Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi lapsesi on ollut yötä pois kotoa (hoidossa)

Vierailija
30.01.2012 |

missä oli ja miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kohta 10-v.

Vierailija
2/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v4kk ja 1v3kk ovat lapset. Nuoremman synnytyksen aikana olivat isovanhemmat yötä meillä. Ehdin laittamaan lapsen nukkumaan ja lähdimme yötä vasten sitten, aamupäivällä mies tuli sitten taas kotiin. Mutta kotoa poissa eivät ole olleet. Ehkä tuo isompi voikin kohta kokeilla, kun muutamme 100m päähän isovanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökille isovanhempien kanssa kun oli aikuisten pöydän alle ryyppäjäiset.

Vierailija
4/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olemme mieheni kanssa olleet 2 yötä pois niin, että lasten isoäiti ja isoisä olivat hoitamassa heitä meillä kotonamme. Mutta siis muualla yökylässä lapset eivät ole koskaan ilman vanhempaa olleet. Ei ole sellaisia yöpaikkoja lähellä eikä kyllä olla koettu tarpeelliseksikaan.

Vierailija
5/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen ja kaveripariskunnan kanssa 3 yötä matkoilla. Kaikki kolme olivat hoidossa mun vanhemmilla.

Vierailija
6/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme miehen kanssa pikkujouluissa.

Vierailija
7/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis isot lapset jo. Viimeksi on 13-vuotias ollut pari viikkoa sitten yökylässä kaverillaan, 16-vuotias oli kaverinsa luona joululomalla pari yötä.

Vierailija
8/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista nyt täyttää 5 vuotta oli kolme yötä mummilla ja vaarilla helmikuussa -11. Mummilla oli tuolloin loma ja pyysi poitsua kylään pariksi päiväksi.Itse olin tuolloin kotona samoiten mieheni,meillä kummallakin sattui olemaan talviloma silloin.

Vierailija
9/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettivät viime vuonna hiihtoloman (5 pv)mummolassa. Me vanhemmat säästimme lomapäiviä kesäksi ja koululainen vietti siksi lomansa mummolassa. Pikkusisko oli matkassa mukana koska halusi (olisi toki voinut olla päiväkodissa tuon viikon).

Vierailija
10/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat näin aloittaa loman samaan aikaan, kun oma päiväkoti suljettiin.

Vierailija
11/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa teatterissa, illallisella ja hotellissa yötä.

Oli perhetutuilla ja ensi viikonloppuna heidän lapset tulee meille. Heillä on tismalleen sama suunnitelma!

Suosittelen lämpimästi. Tekee hyvää parisuhteelle. Niin hyvää...

Vierailija
12/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v oli mummilassa yön joulukuussa, miehellä ja mulla vapaailta, käytiin syömässä ja nukuttiin...

Vierailija
13/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä pois kotoa hoidossa. Nyt koululaisina joskus kaverilla yökylässä, mikä on eri asia.

Vierailija
14/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mummon ja ukin luona yötä. Ei varsinaista "syytä", vaan lapsemme halusi itse mennä yökylään, ja äiti ja isä jäivät kotiin ihmettelemään. Ikää lapsella reilu 5 vuotta.

Vierailija
15/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3- ja 5-v yökyläilivät isovanhemmilla ihan omasta tahdostaan. Me vanhemmat olimme ihan normaalisti kotona eikä meillä ollut tarvetta lastenhoidolle mutta lapset tahtoivat mummolaan ja sinne sopi joten mikäs siinä. Tällaista "tarpeetonta" yökyläilyä meillä on huomattavasti useammin (kerran parissa kuukaudessa varmaan vähintään) kuin todelliseen tarpeeseen tulevaa (kerran-pari vuodessa työmatkojen vuoksi).

Vierailija
16/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävuotias tyttö on ollut 2 kertaa yöhoidossa mummolassa (meidän yöreissu) ja kaksi kertaa minun yövuorojeni takia päiväkodissa. Edellisestä yökerrasta on aikaa vuosi. Pienepmpi 8kk ei ole ollut ikinä yöhoidossa eikä tule ihan heti olemaankaan.

Vierailija
17/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä 1 - 16-vuotiasta lasta. Eivät he ole yöhoidossa missään eivätkä tätä nykyä muussakaan hoidossa missään. Viimeksi keskimmäiset olivat yökylässä mummolassa varmaan marraskuussa. Mummoloissa isommat lapset ovat ehkä 2 - 5 kertaa vuodessa yökylässä. Kyläily on eri asia kuin hoidossa oleminen. En koskaan pyydä mummoja hoitamaan lapsiamme ainakaan yöllä - papoista puhumattakaan. 1-vuotias ei ole vielä pitkään aikaan missään hoidossa. Viimeisin yöhoito on ollut toiseksi vanhimmalla sairaalassa pari vuotta sitten.

Vierailija
18/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa.

Käyn baareilee.

Vierailija
19/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävuotias tyttö on ollut 2 kertaa yöhoidossa mummolassa (meidän yöreissu) ja kaksi kertaa minun yövuorojeni takia päiväkodissa. Edellisestä yökerrasta on aikaa vuosi. Pienepmpi 8kk ei ole ollut ikinä yöhoidossa eikä tule ihan heti olemaankaan.

Vierailija
20/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime vuonna olivat kaksi kertaa yhden yön. Ehkä huhtikuussa ja marraskuussa.

Miehen kanssa käytiin syömässä ja nukuttiin. Toisella kerralla muistaakseni siivottiin ja katsottiin leffa.

Anteeksi, lähimuistini on mennyt, meillä kaksi huonosti nukkuvaa alle 3-vuotiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme