sitten laittaa. Itse kertoisin sulhaselle, jos moiseen ratkaisuun päätyisin.
Mikä hääohjelma oli kyseessä? Mahtasko ko. jakso löytyä vaikka youtubesta, sais taas nauraa itsensa kipeeksi.
Aiheena överiksi menneet häät.
Olin viimekesänä häissä jossa oli juhlapaikalla vain kaksi pientä vessaa. Minun ylipainoisena oli hankala asioida vessassa. Jos olisin tiennyt sen etukäteen olisin laittanut vaipan. Käytän sitä joskus, esim lentokoneessa, kun niin ahtaat vessat. Hyvin ne imee ja ei tunnu edes märältä. Toki täyttyessään vähän painavat ja paisuvat. Ei yhtään epäsiisti olo. Päivastoin!!!
niin kyllä onnistuu ilman vaippaakin. Itselläni oli leveä tyllihame ja vannealushame ja kyllä ihan itse onnistuin pienessä vessakopissa käymään.