Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???

Vierailija
04.03.2012 |

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ottaisit monia vaippoja mukaan kaason huostaan ja jos vessahätä tulee, niin käyt sivuhuoneessa pissalla vaippaan ja sit takaisin pikkarit jalkaan? Tai sit joku sanko. Isompi hätä vaatis kyllä alusastian, että ei mene joka paikka sotkuun.

Vierailija
122/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin morsiammia, jotka ovat käyttäneet vaippaa. Esimerkiksi siksi, etteivät halua menettää hetkeäkään omista häistään.T: 3 kertaa kaaso

Hei oikeesti. Vaihteleeks ne kaasot sitte sitte vaippaa sieltä morsiusparin pöydän alta käsin vai sujahtaako ne vaihtopuuhiin hameen alle morsiamen seisoessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vaihtaisin mekon sellaiseen, että sen kanssa on myös helppo olla ja WC-käyntikin onnistuu. Vaippa ei nyt todellakaan tule kysymykseen. Olisi aivan älytöntä. Et kai uskaltaisi pissiä siihen häissäsi!

Vierailija
124/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosissaan?? En pysty lukemaan koko ketjua...

Vierailija
125/132 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasot ovat sitä varten että auttavat vessa käynnissä sun muussa eli pyydät niitä auttamaat nostamaan mekkoa ja pistäkää se lasten leikki paikka muuhun ni ei lapsetkaa kauhistu jos sattuu näkemää kun käyt vessas ovi raollaan. Mut kaasot auttovat mulla ainakin mulla oli todella iso hääpuku ja alla vannehame vielä.

Vierailija
126/132 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että joillain konsertissa on vaipat ettei tarvi jonotella

Vierailija
127/132 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan käyttämään vaippoja niin ei tarvitse etsiskellä vessaa kun paskahätä yllättää.

Vierailija
128/132 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä hääohjelmassakin morsiammella oli vaipat.

Ja syy oli se tajuton mekko. Se oli niin valtava, että painoikin vaikka mitä. Kait sinäkin voit vaipan sitten laittaa. Itse kertoisin sulhaselle, jos moiseen ratkaisuun päätyisin.

Mikä hääohjelma oli kyseessä? Mahtasko ko. jakso löytyä vaikka youtubesta, sais taas nauraa itsensa kipeeksi.

Vierailija
129/132 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin tasa-arvoista, jos mies olis häissä niin kännissä että paskoisi housuihinsa niin ikänsä olisi haukuttu ja naureskeltu. Mutta jos nainen omasta tahdostaan pukee niin vaikean mekon päälle että on pakko kusta omiin housuihin niin on vain hellyyttävän kaunis mekossaan. :)

Vierailija
130/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Minun kaverinikin käytti hääpuvun alla housuvaippaa. Oli ihan tajuton mekko myös hänellä. Hän halusi olla kuin satukirjan prinsessa. Idyllin luomiseksi tarvittiin kuitenkin vaipat ;P

Vierailija
131/132 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä

Vierailija
132/132 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käyttäny