G: Mitä söit tänään? Paino, pituus?
Olisi myös kiva tietää mitä teet työksesi tms. lähinnä vertailun vuoksi.
Heitteleekö paino vai pysyykö samassa? Paljonko haluaisit painaa?
Kerro vapaasti?
Kommentit (50)
Paino noussut 7 kg vuodessa. Istun vain, en juuri liiku.
Monta kuppia maitokahvia
1 ruisleipä (kakspuolinen)suolalihaviipaleella
1 näkkäri juustolla
1 päärynä
2 appelsiinia
1 annos tummamakaroni+nakki+munakasta
1 tai 2 keksiä
muutama pala tummaa suklaata
Siis tämä on sit joku tolkuton määrä!
Kävellyt olen tänään ehkä jotain 6-7 km.
Olen viimeisilläni raskaana ja painoa tullut kiitettävästi.. :)
Aamupala:
Kuppi kahvia punaisella maidolla
kaksi palaa jälkiuuniruisleipää margariinilla, juustolla ja leikkeleellä
Lounas:
Yksi Lidlin juustonakki
päärynä
Välipala:
Puolikas Maxi tupla
Juustosämpylä margariinilla
Päivällinen:
Kotitekoinen hampurilainen, jossa:
Juustosämpylä
kaksi itse tehtyä jauhelihapihviä
yksi cheddarjuustosiivu
tomaattia
salaattia
maustekurkkua
ketsuppia
Lisäksi iso keko salaattia, jossa muutama pala fetaa ja tomaattia, sinappi-kastike
Iltapala:
mustikoita n. 2 dl
maustamatonta jogurttia
mysliä
aamulla puuroa ja vadelmia. lounaaksi wok-vihanneksia ja nuudeleita +raejuustoa, välipalaksi manteleita ja maustamaton jogurtti. päivälliseksi kanakeittoa ja aamupäivällä leivottu sämpylä + maitoa. illalla toinen sämpylä, kiivi ja päärynä. ja nyt napostellaan miehen kanssa pieni pussi sipsejä puoliksi. lisäksi vettä pitkin päivää.
olen kotona lapsen kanssa, ja odotan toista rv16. pituus 170 ja paino 62kg.
Tänään ollut erittäin epäterveellinen ruokavalio, yleensä en syö näin.
Aamupala: 2 ruisleipää, päällä margariinia ja 17 %kermajuustoa, 2 dl jogurttia
Lounas: 2,5 dl riisipuuroa
Päivällinen: 2 ruisleipää, päällä margariinia + raejuustoa reilusti, kurkkua
"Iltapala": Puoli pussia perunalastuja + 1 kuiva omenasiideri (5 dl)
Olen tyytyväinen painooni ja vartalooni noin keskimäärin, vaikka vatsa onkin raskauksien jäljiltä pömppö. Sitä yritän urheilemalla tasoittaa, vaikka taitaa se toiveeksi jäädä. Liikuntaa harrastan 4-6 h / viikkoa (lenkkeily, tanssi, krossaritreeni, lihaskunto). Paino vaihtelee kuukauden aikana 57-60 kg välillä kuukautiskiertoon liittyen lähinnä.
Työni on pääasiassa istumatyötä toimistossa.
aamupalaksi omenan, jugurtin ja kivennäisvettä
lounaaksi lohipastaa
päivälliseksii voisarvi, suklaapatukka, kivennäisvettä ja cokis (o,5 l.)
Nyt ajattelin ottaa lasillisen punaviinia.
- Pätkä moniviljapatonkia, kinkkua ja voita, maitokahvi, mehua.
- Hyvää päivää juoma, greco jogurtti, 2 elovenan kaurakeksiä.
- Sitruuna ja suklaa muffinssi, 3 pientä suklaakeksiä.
- Kotitekoinen hampurilainen, maissin tähkä.
- Pari kourallista sipsejä, jokunen viinikumi ja liquorice allsorts.
