G: Mitä söit tänään? Paino, pituus?
Olisi myös kiva tietää mitä teet työksesi tms. lähinnä vertailun vuoksi.
Heitteleekö paino vai pysyykö samassa? Paljonko haluaisit painaa?
Kerro vapaasti?
Kommentit (50)
-kaksi kuppia kahvia
-Hesen kerrosateria isommilla ranskiksilla + megamättöhampurilainen
-yksi suklaalevy
-Ainakin kaksi litraa kokista
Mitat 170/62. Tällä hetkellä olen kahden muksun kanssa kotona. Aika tasaisena tuo paino on pysynyt. Viimeisinä kuukausina on jopa tipahtanut pari kiloa enkä ymmärrä miksi kun en harrasta liikuntaa =D
8.00 sokeriton battery
10.00 yksi lihapasteija ja kevytolo juoma
13.00 sokeriton battery
18.45 juustohamppari, puolikas mars ja red devil
22.30 pätkä juustopatonkia oivariinilla ja kinkulla, teetä
(ja ei, en syö näin aina. yleensä syön huolellisesti niin että saan tarpeeksi kaikkea mutten liikaa. tänään ollut stressipäivä.)
paino on hyvin helppo pitää samassa ja helposti se lähtee putoamaankin jos jaksan olla syömättä yhtään teollisia sokereita ja valkoisia jauhoja.
haluaisin painaa 72-74kg. tiputin tammikuussa 5kg ja fiilistelen että tiputan toisen mokoman lähikuukausina.
ai niin, olen siivooja. joka päivä on hieksi asti rasittavaa työtä 5-8h.
Mitat 170cm ja 75kg.
Aamulla söin 2 jälkiuunipalaa maksamakkaralla ja tomaatilla,lounaaksi seitiä,parsakaalia ja vihreitä papuja,leffassa popcornia ja karkkia ja nyt iltasella muutama olut.
Paino tuntuu aina hakeutuvan tuohon70-75kg välille ja suurin ongelmani on KARKKI!
Join teetä ja kylmää vettä. Ei muuta.
Pituus 177 cm, paino 69 kg. Suht pysyvät mitat.
söin tänään aika vähän
aamupala
vettä,kahvia ja pullaa
Ruoka
2+leipäpala, pastaa, kalaa, salaattia, juustoa, maitoa. mustikkarahkaa jälkkäriksi.
Kotona
Cheddar-jalopeno herkkuja 6kpl+dippi
Illalla
Jogurtti, karjalanpiirakka, iso lasi mehua. Karkkia.
170cm 52kg
Kuka pärjää koko päivän yhdellä suklaalevyllä ja vedellä? Tai yhdellä heseaterialla? Ihan tajutonta, ettekö te tunne nälkää? Ne hesen kaloritkin on ihan tyhjiä. Eikö tee mieli ns. oikeaa ruokaa? Ei ihme, että suomalaiset lihovat jos meininki on tämä. Energiajuomaa ja suklaata vaan nassuun...
Kuka pärjää koko päivän yhdellä suklaalevyllä ja vedellä? Tai yhdellä heseaterialla? Ihan tajutonta, ettekö te tunne nälkää? Ne hesen kaloritkin on ihan tyhjiä. Eikö tee mieli ns. oikeaa ruokaa? Ei ihme, että suomalaiset lihovat jos meininki on tämä. Energiajuomaa ja suklaata vaan nassuun...
Ihan hyvin olen pärjännyt suklaalevyllä ja vedellä sekä teellä. Ei tunnu nälkä, kun on tekemistä. Olenko mielestäsi siis lihava, kun olen 177/69?
-6-
tänään mennyt
-chai latte
-riisiä ja jotain etnistä kalasoosia
-pastaa ja tomaattikastiketta
-pala suklaata, 3 macaron-leivosta
-1,5 lasia punaviiniä
Paino pysynee aika samoissa lukemissa (en omista vaakaa), haluaisin kiinteytyä vähän (muutama sentti) mutta kiloilla ei ole minulle väliä.
Joten kaikki häviää vaik mitä söisin.
Herkkupäivä..... Söin aamupalaksi kaksi kinkkupaahtista ja mustikkamunkin ja kahvia. Lounaaksi kolme ruispalaa, päällä kinkkua, reilusti ituja ja juustoa. Jälkkäriksi pulla ja kahvia. Välipalaksi taas leipää ja kinkkua ja ituja. Paistoimme eilen possunfileen jota sanon kinkuksi, leikkaan siitä siivuja leivälle siis....
Illalliseksi tein siitä possunfileestä nuudelien ja kasvisten kanssa wokkia. Söin myös reilusti irtareita illan mittaan....
kävellen tai pyörällä.
Nyt en ole juurikaan harrastanut liikuntaa, kun on ollut pitkään flunssainen olo, välillä kuumettakin. Yleensä käyn pari kertaa viikossa lenkillä ja välillä jumppaan kotona painojen kanssa, joogaan tms. vaihtelun vuoksi.
tänään mennyt
-chai latte
-riisiä ja jotain etnistä kalasoosia
-pastaa ja tomaattikastiketta
-pala suklaata, 3 macaron-leivosta
-1,5 lasia punaviiniäPaino pysynee aika samoissa lukemissa (en omista vaakaa), haluaisin kiinteytyä vähän (muutama sentti) mutta kiloilla ei ole minulle väliä.
