Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jota tapailen, puhuu vain itsestään!!

Vierailija
19.01.2013 |

Ai että kun harmittaa! Muuten niin ihana mies ja kaikin puolin voisimme muuten olla toisillemme sopivia, mutta jos kuukauden tapailun jälkeen toisen tapa jauhaa tauotta itsestään suututtaa, niin onko tämä liian huono merkki? Sanokaa että ei ole! Sanokaa, että mies saattaa aluksi olla tuollainen, jos on vaikka epävarma itsestään, jännittää tai jotain muuta..!! Ja sanokaa, että hän voi oppia paremmin kuuntelemaan toisia, jos kauniisti asiasta mainitsen.. :(

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää kaikki nyt voi narsisteja olla, mutta on se nyt jmalauta kun ainoa mistä jaksaa jauhaa on omat työasiat. Ihan sama ollaanko kasvotusten vai puhelimessa. Kysyy pakollisen mitäs sulle, mutta on täysin hiljaa kun kerron ja sitten lopettaa puhelun tai palaa takaisin omiin asioihin ja puhuu päälle. 

Vierailija
62/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä pahin työhön liittyvä kokemus tai kipeimpiä parisuhteeseen liittyviä kokemuksia. Jos työelämän pahimmat kokemukset oli aina tyyliin: pomo oli m" lkku ja ex tyttöystävistä jokainen oli mieleltään sairas ja mies oli vakavasti väärin ymmärretty ja uhri joka paikassa. Ja kysy mitä hän on oppinut näistä kokemuksista ja jos vastaus on tyyliin: ei ikinä voi luottaa kehenkään ym. niin ole varovainen! Kyseessä voi "ihanan miehen" kohdalla olla"rakkauspommitus" ja touhu muuttuu kun hynttyyt lyödään yhteen.

Narsistin suusta ei ikinä kuule juttuja tyyliin: joo, nolointa oli kun mokasin itseni työpaikalla, oli eka harjoittelupaikka ja kauhea kiire ja tein sitä ja tätä tai parisuhde kaatui siihen kun oltiin liian nuoria ja ei vielä valmiita sitoutumaan ja liian erilaisia  ym. Narsisti ei ikinä ota vastuuta mistään ja on aina joko sankari tai uhri tai kumpaakin. Narsisti ei kykene itsereflektioon. Kysy elämän kipupisteistä. Jos kaikissa hänen elämän kipupisteissä HÄN on se viaton uhri, niin ole hyvin varuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nää kaikki nyt voi narsisteja olla, mutta on se nyt jmalauta kun ainoa mistä jaksaa jauhaa on omat työasiat. Ihan sama ollaanko kasvotusten vai puhelimessa. Kysyy pakollisen mitäs sulle, mutta on täysin hiljaa kun kerron ja sitten lopettaa puhelun tai palaa takaisin omiin asioihin ja puhuu päälle. 

Tosi monet, varsinkin miehet identifioituu nykyään työhönsä. Paineet on hirveen kovat. Pelko on koko ajan pr' sen alla ja sitä kumppania käytetään välillä terapeuttina. Tämä on naisillekin ja sille ei voi mitään. Muistan kun alkuajat meni pikkasen pieleen kun kumpikin oltiin Ekassa "unelma työpaikassa" ja purettiin kotona vain työasioita. Kun tilanne rauhoittui tuli leikinlaskua, hemmottelua ja lomamatkoja. Nyt mies sanoi mulle et sä olet nykyään aina niin surullinen ja kireä, miten mä saisin sen iloisen, rennon ja hassuttelevan sut takaisin? Niin mitenkä, kun töissä joutuu tekemään kolmen ihmisen työt ja supistukset, sopeuttamiset, lomautukset ja toiminnan tehostukset on pelkona pyllyssä.

Vierailija
64/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee ajan myötä. Tapasin mieheni lähes 6 v sitten. Treffit jäivät yhteen, koska hän puhui taukoamatta ja itsestään. Se vain tappoi kiinnostuksen. Muutaman kuukauden päästä törmättiin, ja koska halusin kovasti parisuhteeseen, annoin toisen mahdollisuuden. Olemme olleet yhdessä vuosia, ja tämä vain pahenee. Yleensä en jaksa edes kuunnella kuin alun. Jos pointtia ei tule, hän saattaa puhua 15-20 min ilman että kommentoin. En vaan kuuntele ja menen ajatuksissani muualle. Kuunteleminen olisi liian uuvuttavaa. Hän on muutenkin hyvin itsekeskeinen. Jos omasi on sitä myös, niin juoksisin nyt.

Vierailija
65/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee sua ilmeisesti muuten hyvin, vaikka jaaritteleekin koko ajan omia juttujaan?

Vierailija
66/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. näiden asioiden vuoksi pidän hänestä: 

- kantaa minusta huolen, esim. soittelee onko auto käynnistynyt (kovat pakkaset); tarjoaa apuaan teknisissä pulmissa, joita minulla on ollut; on sanonut, että tarvittaessa voin aina kääntyä hänen puoleensa 
- hyvin komea ja seksikäs mies, aivan loistava sängyssä ja saanut minustakin uusia puolia esiin. Ehkä voisin jopa sanoa, että parasta seksiä mitä olen koskaan saanut :) 
- hän on elämässään menestynyt, tavoitteet korkealla, kuten minullakin 
- on ihanan avoin tunteissaan, ei peittele niitä 
- vaikuttaa luotettavalta. Kaiken hän on tehnyt minkä on luvannut, ei myöhästele 
- näkee vuokseni vaivaa, mm. kokkaa työläitä aterioita 
- järjestää kivoja juttuja, joista tietää minun pitävän 
- on loistava isä lapsilleen 

Kyllä mä oikeastaan pidän hänestä hyvin paljon. Ehkä tuossa aiemmassa esimerkissä taustalla oli se, että hän ei vain tiennyt miten olla, ehkä h

Kuulosti muuten hyvältä, mutta tuo viimeinen kohta. Hänellä on siis aiemmasta liitosta lapsia ja liitto on kariutunut? Kannattaa ottaa selvää miksi ja onko oppinut virheistään.

