Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää mut ja tsiisus mikä syy

Vierailija
27.02.2012 |

Eilen illalla mieheni (ollaan avoliitossa) sanoi että hän tapasi hiljattain (joulukuussa) tyttöystävänsä 20 vuoden takaa ja ehkä haluaa nyt katsoa josko voisikin vielä aloittaa suhteen tämän kanssa. Ei ole kuulemma vielä edistänyt asiaa mitenkään mutta ei vaan saa naista mielestään, kun heillä silloin aikoinaan loppui se juttu kuulemma vähän äkkinäisesti.

Rakastaa kuulemma minua ja meillä on mennytkin ihan hyvin, läheisyyttä on ja muutenkin sopuisaa. Mutta nyt mies ei tiedä pitäisikö tämä meidän juttu vaan heittää yli laidan ja tehdä tilaa sille mahdollisuudelle että heidän välille voisi syntyä jotain.

Olen totaalisen rikki enkä olisi ikinä uskonut että mies tekee mulle näin. En paljoa nukkunut viime yönä ja asiaa ei helpota se että mies pitelee koko ajan sylissä, silittelee ja pusuttelee, rakasteltiinkin keskellä yötä. Hänellä on kuulemma niin paljon tunteita mua kohtaan että ero minusta olisi tosi vaikea. Jaa - miksi meidän pitää sitten erota. Eikö hän vaan voi todeta että 20 vuotta sitten tapahtuneet asiat on olleita ja menneitä ja keskittyä siihen mitä meillä on. Naurettavinta on ettei edes tiedä onko ko. tyttöystävä mitenkään kiinnostunut, tai edes vapaa. Tai ainakin vakuuttaa ettei asia ole kuin hänen oman päänsä sisällä toistaiseksi. Mutta en enää tiedä uskoako vai ei.

Itkettää.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita naisia jos nyt toinen on siinä vieressä alasti jalat levällään tyrkyllä.

Ja ap varmaan antoi aika herkästi.

Aika uskomatonta skeidaa. Ei tosiaankaan liity nyt olennaisesti aiheeseen. Mutta joo, varmasti niin kauan kuin yhdessä ollaan niin lakanoidenkin välissä tapahtuu. Ei mun tunteet ja rakkaus parissa tunnissa ehtineet kuolla.

Ja avoliitosta, kaikki nyt ei halua olla AVIOliitossa eikä sen kummastelu ole varmaan tässä olennaisinta, siihen ratkaisuun voi olla monenlaisia syitä ja se siitä. Ei ole siis kiinni pelkästään tunteiden syvyydestä tai määrästä, tämmöiset ratkaisut.

Vierailija
22/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä uskomattomia patjoja.

Olisi kyllä kamalaa jos inhoaisi miestään ja rakastaisi jotain muuta, mutta pitäisi sen miehen kanssa säälistä elää 50 vuotta, ettei vain olisi sika.

Sekö se on teille naisille nautinto, että saatte miehen pidettyä itsellänne, vaikka mies rakastaa jotain toista ja te yökötätte sitä.

miehet on paskoja. kirjotan vauva sylissä niin en saa isoja kirjaimia laitettua. meillä kävi lähes samoin, mies ihastui nuoruuden ihastukseen ja oli jättämässä mut ja meiän perheen. vauvan takia jäi kuitenkin suhteeseen, mutta uhkaa koko ajan jättää mut. on tosi rankkaa ja välillä mietin, et pitäiskö sen nyt sitten jättää mut oikeesti, kun aina sillä uhkaa. tätä menoa laskee oma itsetunto. tsemiä sulle ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä uskomattomia patjoja.

Olisi kyllä kamalaa jos inhoaisi miestään ja rakastaisi jotain muuta, mutta pitäisi sen miehen kanssa säälistä elää 50 vuotta, ettei vain olisi sika.

Sekö se on teille naisille nautinto, että saatte miehen pidettyä itsellänne, vaikka mies rakastaa jotain toista ja te yökötätte sitä.

miehet on paskoja. kirjotan vauva sylissä niin en saa isoja kirjaimia laitettua. meillä kävi lähes samoin, mies ihastui nuoruuden ihastukseen ja oli jättämässä mut ja meiän perheen. vauvan takia jäi kuitenkin suhteeseen, mutta uhkaa koko ajan jättää mut. on tosi rankkaa ja välillä mietin, et pitäiskö sen nyt sitten jättää mut oikeesti, kun aina sillä uhkaa. tätä menoa laskee oma itsetunto. tsemiä sulle ap

Vierailija
24/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä myös sulle! Ei ole helppo tilanne pienen vauvan kanssa.

