Ihana Living - verkkokauppa
Onko kukaan tilannut tuolta? Saitko tilaamasi tuotteen, ja kuinka nopeasti?
Kommentit (65)
Kaksi tilausta olen tehnyt elokuussa 2015 ja molemmat paketit saapuivat viikon kuluessa. Tein tilauksen ja maksoin etukäteen ja sitten huomasin ,että putiikkia ei ole ollut muutamaan vuoteen ,mutta yllätys ,yllätys tilaukseni tulivat ajallaan!
Tilasin Greengate peitteen kys.firmasta.Mitään yht.ottoa ei alkanut kuulua.Soitin heidän maksupalveluvälittäjälleen ja kuulin toimitussotkuista(he lopettivat yht.työn)
Soitin myös Kuluttajaneuvontaan->tullut paljon valituksia firmasta.Kun aloin uhkailla rikosilmoituksella,ilmestyi sähköinen ilmoitus Postin sivuille,mutta pakettia ei ole toimitettu Postiin.Teen RIKOSILMOITUKSEN IhanastaLivingistä ja suosittelen sitä kaikille muillekkin.
En voi suositella. Paketti tuli kyllä nopeasti, mutta sieltä puuttui yksi tuote. Tuotetta en ole saanut lukuisista yhteydenotoistani huolimatta. En voi muuta,kun ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.
Kaksi tilausta tehty ja maksettu syyskuussa. Arvo yhteensä n. 70 eur. Toimitusta odotellaan yhtä. Mihinkään yhteydenottoon ei ole vastattu 8.12.2015 mennessä.
Minä pönttö tein tilaukseni viime syksynä, reklamaatiohin ja puheluihin ei ole vastannut ja rikosilmoituksen kävin nyt vihdon tekemässä. Poliisi näki koneeltaan kaikki vanhat rikosilmoitukset ja sanoi että yrittäjälle on ilmoitettu niistä ja hän on sen jälkeen maksanut rahat takaisin tai toimittanut tuotteen, minkä jälkeen tilaajat ovat vetäneet rikosilmotuksensa pois ja niin homma jatkaa pyörimistään. Poliisi ja kukaan muukaan ei ilmeisesti voi asialle mitään. Olen tässä mietiskellyt, että jospa en vetäisikään rikosilmoitusta pois, vaikka saisin rahat takaisin. Joku keino olisi pakko olla tuollaisen huijarin pysäyttämiseksi.
Melkein eniten tässä melkein ärsyttää ne ihmiset, jotka koittavat ymmärtää "olisikohan yrittäjä vaikka sairaalassa tai masentunut". Jos verkkokauppayrittäjäksi ryhtyy, pitää olla sentään sen verran järkeä, että osaa pistää sinne sivuille ilmoituksen "verkkokauppa toistaiseksi suljettu" ja olla sulkematta kaupan sivuille pistettyä puhelinnumeroa tai jos ei itse osaa, niin pitää ainakin salasanansa tallessa, että joku muu voi semmoisen ilmoituksen tehdä! Todellakin kyseessä on täysiverinen huijari, kun ei poliisien yhteydenotoista huolimatta sulje kaupaansa!