Tuleeko teille yksinasujille koskaan aika pitkäksi?
Itselleni tulee hyvin harvoin, mutta nyt on aika pitkä. Soitin miehelleni ja hän tulee kohta viihyttämmään minnuu, Keitellään kahvia ja lähetään käymään Rismassa. Onhan sekin jotain.
Kommentit (10)
Ei tule. Aika ei meinaa millään riittää kaikkeen mitä haluaisin tehdä (tai mitä pitää vaikka en haluaisi).
Ei kerkeä tulemaan, kun tekee kaikki hommat itse.
Miten niin yksinasuja, jos sinulla on mies? Mutta provohan tuo onkin.
Ei, koska asumismuotona okt. Aina on tekemistä 😀 Toki pidän paljon myös rentoja päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerkeä tulemaan, kun tekee kaikki hommat itse.
Käytännön hommien ohella on hyvä olla monenlaisia harrastuksia, niin ei ehdi pitkästyä. Laittaa ruokaa, pitää asunnon siistinä, tekee pitkän kävelylenkin metsämaastossa, käy polkupuyörällä ruokakaupassa ostaen kerralla lähes viikon ruuat ja juomat, kuuntelee musiikkia stereoista, kirjoittaa jollekin nettifoorumille, katsoo televiosta jonkun YLE Teeman tv-sarjan koko kauden kolmen iltana peräkkäin, seuraa jalkapallon MM-kisoja, juttelee taloyhtiön pihalle tapaamiensa naapureitten kanssa, jne.
Ainoastaan mikäli joku tulee käymään ja viipyy parikin tuntia. Joku ei ymmärrä häipyä ennen kuin pyydän rahaa lainaksi. Tai ehdotan yhdyntää. Joka saattaa kylläkin vain pitkittää vierailua... :(
Ei koskaan. Enemmänkin tuntuu siltä, että en ehdi olla tarpeeksi kotona omassa rauhassa työn ym. velvollisuuksien vuoksi.
Ei ole koskaan tullut aika pitkäksi sen jälkeen, kun 59 vuotta sitten opin lukemaan.
Ei koskaan. En ole puuhastelija, voin hyvin viettää päiväni funtsaamalla maailman menoa, kuuntelemalla musiikkia, lukemalla. Olin pitkästynyt viimeksi ollessani lapsi.
Ei tule.