Vierailija
25/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä ei ollut yhteisiä lapsia. Siinä suhteessa ero oli tosi helppo kun miehen ei tarvinnut muuta kuin pakata omat tavaransa (asunto oli naisen oma) ja muutti minun luokseni.

Eli ap, luulisi eron olevan helppo sinänsä kun teillä ei ole yhteisiä lapsia ja olette olleet noin vähän aikaa yhdessä, eikä yhteistä omaisuutta.

Vierailija
26/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään parisuhteeseen tulee ylä- ja alamäkiä. pettämistä ja muuta vastoinkäymistä tulee 1/3 pareista ja pitäiskö heti sitten luovuttaa? mä ajattelen myös meidän lapsia. Ja mies tähän on jäänyt. ei se oo lähtenyt vaikka niin uhkaa. mä jopa pakkasin sen kamat valmiiksi ja silti ei lähtenyt. että tuskin mä sitä väkisin pidän, itsekin tahtoisin parempaa jos tästä ei selvitä

Vierailija
27/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako koville, että joku sinua vanhempi saa miehesi tikittämään? ei se pelkkä nuoruus aina riitä.

sitä paitsi, miksi olet miehen kanssa, joka on ollut vanhan sutturan kanssa?

kyllä nuorella sutturalla polvet tutisee :)

Vierailija
28/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiin tuleviin naisseikkailuihinsa!

Vierailija
29/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap, luulisi eron olevan helppo sinänsä kun teillä ei ole yhteisiä lapsia ja olette olleet noin vähän aikaa yhdessä, eikä yhteistä omaisuutta.

Olet vähän outo! Erosta tekee vaikean nimenomaan ihan muut kuin yhteiset omaisuudet: TUNTEET! Ja mun mielestä 5 vuotta ei ole mitenkään erityisen vähän, vaan aika pitkä aika elämästäni ja loukkaa ihan helvetisti jos mies sen haluaa heittää yli laidan arvostamatta mitään mitä meidän välillä on.

Ja mistä ihmeestä tiedät onko meillä yhteistä omaisuutta??

Vierailija
30/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää tuollaiset äijät, vaikkei omakohtaista kokemusta olekaan. Mutta kun kuuntelen tuttavani tilitystä heidänkin perhe-elämästään, niin ihmettelen jos joku siinä perheessä voi selväpäisenä pysyä. Joka toinen viikko mies haluaa olla yhdessä ja just kun saavat rahdattua kamat saman katon alle, niin ei enää haluakaan olla. Just joo, muija etsii itselleen uutta kämppää kerran kuussa.

Ota nyt, ap, itseäsi niskasta kiinni ja yritä säilyttää itsetuntosi; suostutko siihen, että sua kohdellaan noin. Minä ainakaan en suostuisi vaan äijä joutuis tekemään valintansa sekunnin sisällä. Minä ala odottelemaan, josko se kuitenkin valitsisi mut: jos ei osaa päättää niin sit voi painua saman tien sen toisen luo.

Vierailija
31/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin avoliitossa kun tapasin mieheni. Halusin olla rehellinen avokilleni ja erota, ennen kuin alamme nykyisen mieheni kanssa seurustelemaan.

Minusta ap.n mies on suoraselkäinen kun ei pidä kahta naista vaan haluaa erota ennen kuin alkaa yrittämään viritellä rakkauttaan. Olisiko ap.n mielestä parempi, että hän aloittaisi suhteen nuoruudenrakkautensa kanssa ja pitäisi sinutkin? Ilmiselvästi mies ei ole sinuun sitoutunut yleensäkään, eikä halua jatkaa yhteistä elämää sinun kanssasi.

Ei ketään voi väkisin pitää ja pakottaa rakastamaan itseään. Kamala ajatuskin, että minun olisi pitänyt ex-avokkini kanssa elää säälistä loppuelämä.

Vierailija
32/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa eron ja nuoruudenrakkauden. Ap.n mies on suoraselkäinen ja rehellinen. Hän on selkesäti ilmaissut, että haluaa erota, vaikka ei saisi nuoruudenrakkauttaan takaisin. Silti hän ei halua olla ap.n kanssa enää.

Mua niin ärsyttää tuollaiset äijät, vaikkei omakohtaista kokemusta olekaan. Mutta kun kuuntelen tuttavani tilitystä heidänkin perhe-elämästään, niin ihmettelen jos joku siinä perheessä voi selväpäisenä pysyä. Joka toinen viikko mies haluaa olla yhdessä ja just kun saavat rahdattua kamat saman katon alle, niin ei enää haluakaan olla. Just joo, muija etsii itselleen uutta kämppää kerran kuussa.

