Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät fb-päivitykset?

Vierailija
04.03.2012 |

Antakaa palaa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, suosittelisin mieluummin sinulle henkistä kasvua ja järjen käyttöä, jos et millään voi käsittää miten jopa Facebookissa ei TARVITSE sietää kaikenlaisia valintoja ihmisiltä.

Kenties sinulla ei myöskään ole sitä SAMAA kokemusta asioista kuin minulla, kirjoitat omista lähtökohdistasi käsin etkä edes halua käsittää asioita toisin.

Mielestäni sinun "ei väliä millään"-tyylisi on sinunlaisesi tyyli, ei välttämättä kerro henkisestä kypsyydestä sen enempää kuin minunkaan "asioilla ON väliä"-tyylini. Erilaisia persoonia, toinen meistä kuitenkin sellainen, joka haukkuu toisen. Sinuna miettisin sitä. :)

Vierailija
42/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää eniten semmoinen joillain ilemenevä vastavuoroisuuden puutos: pysytään omilla seinillä eikä tulla juuri koskaan kommentoimaan kaverin päivityksiä. Erityisen räikeää tämä silloin, kun itse on kuitenkin välillä käynyt kivasti kommentoimassa jotain sen toisen seinälle, parane pian kuumeesta jne - mutta toinen ei vaivaudu käymään kaverinsa seinällä.

Samaa ilmiötä myös tykkäysnapin käytössä joidenkin kohdalla, millään ei voida tykätä kaverin päivityksistä jne, aniharvoin laitetaan tykkäystä ja aina pidetään huoli siitä, että tykätään ja kommentoidaan vähemmän kuin se toinen. Sitten ei välillä vastata Yhtään Mitään johonkin mukavaan kommenttiin esim. paranemisten toivotukseen, ei tykätä ei vastata mitään. Yhdelle ystävälle laitoin muutamiin kuviin kivaa kommenttia koirastaan (mlemmilla meillä koira...), mutta minulle ei koskaan laittanut mihinkään, yhteenkään kuvaani mitään kommenttia, edes koirastani. Alkoi ottaa sen verran päähän tuo, että kävin poistamassa muutamat kommenttini kuvistaan ja tykkäykseni. Ystävyyden osoitukset eivät mene vain yhteen suuntaan, muuutenhan toinen on kuin toisen lakeija...

Eli minua ärsyttävät eniten nämä vastavuoroisuuden periaatteen tajuamattamot/vain ITSEENSÄ keskittyvät tapaukset. Olen ratkaissut asian niin, että aloin huomioida ja kohdella heitä juuri samassa määrin ja samoin kuin hekin minua (vähän ja huom. en aiemminkaan huomioinut kuin ihan normisti, mutta nämä ystävät vain olivat itsekeskeisiä...), ei ole spontaania mutta parempi tasaveroisesti, ei ärsytystä.

Sitten ärsyttää ylläolevien lisäksi ns. hehkuttajat. Kerrotaan lomamatkoista kuukausia ennen matkaa, sitten viikkoja ennen ja muistetaan hehkuttaa poikaystävää ja kaikkea muuta samalla, sitten hehkutaan lomalta ja sitten taas sen jälkeen, kuinka Pariisi on niin ominta ja ihanaa ja sinne uudestaan. Hehkutetaan muitakin juttuja.

tykkää tarpeeksi mun päivityksistä joten se pitää panna boikottiin. Mä teen päivityksiä ja laitan kuvia, ne tykkää jotka tykkää ja ne ei jotka ei tykkää. En ala vetää mitään suuria päätelmiä fb:n tykkäämisistä tai tykkäämättä jättämisistä. Niin lapselliseksi en ryhdy. Ehkä sun pitäis jättää fb siksi aikaa että kasvat aikuiseksi?

uota noin, suosittelisin mieluummin sinulle henkistä kasvua ja järjen käyttöä, jos et millään voi käsittää miten jopa Facebookissa ei TARVITSE sietää kaikenlaisia valintoja ihmisiltä.

Kenties sinulla ei myöskään ole sitä SAMAA kokemusta asioista kuin minulla, kirjoitat omista lähtökohdistasi käsin etkä edes halua käsittää asioita toisin.

Mielestäni sinun "ei väliä millään"-tyylisi on sinunlaisesi tyyli, ei välttämättä kerro henkisestä kypsyydestä sen enempää kuin minunkaan "asioilla ON väliä"-tyylini. Erilaisia persoonia, toinen meistä kuitenkin sellainen, joka haukkuu toisen. Sinuna miettisin sitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kuten, "mua niin vituttaa..." "on niin onnellinen" tms, jossa annetaan ymmärtää jotain, muttei kerrota mitään. sitten pitää lypsää, mitä on tapahtunut. Kaikein ärsyttävimmissä postauksissa ei edes vastausta saa koskaan.

megapostaus. Varmenne ei kuulemma kelvannut, mutta näköjään kelpas kuitenkin. Tai ehkä olin vain huomionhakuinen ;)

Vierailija
44/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää eniten semmoinen joillain ilemenevä vastavuoroisuuden puutos: pysytään omilla seinillä eikä tulla juuri koskaan kommentoimaan kaverin päivityksiä. Erityisen räikeää tämä silloin, kun itse on kuitenkin välillä käynyt kivasti kommentoimassa jotain sen toisen seinälle, parane pian kuumeesta jne - mutta toinen ei vaivaudu käymään kaverinsa seinällä.

