Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pravda: Zumbaa ja yllätysrakastelua!!! Hesarin mukaan tunneilla iloinen ja hyvä meininki.

Vierailija
23.02.2012 |

Taattua Pravda-laatua eli lasten raiskaaminen onkin ollut ihan ok kun tekijönä on mamupetteri. Hierontapöytää on käytetty ihan muihin tarkoituksiin tai on siinä hierottu pillua varmaan myös.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesin mitä Pravda tarkoittaa. Vähänks oon fiksu? Se on totuus.

Mä en ollut koskaan mistään hommafoorumista kuullutkaan, ja silti tiesin mikä Pravda on ja miksi se nimitys liitetään mm. Hesariin. Kumpikohan meistä on fiksumpi? (Sä sentään tiesit ton hommafoorumin xD)

Sinä olet fiksumpi. Mä en oikeestaan edes tiedä mitä fiksu tarkoittaa.

Luultavasti kuitenkin tämäkin kääntyy sinun eduksesi, kun olet ymmärtänyt olla täyttämättä päätäsi turhalla tiedolla. Ei tarvitse tietää mitä tarkoittaa fiksu, riittää, kun on sitä. (Ja kun tietää mitä on Pravda) ;)

Vierailija
22/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin kuulua yleissivistykseen, että tietyt piirit kutsuvat provosointimielessä Hesaria Pravdaksi. Mutta maalaisjärki ei tähän asiaan kyllä liity mitenkään.

Ja se, että hompanssit ovat varastaneet nimityksen muualta, ei ole kyllä mikään ylläri. Ei ne mitenkään kovin luovana ja keksliäänä väkenä olekaan kunnostautuneet.

Onko teillä mitään käsitystä, miksi mm. Hesaria kutsutaan Pravdaksi. Ja Hesarihan ei nyt ole edes ainoa. Eikä se edes kuulu mihinkään hommafoorumiin, enemmän yleissivistykseen. Oho anteeksi, tuli kiroiltua, en muistanut, että yleissivistys ja maalaisjärki oli täällä loukkaavia kirosanoja.

Mutta miten luovaa, kekseliästä ja sivistynyttä onkaan kutsua muita hompansseiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiesin mitä Pravda tarkoittaa. Vähänks oon fiksu? Se on totuus.

Mä en ollut koskaan mistään hommafoorumista kuullutkaan, ja silti tiesin mikä Pravda on ja miksi se nimitys liitetään mm. Hesariin. Kumpikohan meistä on fiksumpi? (Sä sentään tiesit ton hommafoorumin xD)

Sinä olet fiksumpi. Mä en oikeestaan edes tiedä mitä fiksu tarkoittaa.

Luultavasti kuitenkin tämäkin kääntyy sinun eduksesi, kun olet ymmärtänyt olla täyttämättä päätäsi turhalla tiedolla. Ei tarvitse tietää mitä tarkoittaa fiksu, riittää, kun on sitä. (Ja kun tietää mitä on Pravda) ;)

Minä en nimittäin 'tiennyt' että Pravda tarkoittaa hesaria, mutta osasin asiayhteydestä heti päätellä näin olevan. Mutta kyllä sinä olet fiksumpi, koska olisit itsekin osannut käyttää termiä Pravda hesarista, kun minulla se taas oli passiivista sanavarastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi