Ihana Living - verkkokauppa
Onko kukaan tilannut tuolta? Saitko tilaamasi tuotteen, ja kuinka nopeasti?
Kommentit (65)
Sama viesti tuli minullekin mutta kun katsoo seurantanumeron mukaan, ei mikään tavara ole edelleenkään liikahtanut mihinkään. Katso onko sinulla sama juttu.
Palautan tuotteen, koska rahat olen tilauksestani jo saanut.
En usko,että kellään tarve mustamaalata ketään. Luulin,että olen ainoa jolla ongelmia tilauksenkanssa,muttä täälähän näyttää olevan meitä monta,ja suomi24 sivustollakin keskusteluja tästä aiheesta,sielä lisää pettyneitä tilaajia. Harmi, ihanassa tosi kiva valikoima. Toivottavasti joku toinen verkkokauppa saisi yhtä laajan kidston-valikoiman.
Laitoin kiukkuista viestiä eilen firmalle paketin viivästymisestä. Löysin myös toimivan puhelinnumeron, johon aion vielä soitella. Koitan vielä lähestyä kuluttajansuojan lomakkeella, ja jos mitään ei vieläkään tapahdu, otan poliisiin yhteyttä. Minusta tuollaisen huijauskaupan saisi sulkea lopullisesti.
Paketti saapui tänään Ihanasta Livingistä!!
Taisi uhkailu tehota->pitäkää kaikki puolenne:)
Hyvää kesää!
tänne sitten, kuinka sen poliisiasiankanssa kävi !
sain pakettini, kauan siinä meni ja usko jo melkein hiipui, mutta perjantaina sain postista mukaan haluamani.
Rikosilmoituksen nimikkeenä lievä petos ja minulle soittaneen poliisin mukaan kivijalkapuotia ei enää Porvoossa ole ja mikä hassuinta kuulemma esim. heinäkuussa nettikaupasta tilanneet ovat saaneet pakettinsa ilman odottelua (en tiedä mistä moisen tiedon oli kaivanut).
Kaiken päälle postissa oli mokailtu pakettini suhteen ja se oli ilmeisesti maannut jo jonkun aikaa tietämättäni heidän tiloissaan. Minulle Ihana Livingistä annettu lähetystunnus näet oli aivan eri, kuin millä paketti oli minulle postitettu, eikä postin kömmähdyksen johdosta minulle lähetetty lainkaan pakettikorttia, mistä olisin tajunnut tavarani oitis kotiin noutaa.
Melkoista sähläystä.
Mikawaltarinkatu Porvoo näyttää olevan merkitty lähettäjän tietoihin...
Toivottavasti yrittäjä saisi asiansa todella ajantasalle ja kaikki tilauksen tehneet maksamansa tuotteet perille asti.
ÄLKÄÄ TILATKO KO. PUTIIKISTA YHTÄÄN MITÄÄN!!! Rahat kelpaa, tavarat jää saamatta!
Itse menin halpaan tekemällä google-haun Chillnorway -vaatteista ja yhtenä tuloksen sain tuon Ihanaliving-nettikaupan sivuston. En ollut koskaan kuullutkaan ko. puodista (pääkaupunkiseudulla asun, mutta näitä sisustusliikkeitä on täällä niin älytön liuta eli ei vaan ole tullut vastaan aiemmin) enkä tajunnut googlettaa ko. yritystä ennen tilausta. Sinne meni 100€ olemattomasta tunikasta. Myyjä ei vastaa s-postitiedusteluihin eikä puhelimeen. Tein kuluttajaviraston toimituksen viivästymisilmoituksen ->ei reagointia. Seuraavaksi menen poliisille... Järkyttävintä tässä on se, että nettipuoti on vaan auki vaikka koko bisnes on täyttä huijausta!!
..muuten mullakin. Siksi täällä kyselinkin, kun ajattelin, että tokkopa olen ainoa. Ite tilasin 20.2 ja maksoin samantein. Eivät vastaa s-postiin ja sivuilla annettu puhelinro menee aina vastaajaan. ?! Mikähän mahtaa olla meininki siinä puljussa.. Itselläni oli tilaussummakin aika muheva, joten aion kyllä tuotteen tahi rahat saada takaisin. T.Aloittaja
Minullakaan ei ole mitään syytä mustamaalata myyjää, en häntä koskaan tavannut enkä häntä tunne.