Samaa ilmiötä myös tykkäysnapin käytössä joidenkin kohdalla, millään ei voida tykätä kaverin päivityksistä jne, aniharvoin laitetaan tykkäystä ja aina pidetään huoli siitä, että tykätään ja kommentoidaan vähemmän kuin se toinen. Sitten ei välillä vastata Yhtään Mitään johonkin mukavaan kommenttiin esim. paranemisten toivotukseen, ei tykätä ei vastata mitään. Yhdelle ystävälle laitoin muutamiin kuviin kivaa kommenttia koirastaan (mlemmilla meillä koira...), mutta minulle ei koskaan laittanut mihinkään, yhteenkään kuvaani mitään kommenttia, edes koirastani. Alkoi ottaa sen verran päähän tuo, että kävin poistamassa muutamat kommenttini kuvistaan ja tykkäykseni. Ystävyyden osoitukset eivät mene vain yhteen suuntaan, muuutenhan toinen on kuin toisen lakeija...

Eli minua ärsyttävät eniten nämä vastavuoroisuuden periaatteen tajuamattamot/vain ITSEENSÄ keskittyvät tapaukset. Olen ratkaissut asian niin, että aloin huomioida ja kohdella heitä juuri samassa määrin ja samoin kuin hekin minua (vähän ja huom. en aiemminkaan huomioinut kuin ihan normisti, mutta nämä ystävät vain olivat itsekeskeisiä...), ei ole spontaania mutta parempi tasaveroisesti, ei ärsytystä.

Sitten ärsyttää ylläolevien lisäksi ns. hehkuttajat. Kerrotaan lomamatkoista kuukausia ennen matkaa, sitten viikkoja ennen ja muistetaan hehkuttaa poikaystävää ja kaikkea muuta samalla, sitten hehkutaan lomalta ja sitten taas sen jälkeen, kuinka Pariisi on niin ominta ja ihanaa ja sinne uudestaan. Hehkutetaan muitakin juttuja.

Vierailija
45/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, suosittelisin mieluummin sinulle henkistä kasvua ja järjen käyttöä, jos et millään voi käsittää miten jopa Facebookissa ei TARVITSE sietää kaikenlaisia valintoja ihmisiltä.

mun lapion jos annat omas mulle. Jos et anna niin mä en enää leiki sun kaa, nii! Mulla on parempia kavereita, ne antaa mulle niitten lapion vaikka niillä olis leikki kesken, sä oot mälsä ja väität että tarttet muka lapiotas ite. Yhhh, yhhh, nyt mua itkettää ja mä kerron äidille että sä kiusaat...

Edelleen, kasva aikuiseksi niin ettei fb:n tykkäykset syökse sua epätoivoon, ne on vaan virtuaalista elämää, ei sen enempää!

Äitiiii, Tiina ei tykkää mun fb:n statuksesta, nyt me ei enää voida olla kavereita...

Vierailija
46/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, ns. megapostaajalle. Eipä mitään, vahingossa mäkin lähetin viestin aluksi lainaamattomana, niin jouduin sitten korjaamaan sitä ja tuli tuplana.

Voisin veikata ettet takuulla kuulu niihin ihmisiin Facebookissa, jotka tuijottavat vain omaan napaansa siellä ja sitten täällä puoltavat tapaansa. Hehe!

Vierailija
47/72 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapion jos annat omas mulle. Jos et anna niin mä en enää leiki sun kaa, nii! Mulla on parempia kavereita, ne antaa mulle niitten lapion vaikka niillä olis leikki kesken, sä oot mälsä ja väität että tarttet muka lapiotas ite. Yhhh, yhhh, nyt mua itkettää ja mä kerron äidille että sä kiusaat...

Edelleen, kasva aikuiseksi niin ettei fb:n tykkäykset syökse sua epätoivoon, ne on vaan virtuaalista elämää, ei sen enempää!

Äitiiii, Tiina ei tykkää mun fb:n statuksesta, nyt me ei enää voida olla kavereita...

Ehkä sinun olisi hyvä lukea ajatuksen kanssa postauksia, ennen kuin innostut kirjoittamaan lapioleikkijuttuja. Ei sillä, totuushan nimenomaan on että Facebook ON yksi iso hiekkalaatikkoareena. :)

Vierailija
48/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat, karppaajat, täydelliset äidit, elämäntapakitisijät, koira- tai hevosihmiset, raportoin-tänne-vessakäyntinikin-roskaväki, reippaat työntekijät ja baareilijat.

Vierailija
49/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA löytyy päivitys, joa ärsyttää jotakuta. Semmosta päivitystä ei ole olemassakaan, mikä ei jotain ihmistä ärsyttäisi.

