Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa 20. vuosi menossa ja olen yhä onnellisempi

Vierailija
02.03.2012 |

Uskon sen johtuvan siitä, että arvomaailma on ajan mittaan tarkentunut ja pikkuseikkoihin ei enää jaksa ohjata tarpeetonta huomiota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 17.vuosi menossa.

Onnellisempi en ainakaan voi sanoa olevani, muttei nyt huonostikaan mene.

Välillä miettii, että mihin ihmeeseen rakastuinkaan tuossa miehessä.

Vierailija
2/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, varmasti olette hitsautuneet yhteen.Todella hienoa että olet jakanut rakkaasi kanssa niin monia vuoia ja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, "onnellisia" ollaan mutta välillä mietin, olisiko se onnellisuus meillä kuitenkin vain tyytyväisyyttä ja ihan hyvää oloa.

Kerrotko ap suurinpiirtein, mitkä yhdessäolovuodet ovat olleet helpoimmat ja mitkä "pahimmat"

Meillä joku kriisiaika on menossa nyt, tosin helpottamassa ja se oma muru alkaa löytyä sieltä taas, mutta..who knows

Vierailija
4/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä meno senkun paranee. Meillä on kesällä hopeahääpäivä(25v.). Tänään rakastan miestäni enemmän kuin koskaan ennen, arvostan.

Vierailija
5/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta loukkausta mieheltä tilanteissa, joissa olisin oikeasti tarvinnut apua.

Vierailija
6/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en enää edes ehdi pääsemään samaan, hö, olen 40+, kahden yh... jo pian kymmenettä vuotta. Mutta ihan onnellinen olen näinkin, vaikka on vaatinut sopeutumista tietoon, etten saa ikinä kunnon parisuhdetta.

Vierailija
7/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ensimmäinen kriisi kun olimme olleet vähän alle 10 vuotta naimisissa, meillä oli hankala elämäntilanne toisen masennuksen vuoksi. Asia hoitui osin pariterapialla, osin kemiallisesti (masennus lääkkeillä pois, opinnot valmiiksi ja työelämään ja asiat rullasivat taas). Viimeisen lapsen syntymän jälkeen tuli taas kriisi, senkin pariterapia (kesti vuoden) ratkaisi. Siitä on nyt jo 6-7 vuotta. Jälkimmäisen kriisin jälkeiset vuodet ovat olleet koko elämäni parhaat.

ap

Kerrotko ap suurinpiirtein, mitkä yhdessäolovuodet ovat olleet helpoimmat ja mitkä "pahimmat" Meillä joku kriisiaika on menossa nyt, tosin helpottamassa ja se oma muru alkaa löytyä sieltä taas, mutta..who knows

Vierailija
8/8 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kriisin aikaan olimme eron partaalla. Kriiseihin on syytä suhtautua kuin johonkin tautiin: ammattilaisen auttamana vaiva selviää ja poistuu. Hakekaa ulkopuolista apua! Yksin ja kaksin noita ei jaksa selvittää, vaan turhaan vain vahvistuvat sellaiset suoja-asemat ja riitakuviot junnaavat vanhaa rataa.

ap

Meillä syksyllä 15 v hääpäivä ja epäilen rakastanko enää lainkaan

Liian monta loukkausta mieheltä tilanteissa, joissa olisin oikeasti tarvinnut apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi