Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???

Vierailija
04.03.2012 |

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipan morsiuskimpun sijaan häiden lopussa. Niin pääsisit siitä kätevästi eroon. :D

Vierailija
82/132 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole, niin et laita, hyi! Meillä oli elokuussa häät, ja pari kolme kertaa kävin vessassa. Mulla oli myöskin aika muhkea puku, mutta meillä oli juhlapaikalla inva wc, jonne ahtauduin ja kaaso auttoi puvun kanssa. Jos teillä tosiaan on veskit siellä ihan näkösällä, niin voitte hyvin hoitaa asian niin, että ihmiset pois siitä läheltä, niin pääset vessaan rauhassa ja voit riisua puvun. Toinen vaihtoehto on, että jossain huoneessa on kylpy/aamutakki, ja käyt siellä kaason avustamana ennen vessareissua vaihtamassa sen päällesi ja kipität vessaan, sitten kipität takaisin laittamaan mekon.

Mutta juu on pakko olla provo. Kukkaan oo noin tyhmä että meinais vaipan laittaa. Mulle oli ainakin tärkeetä että juhlapäivänä myös alusasu oli upea. Olisipas kiva muistella vanhainkodissa kun mahdollisesti käyttää vaippaa silloin, että "tällainen alusasu minulla oli hääpäivänä" NOLO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma, olikohan sama mekko? puin vaipat ja sovittiin bestixeni kanssa että kun teen yhden merkin hän sukeltaa hameen alle uusi vaippa käsilaukussaan ja käy vaihtamassa sen. bestixellä oli siis käsilaukku olallaan missä oli monta vaippaa ja vauvojen peppupyyhkeitä.

tuli sitten juotua vaikka mitä ja lorottelin vaippaan aina kun hätä tuli. kävin seisomaan ja tein merkin ja ihmisvilinässä bestis sukelsi mekon sisään ja vaihtoi vaipan ja työnsi käytetyn käsilaukkuunsa ja kävi viemässä sen roskikseen.

hän taisi vaihtaa 5-7 vaippaa sen illan/yön aikana.

Vierailija
84/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

En ole vaipasta vaan oikein varma ja mitään katetria en osaa laittaa. Mutta ihan absurdi ajatus etten kävisi ollenkaan hädällä. Ei se onnistu, mulla on vielö seurapiirirakko ja heti alkaa pissattaa, kun tulee jännää. Puvusta maksettu jo iso varausraha, jota ei saa takas eikä varaa toiseen pukuun. Olen tajunnut, että mekko on niin runsas, etten mahdu pikkuruisene vessaan sitten millään=(

Vierailija
85/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus soimannut itseäni itsekunnioituksen puutteesta, mutta eipä näköjään tarvitse! :DDD

Oikeesti, miten te luulette, että naiset 1700-luvulla kävi kusella krinoliinihameissaan? Oletteko ikinä kuulleet potasta?? Jos ei invavessaa ole tai muuten tarpeeksi suurta, niin eikun potta käyttöön vaan! Aina löytyy joku pikku huone, jonka oven saa lukkoon.

Vierailija
86/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautakaupasta pehmeä silikonisuppilo ja pätkä letkua. Sillä voit pihalla tai lattiakaivon tuntumassa tehdä tarpeesi. Vaihtoehtoisesti ota imurin letku mukaan ja siihen sopiva suutin.

Jos olisi pienintäkään uhkaa vaipasta, kokeilisin varmaan kaikki täällä luetellut vaihtoehtoiset keinot ennen häitä jollain pitkällä mekolla tai hameella, jotta sen saa sujumaan varmasti.

Hääyö on vaipan jälkeen varmasti ihana, kun mies menee alapäähän ja saa nessuunsa tuoreen tuoksun. Hyi hitto!

Vierailija
87/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyt lorisuttelemassa siihen. Kaaso ja joku toinen luotettu nainen (tai miksei mieskin) nostaa helmaa niin, ettei helmoille roisku.

Vierailija
88/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa koko ajan ollaan kaikki sälyttämässä kaason harteille. Ihmettelen vähän.

Vierailija
89/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kuva idea. Mutta mikset voi olla vai "kommandona"? Ajat vain häppärit, jos ovat tummat, niin ei se haittaa vaikkei alla mitään olisikaan. Itse olen mennyt myös naimisiin ilman alushousuja.

Vierailija
90/132 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läysin tämän, kun googletin hääpukuja. Hah. Minullakin on kesällä häät, pitääpä valita kepea mekko ;D

Vierailija
91/132 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies ole niin hullu, että menee naimisiin vaippoja käyttävän naisen kanssa :-D

T: Anne-Mari 17v aikuinen nainen

Vierailija
92/132 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyt lorisuttelemassa siihen. Kaaso ja joku toinen luotettu nainen (tai miksei mieskin) nostaa helmaa niin, ettei helmoille roisku.

Meillä on häät niin että maa on roudassa=8

Juhlatilssamme ei ole kuin yksi tila! En voi mennä pottailemaan ulos pakkaseenkaan.

Voi, kyllä tämä on kauhea ongelma. En usko, että muu voi olla mahdollista kuin housuvaippa. Ei se niiiin kamala idea ola, kuin ihmiset kapeakatseisuudessaan lyttäävätt!

Vierailija
93/132 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tälläkin viikolla kahtena päivänä 12 tuntia käymättä vessassa välillä. Ei kai juhlapaikalla sen kauemmin olla?

Erittäin helppo ratkaisu olisi kyyditä morsio välillä eri osoitteseen vessakäynnille. Esimerkiksi morsiamen ryöstön merkeissä menisi näppärästi. Jo näin pitkä ketju, eikä kukaan keksinyt?

Vierailija
94/132 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen itsekin, olen kuvitellut että kaikki muutkin naiset haluaisivat olla hääpäivänään hehkeimmillään.

Vaippa ei siihen oikein istu. En välitä edes kuvitella hääyötä, kun sulhanen havaitsee morsionsa pissavaipan.

Vierailija
95/132 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sinistä, uutta, lainattua ja vanhaa

Vierailija
96/132 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipoissa naimisiin... vaikka mulla oli rinsessa

unelma niin enpä vaippoja tarvinnut. Vaipat hääpuvun alle. Kyllä mä kuselle pääsin. Kaaso nosteli helmoja eikä mitään vaippoja tarvittu.

Vessat oli tosi pieniä.

Vierailija
97/132 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ollaan taas lapsellisia. Ihan hyvin voi käyttää vaippaa puvun alla ja mies siitä tuskin isompaa juttua tekee kun normaaleista menkkavaipoistakaan. anna mennä ja nauti päivästäsi

Vierailija
98/132 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähellä on kauppa tai ravintola tai vastaava, voihan sieltä käydä kysymässä jos voisi juhlapäivänä käydä takahuoneessa vessassa. Ainakin invavessaan mahtuu puvun kanssa. Asuintaloistakin kannattaa kysyä, jos sellaisia on lyhyen matkan päässä. Ei tarvi muuta ku varakengät jollei korkkareissa halua juosta :)

Vierailija
99/132 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänne eksyneet miehet miettii joka kesä häissä, että onkohan tollakin morsiamella vaippa helmojen kätköissä.

Vierailija
100/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meni huussissa, paitsi että helma oli kusessa ja paskassa ensimmäisen käynnin jälkeen. Olin aika surkea näky sottaisessa mekossani. Vitutti, kadutti ja meni häät pilalle. Haisinkin ihan huussille ja mieheni huomautti siitä häävalssin aikana!