Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Minkälaista aluetta on Kalukkala? Ostaisimmeko asunnon sieltä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kovin hyvä. Saarekkeen takia ruokapöytä on laitettu olohuoneen puolelle eikä sinne sitten mahdukaan kuin sohva. Ei kovin kiva järjestys. Minua myös mietityttäisi menossa olevat radon-mittaukset (ja mahdolliset remontit tuloksista johtuen) ja se miksi rakennusvirheitä on korjattu vielä 7 vuotta rakennuksen valmistumisen jälkeen. En siis ihan vähällä tuollaista asuntoa ostaisi.

Vierailija
2/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alue Haikala on kyllä hieman syrjässä, vaikka sitä lapsiperheet suosivatkin.. Sieltä on hankala lähteä aamuruuhkassa hkiin päin..

Helsinkiin ja espooseen pääsee kyllä puolessa tunnissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä kunnan kämpissä ja ropakossa sekä haikalan "spurgulassa" missä on tosi levoton meno. En tajua miten joku on päättänyt et wt tarkoittaa muka huonoa makua omaavaa ihmistä joka voi vaikka asua omakotitalossa ja olla rikas:D WT porukkahan tarkoittaa alempaa sosiaaliluokkaa, valkoisia köyhiä ihmisiä ns. "roskasakkia". Miten ihminen voi olla wt jos siltä löytyy aarikan puulintu? Vittu miten tyhmää porukkaa täällä on.

Vierailija
4/23 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa rauhallisen perhe-elämän, suosittelen Tissilää vähän lännemmässä.

Vierailija
5/23 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmijärvellä sijaitsee klaukkala:)

Vierailija
6/23 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Minä asun Klaukkalassa, Harjula/Syrjälä-alueella. Viihdyn täällä. Naapureinani asuu lääkäreitä, asianajajia, opettajia, lastentarhanopettajia, toimitusjohtajia, diplomi-insinöörejä ja ekonomeja. Minulla ja miehellänikin on korkeakoulututkinnot. Sivistymättömiksi ei voi kuvailla...

Vaikka voissa paistais.

Vierailija
7/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalukkalasta en tiedä, mutta Klaukkala on todella wt. Mutta niinpä näyttää tuo kämppäkin olevan. Että jos tykkää sellaisesta menosta että kirjahyllyssä on kirjojen sijaan jotain Aarikan puulintuja tms, niin siitä vaan!

Vierailija
8/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ainakin kuulostaa!

Vierailija
9/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole ap:n kirjoitusvirhe.

Kalukkalasta en tiedä, mutta Klaukkala on todella wt. Mutta niinpä näyttää tuo kämppäkin olevan. Että jos tykkää sellaisesta menosta että kirjahyllyssä on kirjojen sijaan jotain Aarikan puulintuja tms, niin siitä vaan!

Vierailija
10/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut Nurmijärven Klaukkalassa ja en kyllä ole nähnyt vielä yhdelläkään mitään aarikan lasikoristeita kirjahyllyssä:D mikä klaukkalasta tekee wt? Siellähän on paljon kalliita omakotitalo alueita. Eikä asunnot muutenkaan Halvimmasta päästä ellei mennä vähän syrjemmälle:P ja tosi paljon harrastus ja kerho toimintaa lapsille jo vauvasta alkaen!

Vierailija
11/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin maaseudun pikkukylä, kuntakeskus. Hyvät urheilumajdollisuudet lapsille. Tulimme juuri kokoperheellä luistelukentältä, joita on kolme.

Vierailija
12/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niminen paikkakunta,kuin Kalukkala..?;DD

Vierailija
13/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kirjoiusvirhe. Klaukkala on kasvava pikkukeskus.Aivan kuin maaseudun pikkukylä, kuntakeskus. Hyvät urheilumajdollisuudet lapsille. Tulimme juuri kokoperheellä luistelukentältä, joita on kolme.

