Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkamon naapurit tiesi, että sillä käy vain vanhemmat kylässä joskus

Vierailija
21.11.2022 |

Millaisia naapurikyyliä Helsingissä asuu?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä syrjäytyminen ei ole hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerrassa asuu toinen aikapommi.

Vähän yli 2-kymppinen, aina verhot ja kaihtimet ikkunan edessä.

Kundi tekee jotain yötyötä, kuuluu, kun tulee aina himaan puolenyön jälkeen.

Vanhemmat käy välillä siivomassa. Ketään muita ei sitten käykään.

Jos satun samaan hissiin, seisoo kopin seinää vasten selkä kyyryssä, kasvoilla lasittunut ilme. Pelottava hemmo. Oli räyhännyt joskus yöllä talon edessä toiselle asukkaalle, joka oli ojentanut oven eteen parkkeeraamisesta. Kävi kiinni tähän ojentajaan, joka soitti poliisin. Silloin tyyppi oli lähtenyt käveleen rankkasateeseen ilman mitään suojaa.

Vierailija
4/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satun samaan hissiin, seisoo kopin seinää vasten selkä kyyryssä, kasvoilla lasittunut ilme. Pelottava hemmo. Oli räyhännyt joskus yöllä talon edessä toiselle asukkaalle, joka oli ojentanut oven eteen parkkeeraamisesta. Kävi kiinni tähän ojentajaan, joka soitti poliisin. Silloin tyyppi oli lähtenyt käveleen rankkasateeseen ilman mitään suojaa.

Voi olla sos.tilanteiden pelko/autismi/traumatausta, mutta sinä ja heimoveljesi vain nautitte hänen kiusaamisestaan. Kiva että tunnet itsesi tärkeäksi.

Vierailija
5/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä syrjäytyminen ei ole hyvä juttu.

Ei kai se vielä kerro syrjäytymisestä mitään että käykö joku kylässä. Monet tapaa kavereitaan ravintoloissa, elokuvissa tai vaikka lenkillä, mutta ei siellä omassa pienessä kerrostaloasunnossa.

Vierailija
6/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä mitään naapurieni kulkemisista. Sinänsä ihmetyttää.

Vierailija
7/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on aikapommi. Jouduin lopettamaan lapsuudesta asti kestäneen ystävyyden. Kävi vaaralliseksi.

Hän raivoaa öisin kerrostalossa ja hänellä on harhoja. Hän on paranoidinen. On uhkaillut minunkin henkeäni.

(Pakkohoitoon hänet saa aina muutamaksi viikoksi sitten vapautuu ja sekoaa, kun heti jättää lääkkeensä. Hän on aina noin 3 vuotta ihan sekaisin ja joku sitten saa hänet työnnettyä hoitoon.)

Kerrostalossani on kans joku seko. Huutaa asunnossaan täysillä itsekseen. Luultavasti on se sama joka öisin kulkee edes takaisin sisään ja ulos. Siis kymmeniä kertoja ilmeisesti. Aina kun tuun puolen yön aikaan, niin se on sitä tekemässä. Jäin kerran seuraamaan tunniksi salaa.

Vierailija
8/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun talossa ei oo käynyt ketään yli vuoteen. Millaisena hulluna nuo naapurit mahtavat pitää minua?

Vierailija
9/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö se taas alkaa, yksinäisten epäileminen hulluiksi ja vaarallisiksi.

Vierailija
10/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sos.tilanteiden pelko/autismi/traumatausta, mutta sinä ja heimoveljesi vain nautitte hänen kiusaamisestaan. Kiva että tunnet itsesi tärkeäksi.

Tietääkseni häntä ei kukaan talon asukas kiusaa. En minäkään.

Olen jopa harkinnut poismuuttoa, kun ei tiedä, milloin pimahtaa.

Vierailija
11/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nykyisin vieraita käy monellakaan,taitaa nekin olla muualta tulleita kellä vieraita joskus on. Ihmiset on yksinäisiä nykyään,oppivat viihtymään itsekseen. Tosin ei kaikki.

Vierailija
12/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, asuin sinkkuna yksiössä eikä mun luona juuri kukaan vieraillut. Se ei tarkoittanut silti sitä, että mulla ei ollut elämää. Sovittiin kaverien kanssa treffejä kaupungille, ravintoloihin, baareihin jne. Ei me jaksettu meidän kämpillä majailla.

Vierailija
13/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona ei ole käynyt kukaan kylässä 10 vuoteen. Olen varmaan hirmu vaarallinen :D

Vierailija
14/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vääjäämätön kehityskaari että jossakin vaiheessa kalauttaa jonkun, mutta josko siitä laukeaa mihinkään, samanlainen aikapommi edelleen jos ei satu olemaan smurhaaja tyyppiä joille seksuaalista, koska tavallisilla ääniä kuulevillä sekopäillähän se ei sitä ole. 

Vierailija
15/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, asuin sinkkuna yksiössä eikä mun luona juuri kukaan vieraillut. Se ei tarkoittanut silti sitä, että mulla ei ollut elämää. Sovittiin kaverien kanssa treffejä kaupungille, ravintoloihin, baareihin jne. Ei me jaksettu meidän kämpillä majailla.

Tämä. Varsinkin nuoret yksin asuvat miehet tapaavat kavereitaan ihan muualla kuin niissä kerrostaloyksiöissään. Oma poikanikin on tuollainen. Asuu opiskelujen ajan nyt kerrostalokämpässä ja muutenkin hänen kaveripiirinsä tapaa toisiaan harvemmin kenenkään kotona.

Vierailija
16/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin parempi kuin että olisi ollut se toinen, tämä menee yksittäistapauksena. 

Vierailija
17/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa enkä tiedä yhdenkään naapurin osalta käykö heillä vieraita vai ei ja kuinka usein. Suurinta osaa en edes tunnistaisi ja olen asunut talossa jo useamman vuoden.

Vierailija
18/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei käy koskaan vieraita. Olen tavisnainen, 54v. Leimataanko meidät kaikki introvertit nyt hulluiksi puukkojunkkareiksi?

Vierailija
19/19 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä ihmisiä, joilla ei ole ystäviä. Liikutaan melko vaarallisilla vesillä, jos ruvetaan ihmisiä tämän mukaan syrjimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän