Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???
Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.
Kommentit (132)
Olin unohtanut tuon sukkanauhajutun. Ei!!! Vaippaakaan ei siis voi käyttää :( MITÄ HITTOA MÄ TEEN?? AP
Höpö höpö, tottakai voit laittaa! Aloittakaa häät tuolla sukkanauhaleikillä heti ennen ruokaa. Varuiksi suihkuttele vielä oikein tukevaa parfyymia alapäähän, jos saattuu kuitenkin tulemaan vaikka hätäkakka sinne, niin ei sulho huomaa mitään. Niin minäkin tein ja hyvin meni. Hotellilla kävin isossa aulavessassa heittämässä vaipan roskiin ja huljauttamassa alapään. Oli pakko, kun aika takussa oli karvat.
Parfyymillä peitettyä paskan, kusen ja kannikkahien hajua perskarvoilla kruunattuna ja koko tämä ihanuus prinsessamekkoon käärittynä.
Missä kohtaa vihkitoimitusta muuten päästit hätäpaskat tulemaan? Alttarilla, ruokapöydässä puheita kuunnellessa, häävalssatessa?
En tiedä olenko koskaan lukenut mitään kuvottavampaa. Sulhasta tuli sääli, monin tavoin.
Keksin vielä paremman idean! Miten olisi kestokatetri?! Varmaan löydät lähipiiristäsi jonkun hoitsun, joka saa työpaikalta lainattua tarvittavat välineet. Ja kai niitä apteekeissa myynnissäkin on. Kestokateri on huomaamaton, eikä tarvitse kulkea märässä ja ennenkaikkea haisevassa vaipassa juhlapäivänä. Katetripussin saa varmasti johonkin helman kätköihin piilotettua. http://www.edis.fi/tuotekuvat/600x600/Virtsapussi.jpg Pusseissa on kätevät koukutkin, joten kiinnittämienn lienee helppoa.
Jos ulostamista jännität, niin kannattaa miettiä anaalitamponia!
Tämä ketju on hulvaton :d
Ei huvittas siinä pyllistellä. Lisäksi ovi ei mahdu ham Hei unohtakaa jo koko juttu! Ei tähän mitään järkevää apua näköjään saa.AP
Musta toi Peemate tai respectalta vuokrattu pömpeli nyt paljon järkevämmältä kuulosti kuin vaippaan kuseminen, mutta taidat vain nyt olla siihen ideaan niin ihastunut, ettet edes halua kuulla muita. Mikäs siinä, lorottele vain pöksyysi samalla kun vedät kakkua naamaan, ihan tervettä puuhaa tuo on.
Millaiseen vessan ei mahdu vaikka olisi miten iso hame? Siis miten iso se hame oikein on? Miten kukaan tavallista isompi ihminen sinne vessaan sitten mahtuu, vai tarjotaanko heillekin hääparin puolesta vaipat?
Taas olisi Satuhäille materiaalia..
mistään hinnasta pilaisi päivää jollain vaipalla. Ei olisi hehkeä hyvä olo ja sellainen, että on paikan kaunein ja seksikkäin. Nou nou
tiedä, en osais kusta housuun vaikka yrittäsin. jospa käyt vaan vessassa ennen mekon pukemista ja välttelet turhaa juomista ja mekko veke ku hätä tulee.
Siis onhan ihan toi pissajutuista jatkuvasti jauhaminenkin aika ällöä, vaikkakin luonnollista. Mutta jotenkin ajatus siitä, että nuori, TERVE nainen käyttää joain kroonikkovaippoja...! Vaikuttaa todella ylimieliseltä, vai mikähän se oikea sana on.
Meillä on joukossamme niitä, joiden on pakko käyttää. Se ei varmasti ole helppoa, ei tunnetasolla eikä käytännössä. Ja sitten turhamaiset morsiamet päättävät, että sepäs on helppo ratkaisu hankaliin vessaolosuhteisiin!
Vaipat aikuisella ei ole yäk, kun on todellinen tarve. Vaipat morsiamella on jotain aivan muuta, vastenmielinen kuva ajastamme, missä MINÄ haluan järjettömän puvun ja MINÄ en halua hukata hetkeäkään päivästäni ja MINÄ voin tehdä mitä haluan.
Tehkööt mitä lystävät, ei ole minun ongelmani. Mutta ymmärtämään ette saa ihan nopeesti.
Voi, kyllä tämä on kauhea ongelma. En usko, että muu voi olla mahdollista kuin housuvaippa. Ei se niiiin kamala idea ola, kuin ihmiset kapeakatseisuudessaan lyttäävätt!
Laita töihin päälle joka toisena päivänä, niin ehdit tottua siihen, eikä isomman pissan valuminen yli yllätä. Kokeile joskus myös baari-iltaan ja jonain toisena iltana seksipuuhiin, niin mieskin ehtii tottua.
