Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko kaapistasi löytyy aikuisten potkupuku?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen erotiikan tappaja kotiasuna!

Vierailija
42/102 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikkea ei "muodin" nimissäkään pidä ostaa. Voiko karmeampaa näkyä olla kuin aikuinen (tai aikuisen kokoinen) ihminen tuollainen asu päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää niistä aikuisten päällä. Vähän hävettää kun tuli kohta 3v pojalle hankittua vaikken oo ikinä noista haalareista tykännyt, mutta tuli vastaan niin suloinen velourinen etten voinut olla ostamatta.

Vierailija
44/102 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiasuna aivan ehdoton nyt kun ilmat on viilentyneet. Olen kyllä kävelyt ulkonakin haalarissa jos siltä on tuntunut. Eikä mua jaksa kiinnostaa yhtään mitä muut ihmiset ajattelee. Onhan sitä tullu huomattua miten kaupassa ihmiset kattoo, mutt katelkoot en mä siitä rikki mene :)

Vierailija
45/102 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://onepiece.com/fi/shop/info/index?gclid=COz3w4bqoq4CFe5YmAoddzqiPQ" alt="http://onepiece.com/fi/shop/info/index?gclid=COz3w4bqoq4CFe5YmAoddzqiPQ">http://onepiece.com/fi/shop/info/index?gclid=COz3w4bqoq4CFe5YmAoddzqiPQ…;

Sain joululahjaksi tommosen ja oli kyll ihanaa olla se päällä kotioloissa :) Ainoo vaan et miehuus meinas välillä omia sen itelleen :( Pitääpi tänään mennä ostamaan sille oma ettei tartte tapella tästä ainoasta kappaleesta.

Vierailija
46/102 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.thepajamacompany.com/store/footed-pajamas/" alt="http://www.thepajamacompany.com/store/footed-pajamas/">http://www.thepajamacompany.com/store/footed-pajamas/</a&gt;

Vitsivitsi

Noi olis kätevät ku ei tarttis sitt ettiä sukkia pitkin nurkkia :) Pakko laittaa tilaus

Vierailija
47/102 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tällä viikolla kaupassa sellaisen pienikokoisen äidin ja kahden pienen tyttärensä päällä tuollaisen, aika järkkyä...!

Mutta makunsa kullakin, käyttäköön kuka tahtoo, minä en.

Vierailija
48/102 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule. Näin tällä viikolla kaupassa sellaisen pienikokoisen äidin ja kahden pienen tyttärensä päällä tuollaisen, aika järkkyä...!

Mutta makunsa kullakin, käyttäköön kuka tahtoo, minä en.

Voi mun silmäparkoja, kun näin 150kiloisen ystäväni päällä tuollaisen puvun. Siitä näystä en toivu ikinä =(

Vierailija
49/102 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi tommosen ja oli kyll ihanaa olla se päällä kotioloissa :) Ainoo vaan et miehuus meinas välillä omia sen itelleen :( Pitääpi tänään mennä ostamaan sille oma ettei tartte tapella tästä ainoasta kappaleesta.

Millasen haalarin kävitte miehellesi ostamassa? Me hankittiin ukolle lila jumpparin haalari.

sille harmaa, koska se ei haluu et herättää liikaa huomiota ulkonaliikkuessa.

Vierailija
50/102 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä näyttää pelleltä.

Vierailija
51/102 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mun silmäparkoja, kun näin 150kiloisen ystäväni päällä tuollaisen puvun. Siitä näystä en toivu ikinä =(

Järkyttykö nyt isin pikku prinsessan mieli? Nyt kannattaa mennä pyyttää isiltä rahaa et pääsee mäkkäriin jos se vähän helpottais. Vai oletko kenties sittenkin kateellinen kaverilles ku ite et voi käyttää haalaria ettei vaan mene se coolin gimman maine?

Vierailija
52/102 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana kotiasu. Hommaan sitten joskus, kun on rahaa.

Vierailija
53/102 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Stadiumilta ja toinen lindexiltä. Lindexin haalari päällä parasta aikaa :)

Vierailija
54/102 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muoti meni kohdaltani ohi -91. Ostin silloin kalliilla lilan nepparipuvun ja se varastettiin pyykkinarulta. Enää en tuohon lähde, olen jo nelikymppinen.

Vierailija
55/102 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee ne keksii! Noita oli tänään Hulluilla päivilläkin. Ei näyttänyt olevan menekkiä.

Vierailija
56/102 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää lähtekö ulos se päällä, sillä mikään ei taatusti näytä naurettavammalta kuin jättikokoinen vauva aikuisen naamalla.

Säästäkää meidät siltä näkymältä, kiitos.

Millä tavalla kukakin pukeutuu? Eikös jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa? Taidat omistaa aivan järkyn huonon itsetunnon kerta et pysty pukeutumaan massasta erottuen :/

Taidampa tänään laitaa kauppareissulle ihan piruuttani potkarinpäälle :D

Vierailija
57/102 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava kuin mikä, käyn sillä missä huvittaa

Vierailija
58/102 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pilkkaisin minut varmaan maanrakoon jos kiipeäisin vauvapuvussa sohvalle. Mutta näyttävät kyllä todella mukavilta. Ehkä mä talveksi kuitenkin tuollaisen ostan.

Vierailija
59/102 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastauksestasi tuli sellainen kuva että otit jotenkin itseesi.

Ja korkokengät tosiaan on eri asia kuin potkupuku, koska korkokengät on aika klassinen asuste, toisin kuin se potkupuku :D Siltikään mä en ajattele, että joku nyt esim. ei saisi olla pitämättä korkokenkiä.

En todellakaan ottanut itseeni :) Tarkoitukseni oli vain kyseisellä esimerkillä näyttää kuinka typerää on perustella jonkun pukeutumista/käyttäytymistä "kun en minäkään" argumentilla. Etkä sitten osannut perustella kysymystäni. Se ei ole perustelu jos toteaa "Se nyt vaan on eri asia" tai "ne on klassinen asuste". Pikkusen parempaan pitäis pystyä. Tietysti jos siihen ei pysty niin se on eri asia.

Vierailija
60/102 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku av sotanorsu tömistelee ja rymistelee potkupuvussa ;-) Kyllähän se niin on, että ne ei ole menneet kaupaksi toivotulla tavalla ja niistä nyt sitten väkisillä yritetään tehdä hittiä. mm. näitä julkkisbileitä, missä tyrkkyjulkut puetaan noihin typeriin haalareihin. Yhhyh.