Vierailija
14/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alakerran "makkari" on kyl tosi outo. Tekisin väliseinillä siitä oikean huoneen jotenkin, muuten en suostuisi siellä nukkumaan saati puuhailemaan muuta.

Vierailija
15/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut Nurmijärven Klaukkalassa ja en kyllä ole nähnyt vielä yhdelläkään mitään aarikan lasikoristeita kirjahyllyssä:D mikä klaukkalasta tekee wt? Siellähän on paljon kalliita omakotitalo alueita. Eikä asunnot muutenkaan Halvimmasta päästä ellei mennä vähän syrjemmälle:P ja tosi paljon harrastus ja kerho toimintaa lapsille jo vauvasta alkaen!

Ensinnäkin, Aarikka tekee puukoristeita. Ne lasikoristeet joista sinä puhut on Iittalaa.

Toisekseen, wt ei liity rahaan vaan sivistykseen ja tai sen puutteeseen, sekä makuun. Sivistymätön ihminen joka laittaa kotiinsa pyökkiviiluisen lasivitriinin on wt, oli sitä rahaa tai ei.

Vierailija
16/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön ihminen joka laittaa kotiinsa pyökkiviiluisen lasivitriinin on wt, oli sitä rahaa tai ei.

Nonni. löytyihän se lopullinen määritelmä wt:lle! :)

Se on.... TATTADAA.... pyökkiviiluinen lasivitriini!!!!

Vierailija
17/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön ihminen joka laittaa kotiinsa pyökkiviiluisen lasivitriinin on wt, oli sitä rahaa tai ei.

Nonni. löytyihän se lopullinen määritelmä wt:lle! :)

Se on.... TATTADAA.... pyökkiviiluinen lasivitriini!!!!

On varmaan rankkaa kun ei ole sisälukutaitoa lainkaan. Wt on sivistymättömyys + huono maku. Sivistyneelläkin ihmisellä voi olla huono maku, joten se pyökkiviilu itsessään ei tee kenestäkään wt:tä.

Klaukkalassa voi olla kalliita taloja, mutta mentaliteetti on wt. Ihmiset ahdasmielisiä ja sivistymättömiä.

Vierailija
18/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut täällä vuodesta -78.

Vierailija
19/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin kyllä asuisin siinä naapurikunnassa Pimpikkälässä.

Vierailija
20/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaukkalassa voi olla kalliita taloja, mutta mentaliteetti on wt. Ihmiset ahdasmielisiä ja sivistymättömiä.

Ihailen kovasti määritelmääsi wt-ihmisistä (white trash, joka kyllä on tarkoittanut amerikkalaista, köyhää, sivistymätöntä ja valkoista perhettä) eli siis suomalainen wt tarkoittaa sivistymätöntä ja huonoa makua. Tämän perusteella siis Klaukkalassa asuu enintään ammattikoulun käyneitä ja todennäköisemmin työttömiä ihmisiä, joilla ei ole hyvää makua. Perustuuko väitteesi ihan empiirisiin tutkimuksiin vai mutuun vai ihan vaan keskustelun virkistämiseksi heitettyyn heittoon?

Minä asun Klaukkalassa, Harjula/Syrjälä-alueella. Viihdyn täällä. Naapureinani asuu lääkäreitä, asianajajia, opettajia, lastentarhanopettajia, toimitusjohtajia, diplomi-insinöörejä ja ekonomeja. Minulla ja miehellänikin on korkeakoulututkinnot. Sivistymättömiksi ei voi kuvailla, makuasioista en rupea kiistelemään, joten voidaan ihan sopia, että makuni on huono. Ahdasmielinen en ole - ei tulisi mieleenikään tuomita ihmisiä tietyllä alueella tietynlaisiksi.

Oman työpaikkani (joka siis on täältä 25 km päässä) työntekijöitä asuu täällä Klaukkalassa minun lisäkseni kuusi muuta - kaikilla siis edelleen sama koulutus kuin minulla. Viihdymme hyvin, ja seutuna tämä on rauhallista. Lyhyet yhteydet kaikkialle.