Huh. Olipas tänään kamalaa sokerimättöä..nyt vasta huomasin. En yleensä mieti kauheasti mitä syön. Mitat 182/68 ja asiantuntijahommissa. Ai niin, paino pysyy samoissa lukemissa.
töissä kahvia. Harrastuksista töiden jälkeen tulin yhdeksältä ja söin 6 siivua kinkkuleikettä. Nyt juon muutaman siiderin ja sitten nukkumaan. Joo ei mennyt ihan putkeen, tai siis meni laihdutan, muttei ihan fiksusti : (
167/74
ja pari kourallista Cheese and Nacho Balls:a.
Ei todellakaan normaali päivä-annokseni :DD
Painan 70kg, ja alas päin menossa (raskauden jälkeen)
Paino menee hitaasti mutta varmasti alaspäin, kohti 60kg:a.
Työkseni teen tällä hetkellä pintakäsittelyä/asennusta. Fyysistä työtä, jossa ei ehdi mässäilemään.
on ollut kiirepäivä joten jäi vähän huonolle;
aamulla kahvia, 2 paahtoleipää ja jugurtti
lounaaksi lisäproteiinijuoma
päivälliseksi tonnikalapizzaa
illalla lisäprotsku ja munakas
äsken söin vähän polly-karkkeja ja parhaillaan vielä omenan
Mitat 167/59, aerobisia treenejä 4-5 viikossa, punttisali 2-3 kertaa viikossa. Paino nousujohteinen koska yritän saada lihasmassaa reilusti lisää. Siksi syömisen määrien suhteen en ole niin tarkkana, laadun suhteen olen kyllä normipäivinä tarkempi.
Yrittäjä olen, ikä 41v.
-2 leipää, kinkulla, juustolla, tomaatilla
- jogurttipurkki
-teetä
-appelsiinimehua lasi
-McDonaldsissa (en ole käynyt pariin kuukauteen) yksi kanawrap ja lapselta nappasin pari ranskalaista
-appelsiinimehua 2dl
- pieni softis jäätelö
-2 leipää, kinkulla, juustolla, yksi jogurtti
-n. 50g karkkia, 3 palaa tummaa suklaata
-teetä
167cm/67kg
Normaalipaino, mutta haluaisin 5kg pois. Lisää liikuntaa vaan.
ja unohtui mainita AloeVera Berry-shotti ja monta kuppia kahvia.
jokaisessa loraus rasvatonta maitoa ja lusikallinen sokeria+muutama becelillä voideltu ruisnappi+mandariini
2 dl jogurttia+reilu desi luomumysliä
yksi muki kahvia+loraus rasv. maitoa+lusikallinen sokeria
Pirkka salamipizza+pari lasia vettä
pieni lasillinen mustikkakeittoa, porkkana
poikeuspäivä mullakin, kun on perjantai
painan n. 120 kg, pituutta 174 cm. Ihan mielelläni painaisin paljon vähemmän. Alaspäin menossa, onneksi.
-2 leipää, kinkulla, juustolla, tomaatilla
- jogurttipurkki
-teetä
-appelsiinimehua lasi-McDonaldsissa (en ole käynyt pariin kuukauteen) yksi kanawrap ja lapselta nappasin pari ranskalaista
-appelsiinimehua 2dl
- pieni softis jäätelö-2 leipää, kinkulla, juustolla, yksi jogurtti
-n. 50g karkkia, 3 palaa tummaa suklaata
-teetä167cm/67kg
Normaalipaino, mutta haluaisin 5kg pois. Lisää liikuntaa vaan.
jotain muuta lämmintä ruokaa, oliko tämä jotenkin poikkeuspäivä?
aamupala: kaksi karjalanpiirakkaa juustolla, pari desiä maustamatonta rasvatonta jugurttia vadelmilla
välipala: appelsiini
lounas: salaatti tomaatilla, kurkulla, kevytmozzarellalla ja kevyellä kastikkeella, leipää juustolla ja margariinilla, viisi soijapullaa
iltapala: juustosämpylä kasviksilla, sipsiä ja dippiä, kaks appelsiinia
166/65-68. haluisin painaa 55-58kg. opiskelen ja olen töissä kaupassa ja lastenhoitajana.