Voi, kyllä tämä on kauhea ongelma. En usko, että muu voi olla mahdollista kuin housuvaippa. Ei se niiiin kamala idea ola, kuin ihmiset kapeakatseisuudessaan lyttäävätt!
Laita töihin päälle joka toisena päivänä, niin ehdit tottua siihen, eikä isomman pissan valuminen yli yllätä. Kokeile joskus myös baari-iltaan ja jonain toisena iltana seksipuuhiin, niin mieskin ehtii tottua.
Siis onhan ihan toi pissajutuista jatkuvasti jauhaminenkin aika ällöä, vaikkakin luonnollista. Mutta jotenkin ajatus siitä, että nuori, TERVE nainen käyttää joain kroonikkovaippoja...! Vaikuttaa todella ylimieliseltä, vai mikähän se oikea sana on.
Meillä on joukossamme niitä, joiden on pakko käyttää. Se ei varmasti ole helppoa, ei tunnetasolla eikä käytännössä. Ja sitten turhamaiset morsiamet päättävät, että sepäs on helppo ratkaisu hankaliin vessaolosuhteisiin!
Vaipat aikuisella ei ole yäk, kun on todellinen tarve. Vaipat morsiamella on jotain aivan muuta, vastenmielinen kuva ajastamme, missä MINÄ haluan järjettömän puvun ja MINÄ en halua hukata hetkeäkään päivästäni ja MINÄ voin tehdä mitä haluan.
Tehkööt mitä lystävät, ei ole minun ongelmani. Mutta ymmärtämään ette saa ihan nopeesti.
Mun kohdallani ei oo kyse ylimielisyydestä, vaan jumalauta omista elämäni ainoista häistä! Eikö muilla ole oikeus kroonikkovaippoihin kuin sairailla? Yhtä hyvin voisi kieltää antiperspirantit muilta kuin ylihikoilijoilta, joilla ongelma sentään on todellinen!
Juuri niin, kyse on luonnollisista asioista ja jotka ei pysty lukemaan tätä ketjua yökkimättä, katsokoon peiliin! Mikä siinä pissassa ja kakassa on niin okesttavaa? Luonnollinen asia herrajumala!!!!
Minä ainakin haluan vaipan pukuni alle, en ala häitäni pilaamaan sillä että humalassa kusen mekkooni!
Vaippafetisistit tyydyttää itseään tätä lukiessaan
Aina kun tää nousee, siellä on joku muna kourassa ja silmä kovana.
vieraana, niin morsiammella on ollut kaaso apuna vessareissulla. Kaaso siis nostaa ja pitää hametta ylhäällä. Yksissä häissä morsiammella oli kaksi apulaista.
Viimeisissä häissä (olin itse vieraana) itselläni oli semmoinen hame, että aina kun kävin vessassa, niin siskoni tai mieheni tuli avuksi. Muuten olisi pitänyt riisua aina kaikki pois.
Ei tulisi mieleenkään mitään vaippaa laittaa.
Missäs kaikkialla sitä onkaan se hoitsukaveri jo vinkannut että voi pitää vaippaa? Konsertissa ja mikä se toinen olikaan?
Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.
Itselläni oli todella muhkeahelmainen hääpuku ja wc-käynnistä selvisin kaasojen avustuksella. He pitelivät hameenhelmoja ylhäällä kun tein tarpeeni ja pyyhin. Skeidalla ei tarvinnut käydä, mutta jos tähän olisi ollut tarve niin olisi kaasot toimituksen ajaksi poistuneet ja sitten tulleet taas apuun. Sellaista se on ison mekon kanssa. Mutta älä MISSÄÄN NIMESSÄ laita vaippaa. Johan se kusi ja skeida löyhkää helmojen alta! Ja seksi hääyönä jää vain haaveeksi kun sulhanen sukkanauhaa poistaessaan pökertyy helmoihisi siihen järkkyyn kusen ja mahd. skeidan löyhkään!!
Ja jos tää ei oo läppä, niin ei pahalla, olet vähän yksinkertainen... :D
[/quote]
Minä ainakin haluan vaipan pukuni alle, en ala häitäni pilaamaan sillä että humalassa kusen mekkooni!
[/quote]
Jos mieluummin oot sitten ne kännikuset vaipassa niin ihan rauhassa. Sille et voi mitän, että aika monen mielestä se nyt vaan on vähintäänkin noloa.
Jos mun pääasiallinen huoli häissäni olis se, miten saan kännissä pissattua, miettisin kyllä toisenkin kerran.
En käytä pissavaippoja kuin vasta sitten, kun oikeasti on tarvetta. Itse asiassa toivon kuolevasni ennen kuin sellainen tarve tulee.
olla niin kännissä, että lasket allesi?!? Eikö nyt edes silloin voi juhlia sen verran hillitysti, ettei pidätyskyky mene??
Miksi ihmiset (minäkin näköjään) vaivautuu vastailemaan tällaisiin provoihin...