Juuri tänään ollut vähän tavallisuudesta poikkeava päivä =)
Pituus 173cm, paino 55kg
Yleensä pyrin tarkkailemaan vähän hiilareiden määrää, enimmäkseen syön lihaa, raejuustoa ja salaattia. Täysjyvätuotteita menee myös hieman siinä sivussa.
Aamupalaksi: Kahvia, ruisleipää, mandariini
Välipala: Rasvaton maitorahka + hedelmäpaloja
Illallinen: jauheliha-makaronimössö (tummaa makaronia) + raejuustoa ja miniporkkanoita
Iltapala: Pari ruisleipää
En ole oikein makean perään, mutta mieheni himoitsi tänään irtokarkkeja, joten niitä ostettiin pieni pussi. Söin muutamat.
Olen äitiyslomalla tällä hetkellä, ja tänään ollut ihan kotipäivä vaan. Reilu puolentunnin lenkki käytiin ainoastaan heittämässä. Ja nyt mies ja puolivuotias vauvamme jo yöunilla ja olen koneella parin oluen kera. En juo muuten alkoholia, kuin kerran viikossa saunapäivänä parit.
Aamiainen: 3 ryvita näkkäriä, päällä oivariini ja kermajuusto, yksi omena, kahvi maidolla
Lounas: itsetehtyä hernekeittoa
Välipala: 2 appelsiinia
Päivällinen: lihakeittoa
Iltapala: puoli kiloa porkkanaa tacodipin kanssa (kermaviiliin tehty dippi)
Laihdutan ja nyt mitat on 165cm ja 96kg. Laihdutus on vielä aika alussa, mutta tällä ruokavaliolla olen nyt laihtunut 6-7kg muutamassa viikossa. Ei ole nälkä.
Ihan hyvin olen pärjännyt suklaalevyllä ja vedellä sekä teellä. Ei tunnu nälkä, kun on tekemistä. Olenko mielestäsi siis lihava, kun olen 177/69?
-6-
Mutta sitä en ymmärrä, miten ihminen ei kaipaa kunnon ruokaa. Minä ainakin tunnen sellaisen tarpeen syödä jotain järkevää ja suolaista. Ällöttää ajatus jostain suklaalevyllä elämisestä, ja eihän se VOI täyttää koko päiväksi? Kamalan epäterveellistäkin.
Painoon olen ihan tyytyväinen...ei toki haittaa vaikka painaisin parit kilot enemmänkin, kunhan se olisi lihaksen muodossa. =)
aamulla pari kupillista kahvia
lounaaksi kaalilaatikkoa
kahvi
taas kaalilaatikkoa
iltapalaksi porkkana
166/69 aina lihava, enkä vaan saa painoa pois..
aamulla: teetä ja ruisleipä makkarasiivun ja suolakurkkusiivujen kanssa
päivällä: makaronia ja pekonia ja lasi maitoa
puoli pussillista salmiakkikarkkeja
illalla: 1 ½ pizzanpalasta
en harrasta liikuntaa. paino vaihtelee 52-55 välillä. olen työtön ja lapsen kanssa siis päivät kotona.
Aamupala
- munatonnikalaruisleipä
- appelsiinimehua
- maitokavia
Lounas
- järkyttävän iso kulho kasvisramenia
- banaanilastuja
Välipala
- maitopohjainen protskupalautusjuoma
- purkillinen raejuustoa
- kourallinen popcorneja
Ja vielä olis tarkoitus etsiä jääkaapista jotain illallista, saa nähdä mitä sieltä löytyy (en ehtinyt kauppaan).
Paino pysyy samana, on pysynyt jo yli 15 vuotta. Olen kaikin puolin tyytyväinen kroppaani.
13 lisää vielä! =D
Tarkoittamani liha = Punaista lihaa menee ainoastaan n.kerran-2x viikossa, suurimmaksi osaksi syön kanaa & kalaa! =)
-6-
Mutta sitä en ymmärrä, miten ihminen ei kaipaa kunnon ruokaa. Minä ainakin tunnen sellaisen tarpeen syödä jotain järkevää ja suolaista. Ällöttää ajatus jostain suklaalevyllä elämisestä, ja eihän se VOI täyttää koko päiväksi? Kamalan epäterveellistäkin.
Sanoit, että ei ole ihme, kun sitten lihoo. Minun mielestäni ei liho, jos syö vain yhden pienen suklaalevyn (100 g). Kukaan ei myöskään ole koskaan sanonut, että olisin lihava.
-6-
Olen opiskelija, 160cm/52kg, ihan tyytyväinen painooni ja olen laihtunut pari kiloa viime viikkoina kiitos raskauspahoinvoinnin. Paino pysyy aina suunnilleen samana, syömisten mukaan vaihtelee kilolla parilla.
- Sämpylä juustolla ja tomaatilla
- Hillopiltti
- Vettä
- Pinaattikeittoa
- Vettä
- Perunamuusia
- Kalapuikkoja
- Kermaviilikastiketta
- Vettä
- Mokkapaloja
- Kaurapuuroa 2 lautasellista
- Mansikoita