Ihana Living - verkkokauppa
Onko kukaan tilannut tuolta? Saitko tilaamasi tuotteen, ja kuinka nopeasti?
Kommentit (65)
Siinä kerrottaan maksunvälittäjän lopettaneen yhteistyön. Maksunvälittäjän on täs tapaukses oltava Suomen verkkomaksut. Kertokaa mulle, miten se sitten on edelleen maksutapana uudelleen avatun ihanalivingin nettikaupas.? Tuskin SV on yhteistyötä uudestaan alottanu..SV on yritys ja yritys saa valita asiakkaansa..en usko että ovat uusistaan lähteneet ottamaan vastuuta huijattujen asiakkaiden rahoista.. Joku täsä nyt haisee ja pahasti...
mitä te tilaatte tuolta mitään, kun on jo pasri vuotta puhuttu ettei homma skulaa. silti aina jonkun av-mamman pitää mennä kokeilemaan...
...mutta se olikin hävinnyt Porvoon vanhasta kaupungista tyystin.
Eli kupit jäivät ostamatta ja netistäkään en uskalla tilata.
Huhuja kuulin, että putiikinpitäjä ei ole jostain syystä jaksanut hoitaa verkkokauppaansa.
on Porvoossa. On vaan nyt Jokikadun toisessa päässä. En pidä ko. liikkeestä enkä varsinkaan siitä myyjästä/omistajasta. Viime kesänä kielsi erästä nuorta paria tuomasta pientä lasta sisälle liikkeeseen. Minulle tämä nainen sanoi että "älä koske tavaroihin ellet osta niitä".
Tuttu teki alkukesästä jokirannassa remonttia ja jätti pakettiautonsa ko. liikkeen eteen kadun viereen parkkiin (luvallinen paikka). Hetken kuluttua poliisi soitti, että oli valitettu että ko. pakettiauto estää asiakkaiden pääsyn ko. liikkeeseen. Tuttu meni selvittämään tilannetta. Kyllähän liikkeeseen pääsi, mutta sitten tämä nainen sanoi, että pakettiauto on liian korkea eikä asiakkaat näe kauempaa liikkeen kylttiä ja ikkunaa ja siksi oli soittanut poliisille.
Kidsonia saa täältä liikkeestä. Ja varmasti pelaa homma!
http://www.giftgourmet.fi/Cath-Kidston/fi
Eli sain helmikuussa tilaamani, ja huhtikuussa postitetun tuotteen vihdoin viime viikolla! Kyllä ihmetys oli aikamoinen! Olin jo totalisesti luopunut toivosta. Mutta aivan käsittämättömän ala-arvoista toimintaa kyseiseltä yritykseltä! Teen ainakin kaikkeni ettei kukaan omasta tuttavapiiristäni tuohon huijarin toimintaan haksahda!
Toivottavasti myös muut huijatut saisivat pakettinsa!
-25
Mulla tilaus tehty 8.8. eikä kuulu pakettia, sähköposti tulee bumerangina takaisin ja puh.nro ei ole enää käytössä.
Ei todellakaan voi suositella kenellekään!!!
p.s. kiitos vinkeistä jonka avulla vielä toivoa tavaran kotiin saamisesta
Noi itku, mä en tajunut googlettaa ja tein tilauksen kun Chill Norwayn vaatteet oli -50%.... no tein tilauksen 23.8, sitten heti parin päivän päästä tuli meiliin päivitys että maksettu ennakkomaksulla ja seurantakoodi mukana. no Nyt kysyin postista ja tuote ei siis ole vielä postin kuljetettavana...mutta ilmeisesti joku jotain tekee kun seurnatakoodit päivittyy netiin jne ? Mä en varmastikkaan saa rahoja takaisin kun en TYHMÄ maksanut luottokortilla. En jaksaisi 2 kk odotella...VOi perse!
...mutta toi sähköinen ennakkoilmoitus postiin on pysynyt samalla statuksella jo 13.8. saakka...
Toissapäivänä laitoin ton kuluttajaviraston lomakkeen menemään yritykseen...jos ei sieltä ala pakettia viikossa kuulumaan niin pitää ottaa yhteys muihin instansseihin.
Vanha ketju, mutta laitanpa tiedon tännekin...
Älkää menkö tilaamaan Ihana Livingistä yhtään mitään! Tavarat tulivat lopulta, myöhässä. No eivät kaikki, mutta suurin osa. Rahat luvattiin takaisin toimittamattomista, mutta eipä ole näkynyt.
Myöskin halusin palauttaa yhden tavaran, mutta sepä ei onnistunutkaan, ei ole palautussopimusta postin kanssa. Omilla rahoilla sen lähetin takaisin, mutta pakettipa palautettiin minulle, ei hakenut sitä postista!