Vierailija
67/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun valintasi tapailla tuollaista miestä. Ei kuulu meille. 

Vierailija
68/89 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän palikalta kuulostaa tuo sun miehesi emptionaaliselta ilmaisultaan. Ei ehkä ole oikein yhteydessä omien tunteittensa kanssa ja osaa näin ilmaista empatiaa? Hän taitaa osoittaa välittämisen enimmäkseen teoilla kuin sanoilla? 

Vierailija
69/89 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, kun aloittaja tekee samoin ja alkaa puhua vain itsestään. Voitte puhua vaikka yhtäaikaa, niin kumpikaan ei voi kuunnella. 

Vierailija
70/89 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen tämän nyt ratkaissutkin, täysin itsekkäästi kerron omat juttuni vaikka edelleen kysyn häneltä myös asioita, ettei mene ihan monologiksi.

Vierailija
71/89 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013??

Vierailija
72/89 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ajankohtainen aihe

Vierailija
73/89 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi? Jätitkö sen sian vai vieläkö kuuntelet hänen juttuja itsestään näin kolmentoista vuoden jälkeen?

Vierailija
74/89 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvat puhuvat itsestään ja omista asioistaan.

Vierailija
75/89 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt mies sanoi mulle et sä olet nykyään aina niin surullinen ja kireä, miten mä saisin sen iloisen, rennon ja hassuttelevan sut takaisin? Niin mitenkä, kun töissä joutuu tekemään kolmen ihmisen työt ja supistukset, sopeuttamiset, lomautukset ja toiminnan tehostukset on pelkona pyllyssä."

No voithan sinä tietenkin kantaa työn kuormitusta kotiinkin mutta ihan fakta on se että jos olet kotona aina huonolla tuulella töiden takia niin kyllä se parisuhdekin siitä kärsii ihan vääjäämättä. Ei kukaan jaksa loputtomiin olla ihmisen kanssa joka vain märehtii työtänsä 24/7. Parisuhde vaatii sitä että siinä on välillä iloisuutta ja kepeyttäkin.

Vierailija
76/89 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää itse päättää että häiritseekö tuo sinua miten paljon. Itse en tuota jaksaisi. 

Oma parisuhteeni alkoi juuri nimenomaan siitä että tapasin miehen jonka kanssa oli niin ihana keskustella koska hän ei jatkuvasti vain kehunut itseään kuten niin monet miehet vaan oli nimenomaan kiinnostunut siitä millainen minä olen ja mitä minä ajattelen. Hän osasi keskustella juuri niin että ne hänen omat ajatukset ja kokemukset limittyivät siihen mitä minä sanoin ja kerroin niin että me ikäänkuin kompattiin toisiamme ja vahvistettiin sitä tunnetta että ymmärretään mitä toinen tarkoittaa.

Vierailija
77/89 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olen myös tuollainen omista jutuistani etupäässä puhuja.

- En kysele ihmisten kuulumisia. Lähden siitä, että jokainen voi päättää itse, mitä kertoo ja mitä ei. 

- En myöskään puhu toisten asioista.

- eli lopulta jää puheenaiheet vain omiin juttuihin ja vastapuolen esiin nostamiin juttuihin, kun sää ym neutraalit aiheet on käsitelty.

Vierailija
78/89 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. näiden asioiden vuoksi pidän hänestä: 

- kantaa minusta huolen, esim. soittelee onko auto käynnistynyt (kovat pakkaset); tarjoaa apuaan teknisissä pulmissa, joita minulla on ollut; on sanonut, että tarvittaessa voin aina kääntyä hänen puoleensa 
- hyvin komea ja seksikäs mies, aivan loistava sängyssä ja saanut minustakin uusia puolia esiin. Ehkä voisin jopa sanoa, että parasta seksiä mitä olen koskaan saanut :) 
- hän on elämässään menestynyt, tavoitteet korkealla, kuten minullakin 
- on ihanan avoin tunteissaan, ei peittele niitä 
- vaikuttaa luotettavalta. Kaiken hän on tehnyt minkä on luvannut, ei myöhästele 
- näkee vuokseni vaivaa, mm. kokkaa työläitä aterioita 
- järjestää kivoja juttuja, joista tietää minun pitävän 
- on loistava isä lapsilleen 

Kyllä mä oikeastaan pidän hänestä hyvin paljon. Ehkä tuossa aiemmassa esimerkissä taustalla oli se, että hän ei vain tiennyt miten olla, ehkä h

Miehesi kuulostaa aivan huippusaaliilta 😍. Jos päätät erota, niin lähetä hänet minun luokseni. Voin luvata että tuollainen mies saa minun luonani puhua itsestään ihan niin paljon kuin vaan ikinä haluaa 😂

Vierailija
79/89 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehesi kuulostaa aivan huippusaaliilta 😍. Jos päätät erota, niin lähetä hänet minun luokseni. Voin luvata että tuollainen mies saa minun luonani puhua itsestään ihan niin paljon kuin vaan ikinä haluaa 😂"

Onpas sulla rima matalalla, kun huolit miehen, jolla on jo lapsia.

Vierailija
80/89 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit ja totesin saman, ei tullut toisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme