Mistä kesäkukat Tampereella?
Plantagen lopetti. Honkaset lopettaa.. mistä ostatte Tampereella kesäkukat?
Vinkkiä kehiin..... Voin ajaa vähän kauemmaksikin.
Sellainen paikka missä valikoimaa ja oikeasti hyviä kukkia. En halua ostaa siitä rustan pimeästä pihasta hyllystä puolikuollutta kamaa...
Kommentit (12)
Pirilän Kukkatalo, tai Hintakaari. Mainostavat tarjouksia nyt. Linnainmaan Prisman parkkipaikallekin on taas tullut kukkamyymälä, en vielä eilen ehtinyt käydä tutkimassa valikoimaa. Parvekkeelle havittelen jotain.
Onko leijonankitaa missään? Minä etsin sitä, mutten ole löytänyt moneen vuoteen kaupoista..
Länsi-Tampereella ja sen lähikunnissa on paljon avonaista maastoa josta voi käydä poimimassa.
Honkanen lopettaa vain vuokratiloissa cittareissa. Niiden oma myymälä Kangasalla ei lopeta. Lahdesjärvellä on Pirilän kukkatalo.
Onko Pirilässä muutakin kuin pelarkonia ja orvokkia?
Olen ostanut joskus sitä, vähän niinkuin marketta mutta pienempi ja hennompi. Se oli ihana
Viime vuosina ei oo missään ollut tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Onko Pirilässä muutakin kuin pelarkonia ja orvokkia?
Olen ostanut joskus sitä, vähän niinkuin marketta mutta pienempi ja hennompi. Se oli ihana
Viime vuosina ei oo missään ollut tarjolla
Pirilän mainos tänään: Kotim. Ahkeraliisat, kotim. Hopealehdet, Tuijien paakkutaimet, kotim. Petuniat, kotim. Lobeliat, koristepensaita, jalo-,ja loistokärhöjä, Koristetupakat, Ruukkuneilikat, Vihannesten taimet, Kesäkukka-amppelit, Pionit, Viiniköynnökset, ja Havuja. Arvelisin siellä muutakin olevan noiden lisäksi.
Siis toi leijonankita, sen mäkin haluaisin. Ja onkohan keijunmekkoja näkynyt missään ?
Osta kukat paikalliselta diileriltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi leijonankita, sen mäkin haluaisin. Ja onkohan keijunmekkoja näkynyt missään ?
Miksipä et katso puutarhamyymälöiden omilta nettisivuilta mitä kaikkea on tarjolla? Löytyy vastaus varmaan nopeammin kuin täältä.
Tokmanni ilmoittaa että valikoima vaihtelee kausittain.
Eipä tuosta paljoa irtoa
Ylisen kauppapuutarha, Ylöjärvi.