Mies jättää mut ja tsiisus mikä syy
Eilen illalla mieheni (ollaan avoliitossa) sanoi että hän tapasi hiljattain (joulukuussa) tyttöystävänsä 20 vuoden takaa ja ehkä haluaa nyt katsoa josko voisikin vielä aloittaa suhteen tämän kanssa. Ei ole kuulemma vielä edistänyt asiaa mitenkään mutta ei vaan saa naista mielestään, kun heillä silloin aikoinaan loppui se juttu kuulemma vähän äkkinäisesti.
Rakastaa kuulemma minua ja meillä on mennytkin ihan hyvin, läheisyyttä on ja muutenkin sopuisaa. Mutta nyt mies ei tiedä pitäisikö tämä meidän juttu vaan heittää yli laidan ja tehdä tilaa sille mahdollisuudelle että heidän välille voisi syntyä jotain.
Olen totaalisen rikki enkä olisi ikinä uskonut että mies tekee mulle näin. En paljoa nukkunut viime yönä ja asiaa ei helpota se että mies pitelee koko ajan sylissä, silittelee ja pusuttelee, rakasteltiinkin keskellä yötä. Hänellä on kuulemma niin paljon tunteita mua kohtaan että ero minusta olisi tosi vaikea. Jaa - miksi meidän pitää sitten erota. Eikö hän vaan voi todeta että 20 vuotta sitten tapahtuneet asiat on olleita ja menneitä ja keskittyä siihen mitä meillä on. Naurettavinta on ettei edes tiedä onko ko. tyttöystävä mitenkään kiinnostunut, tai edes vapaa. Tai ainakin vakuuttaa ettei asia ole kuin hänen oman päänsä sisällä toistaiseksi. Mutta en enää tiedä uskoako vai ei.
Itkettää.
Kommentit (95)
Olisit heittänyt ukon pihalle miettimään mitä haluaa. Ihan vielä rakastelitte, juu juu
vittu mikä tauno se miehes, onko sillä joku 50n villitys meneillään? Mut oli miten oli, voimia sinulle! Et sinä tuommoisella miehellä tee mitään, eihän tuollaiseen voi luottaa!
vanha heilakaan ole kiinnostunut. Siinäpä jää lehdellä soittelemaan.
Älä nyt ainakaan enää anna sille, jos tuollaisia suunnittelee. Päästä menemään, ja katsele itsekin ympärillesi. Tai ainakin teeskentele katselevasi...
että voivat valita ja vaihtaa ja naiset suostuu kaikkeen koska just hän, kyseinen mies, on niiiiin ihana...
Todellakin jää lehdelle soittelemaan.
mä olisin miehenäsi kertonut asiasta vasta sitten, kun toinen viritys olis ollut varma. mutta ihmettelen myös sua, miksi siedät moista?
Ihan juu niin tehtiin, tosiaan. Meille tämmöinen läheisyys vaan on ollut tärkeää.
Niin itsekin mietin että miehellä taitaa olla joku ikäkriisi, hän on jo yli 50, itse olen 10 v nuorempi ja tämä vanha suttura on kuulemma suunnilleen hänen ikäisensä.
Itse olisin kuvitellut että 5 vuotta yhteistä elämää painaisi edes vähän vaakakupissa. Ja kuulemma painaakin, ei vaan tiedä kuinka paljon... just...
kuulostaa kyllä pikkupojan jutuilta, minä pakkaisin äijän kalsarit muovikassiin ja laittaisin tutin päällimmäiseksi, vaihtaisin lukot ja kassi ovelle odottamaan
hoh hoijaa, nyt nainen vähän itsetuntoa peliin! tommosta pelleä tarvi kuin siperian sirkus!
Mies ei ole ollut ihan varma, haluaako sinut.
Hyvä vain että eroatte. Voi hyvinkin olla, että se entinen tyttöystävä on miehelle se oikea.
Itse olen ollut naimisissa ja erosin. Tapasin sen jälkeen nuoruuden ensirakkauteni uudelleen, ihonalaiseni. Emme päässeet toisistamme yli vaan hänen oli erottava ja olemme olleet nyt naimisissa 12 vuotta.
Etteikö mitään olisi vielä tapahtunut...ihan näin elämänkokemuksen ja ihmistuntemuksen perusteella sanon, että hän on toisen naisen kanssa jo ihan täysillä suhteessa ja kertoo sinulle siistityn version.
jonkinlainen fuckbuddy ja "se kuuntelee mua" ystävä. Helvetin törkeää käytöstä sinua kohtaan. Ei ole oikeaa rakkautta.
Laita sen kamat matkalaukkuun, ja sano että se on joko tai: joko alat iskeä sitä ex:akkaa ja muutat heti pois, tai alat helvetin nopeasti miettiä parisuhdeterapeutille ajan varaamista.