Ota nyt, ap, itseäsi niskasta kiinni ja yritä säilyttää itsetuntosi; suostutko siihen, että sua kohdellaan noin. Minä ainakaan en suostuisi vaan äijä joutuis tekemään valintansa sekunnin sisällä. Minä ala odottelemaan, josko se kuitenkin valitsisi mut: jos ei osaa päättää niin sit voi painua saman tien sen toisen luo.

Vierailija
33/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies haluaisi oikeasti nuoruuden heilan, niin ei olisi rakastellut ap:n kanssa vaan olisi jo lähtenyt mäkeen. Todellisen tilanteen näkee siinä, kenen luona mies on. Ja se on ap:n luona.

Nyt ap laitat miehen silti koville. Käsket valita jomman kumman, jolloin nämä haaveet ja harhaluulot nuoruuden rakkaudesta häviävät. Naiset ovat rakkaudessa paljon järkevämpiä kuin miehet, jotka ovat vähän tuuliviirejä.

Sinä et ansaitse tuollaista käytöstä mieheltäsi.

Vierailija
34/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, joka haikailee vanhaansa? Ei oo tosi. Minä oisin pistänyt miehen heti keräämään tavaroitaan ja etsimään toisen majapaikan. Vaikka sattuis kuinka pirusti niin en ikinä ottais "toisen jämää", sellasta jonka ajatukset olisivat toisen luona. Miehes ei arvosta sua pätkääkään. Äläkä ota sitä takasin, kun se alkaa soitteleen, ettei siitä tullutkaan mitään.

Vierailija
35/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tossa oikein muuta voi olla kuin et haluaa eron joka tapauksessa, hienoa että puhuu siitä suoraan ja hoitaa tämän teidän parisuhteen loppuun asti vaikka uusikin jo innostais, eikä tee kuten moni pelkuri tekee että ottaa sen uuden ja sitten eroaa kun jää kiinni tms.

Vierailija
36/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ap:n mies ole vielä minnekään lähtenyt. Miehet on just tollasia, joille iskee ikäkriisi. Menee ohi muutamassa viikossa. Kokemusta on.

Vierailija
37/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteikö mitään olisi vielä tapahtunut...ihan näin elämänkokemuksen ja ihmistuntemuksen perusteella sanon, että hän on toisen naisen kanssa jo ihan täysillä suhteessa ja kertoo sinulle siistityn version.

Vierailija
38/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avokkini asui muutaman kuukauden minun kanssani vielä kun oli löytänyt uuden rakkauden. Koko ajan meillä oli hyvin aktiivinen seksielämä.

Lähti sitten uuden vaimon luo ja ovat edelleen naimisissa ja taitavat olla ihan onnellisiakin, vaikka rakastelikin minun kanssani vielä silloin kun oli rakastunut uuteen vaimoonsa.

Ero oli kyllä helppo, koska itsellänikin oli jo muita virityksiä ja ei niin haitannut, vaikka jo loppuunkuollut suhde lopulta päätyi eroon.

Mutta kyllä ihmiset harrastavat seksiä ihan muutenkin vain, vaikka olisivat ihastuneita johonkin toiseen.

Jos ap:n mies haluaisi oikeasti nuoruuden heilan, niin ei olisi rakastellut ap:n kanssa vaan olisi jo lähtenyt mäkeen. Todellisen tilanteen näkee siinä, kenen luona mies on. Ja se on ap:n luona.

Nyt ap laitat miehen silti koville. Käsket valita jomman kumman, jolloin nämä haaveet ja harhaluulot nuoruuden rakkaudesta häviävät. Naiset ovat rakkaudessa paljon järkevämpiä kuin miehet, jotka ovat vähän tuuliviirejä.

Sinä et ansaitse tuollaista käytöstä mieheltäsi.

Vierailija
39/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt hänellä on siihen jonkinlainen syy.

Vierailija
40/95 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa eron ja nuoruudenrakkauden. Ap.n mies on suoraselkäinen ja rehellinen. Hän on selkesäti ilmaissut, että haluaa erota, vaikka ei saisi nuoruudenrakkauttaan takaisin. Silti hän ei halua olla ap.n kanssa enää.

Siellä lukee jotakuinkin näin: "nyt ei mies tiedä, pitäisikö tämä meidän juttu heittää yli laidan". Ja silittelee ja pusuttelee, vannoo rakkauttaan. Huoh, jos tuo ei ole päättämättömyyttä, niin mikä.