Olen syönyt ainakin
sämpylän juustolla ja voilla, kananmunan, appelsiinin, kahvia
pari karkkia, kasa suolatikkuja, mehua, kolme mandariinia.
Kaksi sämpylää, voita, homejuustoa, viinirypäleitä, ben&jerrys jäätelötörppö, pussillinen (250g?) suklaakeksejä, suklaalevy (100g), 200g karkkia.
Joo tänään taisi olla herkkupäivä... Niitä on tosin aika usein.
Olen 171/n. 63 kg, paino vaihtelee parin kilon sisällä kuukauden aikana mutta on pysynyt keskimäärin samana ainakin 20 vuotta. En ole miettinyt mitä haluaisin painaa, olen ihan tyytyväinen.
Teen raskasta fyysistä työtä 7 päivänä viikossa.
Aamupala: kaksi palaa eiliseltä jäänyttä pannukakkua + mansikkahilloa, kaksi mukillista maitokahvia
Välipala: Porkkanaraastetta, 100 g raejuustoa, appelsiini, muki maitokahvia
Päivällinen: Uunilohta, bataattiranskiksia, tsatsikia, kurkkua, tomaattia, paprikaa ja muki maitokahvia
Iltapala: Kaksi viipaletta TaikaRuis -leipää, päällä margariinia, saunapalvikinkkua, juustoa ja kurkkua.
Ruokajuomana kaikilla aterioilla vesi.
Yleensä en syö aamupalaksi pannukakkua, vaan puuroa, ja lisäksi syön normaalipäivänä ihan kunnollisen lounaankin. Tänään heräsimme kipeän lapsen kanssa tosi myöhään, vasta kymmenen aikaan normaaliin klo 7-8 verrattuna, joten yksi ateria jäi pois.
Pituutta mulla on 174 cm ja painan 74 kg. Olen pudottanut painoa seitsemässä kuukaudessa 10 kg, ja vielä pari-kolme kiloa on haluan pois. Urheilen 3-5 päivänä viikossa. Olen kotiäiti.
Paino 55kg synnytyksestä kuukausi ja pituus 160cm.
En ole painooni tällä hetkellä tyytyväinen (168 cm, noin 65 kg). Kiloja tuli jonkun verran raskaudessa, lähti imettäessä, mutta nyt on tullut takaisin imetyksen lopetuksen ja masislääkkeiden myötä. En kyllä ihmettele, että paino jatkuvasti sahaa sellaisen 2-4 kg, koska olen aina syönyt tajuttomasti ja todella epäterveellisesti. Ihmettelenkin oikeastaan, että olen normaalipainoinen painoindeksiltäni tällä syömisellä.
Tänään:
Aamupalaksi 2 palaa täyskauraleipää juustolla + kahvi maitotilkalla
Lounaaksi kalkkunawokki nuudeleilla ja lusikallisella suolapähkinöitä
Iltapäivällä 0,25 litraa suklaajäätelöä ( I know!)
Alkuillasta taas 0,25 litraa jätskiä
Annos pasta bolognesea
2 piccolopulloa kuoharia
Ja nyt on taas nälkä! Eikä tämä edes ole se kaikkein pahin päivä. Eilen pistelin poskeeni mm. 400 g raakaa murutaikinaa. Sairasta! Ihme, että olen ollut tällainen koko elämäni ja tuloksena vaan lievä pömppöys :(. Sitten taas saan yleensä ennen kesää itsestäni jonkinlaisen kurin ja elän pari kk siten, että syön kyllä päivittäin herkkuja, mutta rajoitan niiden määrää. Lähtee se "ylimääräinen" 2-4 kiloa ja olen hetken taas vähän tyytyväisempi kroppaani. Tämä jojoilu ei tietenkään ole hyväksi, tiedän sen, joten antakee armoa :(.
Ai niin, olen siis äippälomalla, mutta ammatiltani akateemista, päällikkötasoista toimistoduunia tekevä. Stressaava duuni, jossa päivät venyy ja siksikin tulee usein syötyä huonosti. Seli seli..
ihan liian vähän. Ei kai kukaan tuollaisella pärjää pidemmän päälle. Eikä ainakaan laihdu