Älä ap rupea roikkumaan ihan itsesuojeluvaistonkaan takia. Mies pitää sua itsestäänselvyytenä. Ei kukaan tervejärkinen ihminen tuollaista sano ihmiselle, jota oikeasti rakastaa. Sehän on pirun loukkaavaa ja äärimmäisen itsekästä, ja toisen itsestäänselvyytenä pitämistä, että kaataa tuollaisen toisen niskaan. Törkeä äijä, älä anna.
Mene ap ykkösissä baariin ja ole yötä poissa, vaikka hotellissa. Äläkä kerro missä olet ollut. Tee muutama kerta. Äijä joko herää tai ei. Sittenpä tiedät, onko sinusta oikeasti enää kiinnostunut.
Luultavasti käy niin, että mies menettää ap:n eikä se vanha heilakaan ole kiinnostunut. Siinäpä jää lehdellä soittelemaan.
Ja sanoinkin miehelle että jos lopettaa meidän suhteen niin kaikista todennäköisin lopputulema on että menettää vaan molemmat.
Toisaalta arvostan rehellisyyttään että tunnusti heti että jotain tunteita muualle päin on. Sitä en ihan tajua että kun joulukuussa tapasivat yhden kerran 7 vuoden tauon jälkeen, niin nyt olisi jo valmis kääntämään elämänsä ihan ylösalaisin, ja samalla mun elämän ja kummankin lapsien. Joko valehtelee siitä etteivät ole asioista jo puhuneet tai sitten ei ole mun kanssa tosissaan ollutkaan. Rehellisesti en tiedä mitä uskoa.
Etteikö mitään olisi vielä tapahtunut...ihan näin elämänkokemuksen ja ihmistuntemuksen perusteella sanon, että hän on toisen naisen kanssa jo ihan täysillä suhteessa ja kertoo sinulle siistityn version.
Sillä muutoin juttu on uskomaton. Valitettavasti miehet lähtevät suhteesta omasta ehdotuksestaan useimmiten vasta silloin, kun heillä on toinen jo valmiina - näin tilastollisesti tarkasteltuna.
No jaa, ei se mun mielestä ole kovin syvä sitoutuminen. Miehellä on ollut nainen, joka pesee kalsarit ja antaa pillua.
Hän on tavannut nuoruudenrakkautensa ja haluaa kokeilla, onnistuuko siinä. Olisiko ollut parempi, että olisi pannut sinua ja pesetyttänyt kalsarit sulle ja samaan aikaan varmistanut tän nuoruudenrakkautensa.
Ilmiselvästi mies ei nyt ole pahemmin sinusta välittänyt muutenkaan. Olet ollut sellainen, Kun joku on pakko olla-nainen hänelle.
Todennäköisesti mies olisi eronnut sinusta muutenkin.
Avoliittohan on vasta koeliitto, onko halua sitoutua. Mies ei halunnut, joten mitäs tuosta. Ei kai tuo nyt sinulle mikään yllätys voinut edes ollakaan jos asiaa syvemmin pohdit.
Kaveri aikoo jatkaa kahden naisen pitämistä. Jos se olis ollut tosissaan tunteissaan ex:äänsä kohtaan, niin ei hän olisi yöllä hässinyt sinua.
Tällaisten heppujen jutuista kannattaa vähentää ainakin puolet pois. Vedättävät naisparkoja, hoh hoijaa...
muita naisia jos nyt toinen on siinä vieressä alasti jalat levällään tyrkyllä.
Ja ap varmaan antoi aika herkästi.
Kaveri aikoo jatkaa kahden naisen pitämistä. Jos se olis ollut tosissaan tunteissaan ex:äänsä kohtaan, niin ei hän olisi yöllä hässinyt sinua.
Tällaisten heppujen jutuista kannattaa vähentää ainakin puolet pois. Vedättävät naisparkoja, hoh hoijaa...
Mies jätti, kun lapset olivat pieniä. Syynä entinen tyttöystävä, jonka kanssa hakuttiin alkaa uudestaan.
miehet on paskoja. kirjotan vauva sylissä niin en saa isoja kirjaimia laitettua. meillä kävi lähes samoin, mies ihastui nuoruuden ihastukseen ja oli jättämässä mut ja meiän perheen. vauvan takia jäi kuitenkin suhteeseen, mutta uhkaa koko ajan jättää mut. on tosi rankkaa ja välillä mietin, et pitäiskö sen nyt sitten jättää mut oikeesti, kun aina sillä uhkaa. tätä menoa laskee oma itsetunto. tsemiä sulle ap
nuoruuden ihastustani. En ole koskaan sen jälkeen kokenut vastaavia tunteita. Jos tapaisin miehen nyt en voisi vastata seuraamuksista...
En tarkoita puolustella mitenkään silti.