Yhteydenottoihin ei vastaa, ei minun eikä kuluttajaviraston.
Nyt kuluttajariitalautakunnan kautta asiaa hoidetaan. Rikosilmoituksen voi tehdä jatkossa. Ihme touhua!
Ylläoleva, tee ihmeessä rikosilmoitus heti. Virallisen suosituksen mukaan kohtuullinen aika odotella tuotetta on 30 vrk tai vaikka olisi pidempikin aika, olisi kohtuullista pitää jonkunlaista yhteyttä tilaajaan, jos on jotain ongelmia. Minun asiani jumittaa jossakin, joten rikosilmoituksen teko ei välttämättä johda pitkään aikaan mihinkään. Poliisi ilmoitti, että Hurme on luvannut maksaa rahani takaisin, mutta siitä on nyt 3 kk aikaa. Raivostuttaa niin, että alan kohta vaatia kaikenlaisia muita kulu- ja haittakorvauksia, koska olen joutunut näkemään tämän asian takia niin paljon vaivaa. Kohta ei enää se maksamani summa kelpaa! Tuo ihminen pitää poliisia ja asiakkaitaan aivan pilkkanaan!
Minäkin lankesin tuohon puljuun kerran... yli vuoden päivät mennyt eikä rahoja tai tuotteita tullut. Rikosilmoitusta en ole tehnyt, en jaksa alkaa säätää ja stressata asiasta uudelleen. Ei onneksi mennyt kuin 20e, vaikka paljonhan se on sekin.
Hei! Olen viestin 60 kirjoittaja.Täällä odotellaan edelleen rahoja takaisin... Rikosilmoituksesta on nyt vuosi aikaa. Siitäkin on useampi kuukausi, kun poliisista otettiin yhteyttä ja kysyttiin mitä pyydän korvaukseksi (suositteli että tuotteen hinta, postikulut ja korot) ja käykö asian käsittely kirjallisena. Ei ole mitään nopeita nuo jutut ja paljon joutuu itsekin näkemään vaivaa:/ Suosittelen kuitenkin kaikkille rikosilmoituksen tekoa pienistäkin summista, koska muuten huijauksia ei saada kuriin.
Ihana on näköjään tehnyt kaikkina toimintavuosinaan rutkasti tappiota.
Tuote tuli ja nopeasti ja muutenkin ystävällinen palvelu.
parivuotta sitten, mutta eipä vaan enään. Että jos vaan löytyy tuoreempia kokemuksia niin tänne vaan!
Minäkin tuolta olen tilannut. Jatkossa tilaan suoraan englannista,vaik pk:t oliskin kalliimmat. Jännä muuten,että ihana living verkkokauppa on edelleen auki,vaikka pettyneitä tilaajia tuntuu olevan enempikin. Luulisi jonkun tahon jo puuttuvan vilpilliseen toimintaan...
voinut joutua sairaalaan tms.? näin verkkokauppiaana mietin että jos joutuisin yhtäkkiä sairaalaan niin kukaan ei osaisi tätä ohjelmaa käyttää eikä ilmoittaa asiakkaille yhtään mitään.
Siis voiko olla tottakaan, käväisin tänään kokeilemassa sivustoaan ja sieltähän se aukesi!
Lieneekö asiakkaiden maksamat rahat (perille pääsemättömistä tilauksistaan) loppuneet "yrittäjältä" kesken ja on jälleen odoteltava, jos joku menisi lankaan?! Melkoista vedätystä, aivan uskomatonta!
Tilasin sekä maksoin tuotteita viime kuussa, tämän kuun alussa tuli viesti meilinä, että tilaukseni on käsitelty sekä postitettu. Itellan sivuilla merkintänä, että on vastaanotettu sähköinen ennakkoilmoitus EDI-sanomana, eikä pakettia ole siis laisinkaan annettu Itellan toimitettavaksi!!
Yritetty ottaa yhteyttä "yrittäjään" puhelimitse, ei vastaa lankanumeroon, kännykkänro ei ole käytössä, ei reagoi myöskään meileihin, eli ei saa millään ilveellä yhteyttä tähän huijariin!!
Kuluttajaneuvonnan ohjeistuksen mukaisesti tein valituksen toimituksen viivästymisestä. Postitin sen kera kirjeen ja muiden "dokumenttien" eli tilausseurannan, kuitin ym. Ei minkäänlaista reagointia tähänkään!!!
Tällä viikolla otin yhteyttä poliisiin!
Toivottavasti moisesta järjestelmällisestä huijaamisesta tulee liiketoimintakielto!