Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???

Vierailija
04.03.2012 |

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippafetisistit tyydyttää itseään tätä lukiessaan

Vierailija
22/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uppoaa sinne äänettömästi. Älä huoli AP, vaipat vaan jalkaan ja sanomaan tahdon. Ja jos meinaat alkoakin ottaa niin sitten ainakin vaipat jalkaan. Itsekkin turvaudun baarireissuilla niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippafetisistit tyydyttää itseään tätä lukiessaan :D

Ymmärrän vaipan, jos oikeasti on inkontinenssia, eli pidätyskyvyttömyyttä. Se on oikeasti aika yleistä esim. synnytyksen jälkeen. Mutta eiköhän ns. terveen morsiamen kannattaisi jokin muu keino keksiä. :D Ei vaipatkaan ole 100%:n varmoja, voi ihan hyvin tulla ohivuotoja, jos on vähänkin huonosti asennettu. Siinähän sitten vaippamorsiot saavat selitellä, kun penkkiin jää pissaisia pyllynkuvia jne. Juhlapaikka tai mekko vaihtoon, jos sinne vessaan ei oikeasti _mitenkään_ mahdu nykyisillä suunnitelmilla.

Vierailija
24/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut tuon sukkanauhajutun. Ei!!! Vaippaakaan ei siis voi käyttää :( MITÄ HITTOA MÄ TEEN?? AP

Vierailija
25/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkii siinä tapauksessa kertoa myös sulhaselle jos meinaatte toteuttaa sukkanauha hampaissa, leikin.. Ettei kauheen etsimisen lomassa kuulu sulhasen kauhistunut ääni: " Mitä vit.."

Vierailija
26/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uppoaa sinne äänettömästi. Älä huoli AP, vaipat vaan jalkaan ja sanomaan tahdon. Ja jos meinaat alkoakin ottaa niin sitten ainakin vaipat jalkaan. Itsekkin turvaudun baarireissuilla niihin.

Nämä yrittävät huijata sinua. Jos laitat vaipan, älä kerro siitä ikinä kellekään. Kukaan joka oikeasti käyttää vaippaa, ei puhu siitä av:lla.

Vierailija
27/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei nyt mitään rinsessaleninkiä ole tulossa, mutta mietin, että miten se pitkä hame päällä käydään vessassa. Että pitäskö olla vaipat. Mutta en niitä kyllä laittaisi. :)

Vierailija
28/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta en pidä massiivisia prinsessahelmoja tyylikkäinäkään, että sikälikään ei olisi mulla ongelmana.

Vierailija
29/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaaso(t) ympärille hätistelemään liian uteliaita.

Vierailija
30/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä sinne vessaan mahdut. Vannehame alle, ja sit kaaso auttaa sut sinne pitelemällä helmaa.

Ja kaikissa yleisissä tiloissa kuuluis olla invavessa, tarkista ainakin se.

t:tosi isolla helmalla ja pitkällä laahuksella häistään selvinnyt.

Vierailija
31/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy oli se tajuton mekko. Se oli niin valtava, että painoikin vaikka mitä. Kait sinäkin voit vaipan sitten laittaa. Itse kertoisin sulhaselle, jos moiseen ratkaisuun päätyisin.

Vierailija
32/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut tuon sukkanauhajutun. Ei!!! Vaippaakaan ei siis voi käyttää :( MITÄ HITTOA MÄ TEEN?? AP

Höpö höpö, tottakai voit laittaa! Aloittakaa häät tuolla sukkanauhaleikillä heti ennen ruokaa. Varuiksi suihkuttele vielä oikein tukevaa parfyymia alapäähän, jos saattuu kuitenkin tulemaan vaikka hätäkakka sinne, niin ei sulho huomaa mitään. Niin minäkin tein ja hyvin meni. Hotellilla kävin isossa aulavessassa heittämässä vaipan roskiin ja huljauttamassa alapään. Oli pakko, kun aika takussa oli karvat.

Vierailija
33/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tämä vaippajengi sheivaa... Mitähän muuta vielä paljastuu?

Höpö höpö, tottakai voit laittaa! Aloittakaa häät tuolla sukkanauhaleikillä heti ennen ruokaa. Varuiksi suihkuttele vielä oikein tukevaa parfyymia alapäähän, jos saattuu kuitenkin tulemaan vaikka hätäkakka sinne, niin ei sulho huomaa mitään. Niin minäkin tein ja hyvin meni. Hotellilla kävin isossa aulavessassa heittämässä vaipan roskiin ja huljauttamassa alapään. Oli pakko, kun aika takussa oli karvat.

Vierailija
34/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin vaippaa ja sulhanen tiesi. Meillä oli parin kuukauden ikäinen vauva ja minulla oikeasti pidätysongelmia. En halunnut pilata päivää jännittämällä sitä, että pissa tulee housuun ja lattialle. Minulla todella oli housuvaippa, joka oli illalla aikas täysi ;D . Älä välitä ap irvailusta.

Vierailija
35/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin vaippaa ja sulhanen tiesi. Meillä oli parin kuukauden ikäinen vauva ja minulla oikeasti pidätysongelmia. En halunnut pilata päivää jännittämällä sitä, että pissa tulee housuun ja lattialle. Minulla todella oli housuvaippa, joka oli illalla aikas täysi ;D . Älä välitä ap irvailusta.

Vierailija
36/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haise, ei

useat tekee niin

t:kaaso

Vierailija
37/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä irvailee? En ainakaan minä. Mulla oli kunnon vaipat, pakko, koska en keksinyt miten olisi mahtunut vessaan hameen kanssa ja boolia tuli juotua aika paljon. En kyllä muistanut riisua vaippaa hotellilla. Lopusta hääyöstä en viitsi täällä avautua, mutta oli ainakin ikimuistoista.

Vierailija
38/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet sinne hääpukuliikkeeseen, sovitat puvun päälle ja pyydät saada testata vessassakäyntiä puku päällä. Varmaan siellä liikkeessä on vessa jossain. Pyydät ystäväsi/tulevan kaasosi mukaan ja todella testaatte, onnistuuko vessassakäynti kaason avustuksella.

Vierailija
39/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarpeen tullen kiertäisit jonnekin rauhalliseen paikkaan kulman taakse ja istahtaisit ämpärin päälle? Tai meillä oli mummolla sellainen yösanko maalla, ettei tarvinnut pihan perälle lähteä keskellä yötä. Se oli ämpäriä korkeampi ja siinä oli sellainen wc-istuinkin. Tai jos juhlapaikassa on joku ylimääräinen huone?

Vierailija
40/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet sinne hääpukuliikkeeseen, sovitat puvun päälle ja pyydät saada testata vessassakäyntiä puku päällä. Varmaan siellä liikkeessä on vessa jossain. Pyydät ystäväsi/tulevan kaasosi mukaan ja todella testaatte, onnistuuko vessassakäynti kaason avustuksella.

Miksei vaan kronaria pöksyyn, ei tartte koko iltana stressata eikä peruuttaa lasten yli!