Ärsyttävimmät fb-päivitykset?
Kommentit (72)
Nyt on Jesse kuumeessa. Niinalla on nuha. Matiaksella mahatauti. Nyyh, nyyh..
Pahin on yksi neuroottinen facekaveri joka on ihan varma että lapsi joutuu joka nuhasta sairaalaan..
Se tunne kun menee hermo, kun kaikkien aloitus alkaa, se tunne kun...
Ne, joilla on joku tarve luoda jotenkin todella epäaitoa kuvaa elämästään. Tämän alalaji ja ärsyttävyyden huippu on hönkijät. Ne, jotka kirjoittavat aina haikumaisin sanakääntein elämänsä herkästä kauneudesta, hetkeen tarttumisesta, lapsen hennon käden kosketuksesta ja kastepisaran ihailusta kuulaan kevätäpäivän aamuna. Oi eteeriys, nuo elämän hauraan kauneuden kokijat. Olen varma, että nuo ovat tosielämässä ihan psykoja akkoja.
Tuttavapiirissä on just yks tuollainen, ja niiden elämä on todellisuudessa aika kaukana siitä mitä tuo antaa päivitystensä perusteella ymmärtää... Ei siis muuten kaveerata, mutta naapuruuden takia joudun näkemään ja kuulemaan noiden arkea aika paljonkin. Muksut muka aina niin kauniisti puettuja ja asunto hieno ja arki eteeristä, pah.
Meillä kanssa naapurissa näkee toisenlaista elämää..mitä päivitykset antaa ymmärtää...
Milloin on ravintolassa syönyt, milloin herkutellut muuten vaan, koko päivitykset pelkkää syömistä ja vielä valokuvia kakuista yms. herkuista. Ja tämä henkilö on vielä sairaalloisen ylipainoinen.
nämä "siivosin lastenhuoneen, vielä pesuhuone kuntoon, niin on taas puhdasta"- tyyppiset päivitykset.
Ja sitten nämä "Kello vasta kahdeksan aamulla, ja olen jo leiponut sämpylöitä, pessyt ikkunat, 3 koneellista pyykkiä, karjalanpaisti uunissa, 10km:n lenkki tehty" ja tätä joka vitun päivä...
Juoruämmät siellä lukee ja kertoo toisten asioita eteenpäin..sitten naureskellaan keskenään miten tyhmiä aloituksia se Niinakin sinne kirjoittelee..eihän sen elämä niin luksusta oikeesti ole..kun riitelee rahasta jatkuvasti miehensä kanssa ja taas ne on jossain reissussa lasten kanssa.
Toiset kirjoittaa Makulehteä ja Avotakkaa toiset Pirkkaa ja Perhelehteä..
"Jeesus on niin hyvä tänäänkin. Kiitos Herralle, Halleluujaa!"
"Meillä on niin ihana Jeesus.
Näihin menee niin hermo. "Ihme tapahtui, Herra on niin ihmeellinen. Ylistetään Herraa, kun Pilvin nenä ei enää vuoda." Ja perässä 5-10 vastaavaa ihmettelee Herran hyvyyttä.
Itsekin uskon Jumalaan, mutta siis hei, joku kohtuus ja raja.
huomenta tiistaille
huomenta KESKELLE VIIKKOO
huomenta torstaille
huomenta perjantaille
huomenta lauantaille
huomenta sunnuntaille
Yks kaveri päivittää joka helvetin aamu näin ja pari sille vastaa huomenta,itse sitten kommentoi omaa statustaan monta kertaa mm.kertomalla miten nukkui.
rakastaisin tätä!!! Vaikuttaa just mainiolta tyypiltä :D
Itse en jaksa pätijöitä enkä pelkästään lapsiensa sairauksista ja tokaisuista kirjoittavia.
Pätijöillä tarkoitan näitä, jotka suurentelevat ja kaunistelevat älyttömästi tai eivät kirjoita koskaan muulloin kuin esim. lähtiessään jollekin hienolle matkalle.
Illallismenut tms. monet kokevat ärsyttäviksi, itse tykkään kun niistä saa ideoita. Tykkään myös liikuntaraportoinnista, se tsemppaa itseänikin.
Lisäksi en tykkää heistä, jotka eivät kateuttaan voi kommentoida/tykätä muiden päivityksistä. Itse olen huomannut, kun kertoo vaikka jotain pientä positiivista, niin tykkäilyjä tulee. Jos on iso menestys, niin voi olla että kukaan ei tykkää. Vaikea kuvitella muuta syytä kuin kateus.
aina tota samaa, varsinkin se murun kainaloon vie hermot. Lähes joka päivä sama laulu!!!!!!!!!