Tämäkin kommenttini ärsyttää nyt hyvin monia. Mitä sitä tuommosilla päätään vaivaamaan. Muuta kun anaa alaa vaan ja kirjottelee sinne fb:hen mitä nyt millonkin tekee mieli.

Jos nyt jotain pitäisi tähän itse vastat niin minua ärsyttää kaikkein eniten ne mitäänsanomattomat, toivottavastitämänyteiärsytäketään-äivitykset- tyyliin ompas kaunis päivä ja muuta paskaa.

Vierailija
50/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat, karppaajat, täydelliset äidit, elämäntapakitisijät, koira- tai hevosihmiset, raportoin-tänne-vessakäyntinikin-roskaväki, reippaat työntekijät ja baareilijat.

Eli tätäkin ihmistä ärsyttää lähes kaikki. Jos sitten kysyn häneltä, että mitä sinne sitten pitäisi kirjottaa ettei se häntä ärsyttäisi, niin todennäköisesti se ärsyttäisi sitten jotain muuta. Näin se vaan menee. :D

Vierailija
51/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on joku tarve luoda jotenkin todella epäaitoa kuvaa elämästään. Tämän alalaji ja ärsyttävyyden huippu on hönkijät. Ne, jotka kirjoittavat aina haikumaisin sanakääntein elämänsä herkästä kauneudesta, hetkeen tarttumisesta, lapsen hennon käden kosketuksesta ja kastepisaran ihailusta kuulaan kevätäpäivän aamuna. Oi eteeriys, nuo elämän hauraan kauneuden kokijat.

Olen varma, että nuo ovat tosielämässä ihan psykoja akkoja.

Vierailija
52/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on joku tarve luoda jotenkin todella epäaitoa kuvaa elämästään. Tämän alalaji ja ärsyttävyyden huippu on hönkijät. Ne, jotka kirjoittavat aina haikumaisin sanakääntein elämänsä herkästä kauneudesta, hetkeen tarttumisesta, lapsen hennon käden kosketuksesta ja kastepisaran ihailusta kuulaan kevätäpäivän aamuna. Oi eteeriys, nuo elämän hauraan kauneuden kokijat.

Tuttavapiirissä on just yks tuollainen, ja niiden elämä on todellisuudessa aika kaukana siitä mitä tuo antaa päivitystensä perusteella ymmärtää... Ei siis muuten kaveerata, mutta naapuruuden takia joudun näkemään ja kuulemaan noiden arkea aika paljonkin. Muksut muka aina niin kauniisti puettuja ja asunto hieno ja arki eteeristä, pah.

Vierailija
53/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni voi tykätä nimenomaan kirjoittaa noita kauniita ajatuksia ja olla syvällinen ja herkkä sielultaan. Ei se sitä tarkoita että sen omn elämän tarvitsisi olla sellaista, kuin jossain runon ätkässä minkä kirjoittaa seinälleen.

Tietysti jos sinne ei ikinä kirjoita mitään muuta kuin noita haikuja ja joikuja niin se on kyllä kieltämättä ärsyttävää. Välillä kun osaa laittaa jotain esim. perkele kun on taas tukka paskanen ja kämppä kaaoksessa, rahat loppu ja oksennusta rinnuksella, niin nuo huokailevat jollotuksetkin muuttuu siedettävimmiksi.

Vierailija
54/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos sinne ei ikinä kirjoita mitään muuta kuin noita haikuja ja joikuja niin se on kyllä kieltämättä ärsyttävää. Välillä kun osaa laittaa jotain esim. perkele kun on taas tukka paskanen ja kämppä kaaoksessa, rahat loppu ja oksennusta rinnuksella, niin nuo huokailevat jollotuksetkin muuttuu siedettävimmiksi.

Vierailija
55/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä. Kenties vaan elämän haurauden kanssa silmätysten ollut?

Mistä sinä kirjoitat? Rääkyvistä kakaroista ja kusipääukosta ja koiranpaskoista postilaatikolla jonne se helskatin posteljoonikaan ei osaa laskuja laittaa oikeassa asennossa?

Vierailija
56/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä. Kenties vaan elämän haurauden kanssa silmätysten ollut?

Mistä sinä kirjoitat? Rääkyvistä kakaroista ja kusipääukosta ja koiranpaskoista postilaatikolla jonne se helskatin posteljoonikaan ei osaa laskuja laittaa oikeassa asennossa?

Vierailija
57/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta!

Vierailija
58/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oli juuri ihanassa paikassa ihanassa seurassa ja tuli ihanalla autolla ihanaan kotiin. Nyt leipomaan 17 kakkua ja ompelemaan kahdeksat housut!"

Vierailija
59/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murun kainaloon. Tai :), ilman mitään selitystä.

Vierailija
60/72 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta tiistaille

huomenta KESKELLE VIIKKOO

huomenta torstaille

huomenta perjantaille

huomenta lauantaille

huomenta sunnuntaille

Yks kaveri päivittää joka helvetin aamu näin ja pari sille vastaa huomenta,itse sitten kommentoi omaa statustaan monta kertaa mm.kertomalla miten nukkui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan