Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???

Vierailija
04.03.2012 |

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissata housuun alttarilla tai jos on tosi rohkea, voi vääntää tortut!

Vierailija
102/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain pissamista vartenhan se olisi. Koko päivää ei voi olla pissaamatta, mutta kakkimatta voi. Kaverini toi tänään kokeeksi sellaisen vaipan ja ihan huomaamaton on. Ja imukykyinen. Rakastan mekkoa niin, että harkitsen ainakin vakavasti vaippa- asiaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs jos sinulla olisi illan juhlia varten erilainen ns. juhlapuku? Siis sellainen vähän kevyempi ja paremmin vessassa toimiva. :)

Vierailija
104/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut surua ja itkua, mutta nyt jaksoin jopa nauraa :)

Vierailija
105/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestokatetrin. Oli tosi kätevää, kun pissa meni suoraan siihen pussiin, eikä tarvinnut miettiä märkiä vaippoja. Ison hädän suhteen sellainen ratkaisu, että kunnon suolihuuhtelu edellisenä päivänä, niin ei tule sitä tarvetta sitten hääpäivänä. Voilà!

Vierailija
106/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suudella mua pissat vaipoissa ja hääyö olisi mennyttä. Sen mielestä toi ois oksettavinta mitä tietää. Kusihousun kanssa naimisiin. Tossa se hekottelee menemään... tais lähteä hakemaan puita takkaan...

Vierailija
107/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehä nyt ei tajuu mitään näistä hää asioista. Suosittelisin kuitenkin ämpäriratkaisua. Tai sellaista synnytysjakkaraa jossa potta alla. Jätät vain alkkarit kotiin!

Vierailija
108/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä voisi olla joku ratkaisu, esim. henkilökunnan oma vessa keittiön takana tms. Itsekin olin yksissä juhlissa vieraana, missä vessat oli aulassa pääoven molemmin puolin. Todella pieni koppero, jonne oli hankala mahtua tavallisessakin juhlamekossa, piti peruuttaa sisään! Talo oli vanha puutalo. Morsian ei olisi millään mahtunut vessaan hameineen. Hän jutteli asiasta hlökunnan kanssa ja järjestyi niin, että yhteen pieneen takahuoneeseen kiikutettiin morsiamelle ämpäri pöntöksi, siellä hän sitten kävi kaason tai minun (=siskonsa) avustamana. Ihan helposti ja huomaamattomasti sujui.

Vierailija
109/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buaaaah hah haa haa. Ei mä kuolen, tää on niin hyvä ketju :DDDDDDD

Vierailija
110/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit livahtaa sitten ulos kusemaan seisaaltasi, eikä tarvitse herrajumala elämäsi tärkeintä päivää olla paskat housussa!

Vierailija
111/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monesti baarissa vaippa. vessajonot on niin tajuttomat ja hyvää aikaa menee jonottamiseen. vaipan kanssa ei. säästyy sekin aika miehien iskemiseen ja tanssimiseen.

kukaan ei ole huomannut! jos lähden jonkun miehen mukaan baarista, niin käyn ihan ennen narikkaan menoa vessassa vaihtamassa vaipan stringeihin. pesun kerkiää hoitaa sitten miehen luonakin.

Vierailija
112/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-tuoli. Se on sellanen istuin jossa on reikä pyllylle ja siellä alla alusastia. Asettelette sen sitten jonnekin väljemmille vesille jossa voit käydä pisuilla : )

Vierailija
113/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies!

Vierailija
114/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtä terävä kaasosi olisi vaikka niinkin avulias että nostaisi hameesi helmat korviin kun peruutat vessan ovesta sisään ja ykkösellä ulos.

Vierailija
115/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut meidän nuoruudessa tuollaisia ongelmia! Tai jos oli, niin ei niitä vaipoilla herrajestas ratkottu. Sellainen mekko, missä pystyy asioimaan, pitäähän ihmisellä nyt joku tolkku olla. Morsiamellakin ;-)

Mieti nyt oikeesti hei. Vai onko minusta vanhemmiten tullut huumorintajuton daiju joka ei tajua ilmiselvää provoa, vaikka se heitettäis silmille??

Vierailija
116/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvittas siinä pyllistellä. Lisäksi ovi ei mahdu hameen kanssa kiinni. Hei unohtakaa jo koko juttu! Ei tähän mitään järkevää apua näköjään saa.AP

Vierailija
117/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku potta/kippo tyyppinen ratkaisu olisi kaikista helpoin?

Itse en koskaan lähtisi vaipassa omiin häihini. haluan olla siellä prinsessana ja nättinä, sekä tuntea oloni varmaksi! :)

Vierailija
118/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippa hääpäivänä?! Kuset siis housuihis vain hienon puvun tähden? eikö tosiaan kannattaisi miettiä jotain muuta ratkaisua? mua oksettaa ajatuskin aivan hirveesti!! Siis koko päivä muheuttaa toosaa siälä kusisen vaipan uumenis ...onnea vaan! toivottavasti keksit jonku paremman ratkaisun! :)

Vierailija
119/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin morsiammia, jotka ovat käyttäneet vaippaa. Esimerkiksi siksi, etteivät halua menettää hetkeäkään omista häistään.T: 3 kertaa kaaso

Vierailija
120/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas jotuku 40 tätit päivittelevä.Tiedän useitakin morsiammia, jotka ovat käyttäneet vaippaa. Esimerkiksi siksi, etteivät halua menettää hetkeäkään omista häistään.T: 3 kertaa kaaso

koska pelkäävät menettävänsä jotain häistään? Mieluummin lasettavat vaippaan? Kuulostaa ihan teini-häiltä.