Mielipiteitä työpaikastani?
Hei! Haluaisin mielipiteitä työpaikastani johon olen jumittunut..
Palkkaa saan 13e+yötyölisät tunnilta, ja teen yleensä n. 5-7h päiviä, tunteja kuussa tulee n. 110. Voisin halutessani tehdää enempikin, mutta vietän mielummin sen ajan lasteni kanssa.
Työ on tosiaan yötyö, jota tein opiskeluni ohessa, ja kun opiskelujen jälkeen en saanutkaan oman alani töitä, jumituin tänne. Työ on ihan ok kivaa, ei mitään herkkua mutta ihan mielelläni menen. Työ ei kyllä mitään arvostusta herätä, eikä sillä mitään uraakaan rakenna..
Muita etuja työpaikalla on mahdollisuus lounareihin, lomaa saa pitää oikeastaan kun haluaa, ja voin halutessani tehdä samoja hommia oikeastaan missä päin suomea tahansa. Saadaan myös kivat joululahjat. Työ ei ole mitenkään raskasta, työajat ovat yleensä 22-04.
Mutta onko n. 1500e 110h/kk väärti?
Kommentit (4)
Joillekin se toki sopii, minulle ei. Tilastollisestikin tosin yötyötä tekevät kuolevat nuorempina.
-voiko työssäsi palaa loppuun - voi varmasti jos töitä tekee liikaa, muttei tällä minun tahdillani
-vituttaako muuten - joskus kun joku aukoo päätä, mutta yleensä ihan kiva mennä töihin ihmisten ilmoille
-kärsiikö muu elämä ja sosiaaliset suhteet, läheiset ym. - ei
-onko työssä niin alhainen status, että ei voi puhua siitä koskaan kellekään - en nyt mitenkään mainosta työpaikkaani, mutta kyllä siitä monet tietävät ja minut kyllä tunnetaan ihan hyvin kaupungissa missä asun
-unelmoitko toisenlaisesta työstä - tavallaan joo, olen aina halunnut politiikka on aina kiinnostanut mutta pitkät päivät jännittävät
-onko vaikeuksia tulla taloudellisesti toimeen - ei, miehelle jää käteen 2500e/kk eli ei mikään huippupalkka mutta hyvin tulemme silti toimeen. 1 lapsi löytyy.
Kuulostipas tuo työkuvauksesi tutulta :)
-voiko työssäsi palaa loppuun
-vituttaako muuten
-kärsiikö muu elämä ja sosiaaliset suhteet, läheiset ym.
-onko työssä niin alhainen status, että ei voi puhua siitä koskaan kellekään
-unelmoitko toisenlaisesta työstä
-onko vaikeuksia tulla taloudellisesti toimeen
Jos vastasit kaikkiin kyllä, mieti sitten alanvaihtoa..