Minkälainen ihminen nauraa lapsensa pieruille?
Siis ihan tavalliselle pierulle, lapsi 3v. Kun pieruhuumori on kuulemma ihan parasta.
Kommentit (33)
jota pieruhuumori jostain syystä on aina naurattanut.
mä olen 49 v, 169 cm, 61 kg viiden lapsen äiti
mutta ymmärrän, että joillekin, joilla on anaali- yms vaihe jäänyt väliin, voi se olla ahdistavaa
30+V Insinööri, bruttotulot 70+k€ / vuosi
Olen ehkä lapsellinen, mutta tuleepa ainakin naurettua paljon : )
jos tulee joku oikein hassun kuuloinen paukku, jos lasta itseäänkin naurattaa
mutta en mä nyt joka pieraisulle naura. Johan se lapsikin ihmettelisi, että miksi hänelle nauretaan.
nauran. Lapsi 4 ja on ymmärtänyt pieruhuumorin sulokkuuden. En kyllä naura aikuisten piereskelylle.
Mutta siis millainen ihminen? Minkälaisia attribuutteja haluat kuulla? Ikä, paino, rintsikankoko, koulutus?
Vai mikä tässä on ideana?
Siis ihan tavalliselle pierulle, lapsi 3v. Kun pieruhuumori on kuulemma ihan parasta.
Jos kuullostaa hassulta ja ollaan pieruhuumorituulella. Miksi tälläisiin keskusteluihin eksyy aina joku jonka pitää ilmoittaa tulonsa? Ketä kiinnostaa?
mut mun mielestä ne on vähän hassua nauraa lapselle jonkun tuollaisen luonnollisen asian takia. Tietty jos joku oikein komea paukku tulee, niin nauretaan yhdessä, mutta jos kyse on ihan tavallisesta pierusta, niin mitä ihmeellistä siinä on?
ap
mä olen 49 v, 169 cm, 61 kg viiden lapsen äiti mutta ymmärrän, että joillekin, joilla on anaali- yms vaihe jäänyt väliin, voi se olla ahdistavaa
Jos kuullostaa hassulta ja ollaan pieruhuumorituulella. Miksi tälläisiin keskusteluihin eksyy aina joku jonka pitää ilmoittaa tulonsa? Ketä kiinnostaa?
ihan hauska vertailla miten ihmiset kertovat itsestään eli määrittelevät... joku kertoo ammatin ja bruttotulot, toinen lasten määrän ja kolmas ikänsä, pituutensa ja painonsa.
:)
Lapsikin meni vähän hämilleen. Minulta ei ole jäänyt mitään anaalivaiheita väliin tms., mutta ei mun mielestä jokaista paukkua tarvitse nauraa. Mikä niissä niin ihmeellistä on?
tämmöinen 39 vuotias kahden lapsen äiti, ihan tavis.
Jotain anukseen penetroitumista vai? Miten se pierulle nauramiseen liittyy?
Lapsikin meni vähän hämilleen. Minulta ei ole jäänyt mitään anaalivaiheita väliin tms., mutta ei mun mielestä jokaista paukkua tarvitse nauraa. Mikä niissä niin ihmeellistä on?
Jos paukuttaa jotenkin "sopivasti" ja lapsi itsekin nauraa räkättää pierulleen. Ei meillä toki aina naureta ja yritetään kasvattaa lapsi niin ettei julkisesti paukuttelis. Olen aina mieltänyt itseni aika tavikseksi, en ole erityisesti pieruhuumorin ystävä, mutta naurattaahan se joskus :)
Anaalivaihe on Sigmund Freudin mukaan lapsen kehityksessä noin yhden ja kahden vuoden iässä tapahtuva vaihe, jolloin lapsi rupeaa tiedostamaan peräaukon erogeeniset alueet, ja painiskelee peräaukon toiminnan hallitsemiseen liittyvien kysymysten kanssa.
Teorian mukaan vaihe edustaa ristiriitaa id:in superegon ja egon välillä, jolloin lapsi hakee selvyyttä vanhempiensa tahdon, oman tahtonsa ja hallitsemattomien impulssiensa välillä.
Anaalivaihetta edeltää oraalivaihe jolloin äidin rinta on ehdoton ykköskohde lapsen mielenkiinnolle.
Tavallinen kehontoiminto. Mun mieleästä pieruhuumori on sitten erikseen.