Deitti lähti treffeiltä koska TV:ssä alkaa kohta Maija Mehiläinen
Asumme eri kaupungeissa, mutta suht lähellä kuitenkin. Pari päivää treffien jälkeen laitoin viestiä naiselle että haluaisin nähdä toistekin, tähän hän suostui. Suostui jopa tulemaan tällä kertaa minun luokseni.
Voi olla että hän tapailee muitakin samalla, en tiedä. Kaipa se aika normaaliakin on että treffejä on sovittu samalle viikolle useammankin kanssa. Eikä tämä nyt minulle mikään ongelma ole.
Pidän hänestä kovasti. Väitän olevani jo hieman ihastunut. Sen syvällisemmin ei ole asiasta mitään keskusteltu, molemmat totesi että kivaa oli ja haluaa nähdä uudelleenkin. Olemme kuitenkin ekojen treffien jälkeen viestitelleet melko vähän. Tai itsestäni on tuntunut, että olen itse se aloitteen tekijä viesteissä ja nainen vastaa viiveellä, eikä aloita keskustelua. Toki kiireitä hänellä on, mutta silti sellainen pieni huuma uupuu mikä oli esimerkiksi ennen ekoja treffejä. En haluasi antaa sellaista vaikutelmaa että väkisin pommitan viestejä ja muuta.
Kommentit (13)
Kyllähän se harmittaa, kun itsekin haluaisit katsoa Maijaa eikä hän pyytänyt sinua mukaansa...
Kerran yläkouluikäisenä sanoin yhdelle pojalle että "täytyy mennä tanssitunnille ja minä jäin seisomaan lumeen". Sitten lähdin kotiin.
Ihanko aito alkuperäinen vai jokin uudisväsäys?
Heh, hyvä aloitus! Muistui mieleen kun isän ja hänen avopuolison luona kävin kylässä. Avo siten: Katotaanpa mitä Maija on tänään keksinyt :) Sama oli joskus äidin kanssa, joulupöydässä: Kuunneltiin Neiti Nokinenän seikkailuja :)
Englanninkielessä on hyvä sana: fable - opettavainen eläintarina
Vierailija kirjoitti:
Ap viesti vuodelta 1986.
Kai se tulee uusintana?
Onko eri nainen kuin se joka lähti katsomaan jalkapalloa ?
Vierailija kirjoitti:
Ap viesti vuodelta 1986.
1975 tuli jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap viesti vuodelta 1986.
1975 tuli jo!
Suomessa?
😂😂😂😂😂😂😂