Rahani sain tosiaan takaisin, onneksi. Ikinä ennen en ole tuolta tilannut, enkä tilaa.
eilen tuli sitten viesti että tilaamani tuote on postitettu! Eihän siihen mennytkään kuin yli 2 kuukautta. Liekö kuluttajariitalautakunnan viesti mennyt perille asti...
- 4 ja 17
Rahat varmasti saa takasin jostain,kun vaan jaksaa vatkata. Verkkokaupassa tapahtunut päivitystä.. Mutta ei edelleenkää mainintaa/pahoittelua "lähetysongelmista". Myös liikkeen fb seinällä näytti jotkut kyselleen tavaroitaan. Btw..firma näkyi päässeen Lindorffin asiakkaaksi..
Näky nuo fb kyselyt olleen poistettu,samoin fb tiedoista sijainti poistettu...hmm..
Av-mamma en ole.
Olen tilannut monista eri verkkokaupoista ja aina on toiminta pelittänyt. Ikävää, että tällainen mätämuna-tapaus on joukkoon sekoittunut.
Ja nämä negatiiviset textit osuivat ikävä kyllä meikäläisen silmiin liian myöhään, eli olin jo tilauksen laittanut ja maksanut. Tuleepahan seuraavina kertoina tsekattua oikein ajan kanssa, voiko nettikauppaan luottaa, eli kantapään kautta tällä kertaa.
Rikosilmoitus tehty yrittäjästä ja nyt katsotaan, mitä tuleman pitää.
Minä myös menin lankaan ja tilasin ja maksoin tuotteet 23.5. eikä mitään ole sen jälkeen kuulunut :( Onkohan meitä muita tällähetkellä jotka odottaa tuotteita/jotain vastausta?
Mietin nyt myös rikosilmoituksen tekoa.
Sähköpostiini vastattiin kerran kun kerroin vieväni asian kuluttajariitalautakuntaan ja luvattiin selvitellä asiaa huomenna. Turha kai kertoa että tätä huomista ei koskaan tullut... Kovasti vain ihmettelen tätä toimintaa!
Niinhän siinä kävi, ettei myyjä ottanut mitään yhteyttä vaikka lähetin sähköpostia ja puhelinsoittoja. Otin myös yhteyttä Suomen Verkkomaksut yritykseen jonka kautta maksut menevät. Tänään Suomen Verkkomaksut palauttivat maksamani summan tililleni.
Varokaa tätä myyjää, tilattua tavaraa ei sieltä saa eikä myöskään yhteyttä myyjään. Minulla oli onnea että sain rahani takaisin. Ottakaa muutkin yhteyttä Suomen Verkkomaksuihin, jotta saatte rahanne takaisin.
Nyt näkyi olevan nettipuoti kiinni..tai luki että; "avaamme pian,tervetuloa takaisin"...kuulostaa vuosisadan vitsiltä täs tilantees tuo tervetuloa takaisin,suorastaan v*ttuiluksikin tuon voisi ajatella. Tuskin aukeaa enään jos SV lopettanu yhteistyön ja trattaperintä menossa..
..olen monesti meinannut tilata tuolta jotain, mutta sitten kuitenkin tilannut toisaalta, oisko ollut joku etiäinen? :)
Sain myöskin oman tilaukseni - tosin 3kk myöhässä, mutta kuitenkin. Lähdin hakemaan pakettia samalla hetkellä kun pakettikortti tuli ja avasin paketin heti postin pihassa peläten, että tuli vain tyhjä paketti. Tästä kokemuksesta tulin niin araksi, että en ole sen jälkeen uskaltanut tilata netistä mitään. Lakkautin jopa Huutonetin tunnukseni etten vaan joudu uudelleen huijarin hampaisiin. Paha mieli jäi. :(
Ihan huvikseni googlailin. Ihana Living näyttäisi olevan puljun markkinointinimi, yrityksen oikea nimi on ihan muuta. Netistä löytyy ko. yrityksen nimellä niin taloustiedot, osoitteet kuin yhteyshenkilötkin. Nehän ovat julkista tietoa, joten ei tarvitse olla kummoinenkaan salapoliisi selvittääkseen taustat tarvittaessa. Ja jos asia ei omin avuin selviä, on syytä olla yhteydessä viranomaisiin.
Kannattaa muuten käyttää Maksuturvaa kun tilaa netistä jotain, silloin kauppias saa maksun vasta kun on toimittanut tuotteen eteenpäin. Näin asiakas minimoi riskin siitä, ettei saakaan tuotetta vaikka olisi jo maksanut. Mutta ehkä jo tiesittekin tämän.