Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko kaapistasi löytyy aikuisten potkupuku?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista kaksi :) Ensin mietin et millanen on pitää päällä. Sitt menin ja ostin ekan mihin tykästyin kybällä. Juuri paripäivää sitten ostin uuden väriltään tummanpunaisen kun väri sopii tuohon tulevaan jouluun :)

Vierailija
2/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään 1-2 luokkalaisten keskuudessa ne on tosi kuuminta hottia nyt. Meidän tyttö ei onneks kinua sellaista itselleen, eikä tulis saamaankaan.

Ja itselleni huhhuh mikä näky olisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää lähtekö ulos se päällä, sillä mikään ei taatusti näytä naurettavammalta kuin jättikokoinen vauva aikuisen naamalla.

Säästäkää meidät siltä näkymältä, kiitos.

Vierailija
4/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule ikinä löytymäänkään.

Noi on oikeasti vauvojen vaatteita ja minusta vaan pervot käyttää noita ja yrittää leikkiä vauvoja. Monella on varmaan vaipatkin alla ja kiihottuvat niistä.

Ihan sairasta, enkä ymmärrä asun suunnittelijaa missä kamoissa se on ollut kun on tuollaisen suunnitellut.

Katson halveksuen tyyppiä joka tota kamaluutta pitää.

Vierailija
5/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ulkomailta, hinta oli n. 80 €.

Tosi ihana kotiasu, varsinkin talvella. Lasten kanssa touhutessa, venytellessä jne. Eikä tuo yllättävän kuumakaan ole. Kotipihaa pidemmälle en tuo päällä kuitenkaan lähde.

Vierailija
6/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ulkomailta, hinta oli n. 80 €.

Tosi ihana kotiasu, varsinkin talvella. Lasten kanssa touhutessa, venytellessä jne. Eikä tuo yllättävän kuumakaan ole. Kotipihaa pidemmälle en tuo päällä kuitenkaan lähde.

Vierailija
7/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ehdottomasti vuosisadan naurettavin ja mauttomin muotivillitys. Silti teinille varmaan ostaisin. Ehdottomasti parempi kuin tissit paljastava naruolkaintoppi ja minihame :) Oikeasti olen kyllä aina ihmetellyt että kuka hullu tuo päällä näyttäytyy julkisella paikalla. Kotona voin ehkä ymmärtääkkin.

Vierailija
8/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tuollainen ole hirveän hankala kun pitää asioida vessassa? vai onko noissa luukku takapuolessa?

Vierailija
9/102 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan hauskoja, ainakin teineillä. Meinasin revetä kun näin sellaisen pinkin yhdellä teinitytöllä joka hangasi kavereitten kanssa ABC.lla Kuopiossa...!

Enpä ole itselle hankkinut, kun ei vaikuta kovin käytännölliseltä esm. vessassa käynnin kannalta.

Vierailija
10/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää lähtekö ulos se päällä, sillä mikään ei taatusti näytä naurettavammalta kuin jättikokoinen vauva aikuisen naamalla.

Millä tavalla kukakin pukeutuu? Eikös jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa? Taidat omistaa aivan järkyn huonon itsetunnon kerta et pysty pukeutumaan massasta erottuen :/

Taidampa tänään laitaa kauppareissulle ihan piruuttani potkarinpäälle :D

Ihmettelen kanssa miks pitäis pukeutuu niinkuin muut haluaa. Toi olisikin hyvä idea mennä kauppaan potkarissa. Olis pitäny käydä vaikka hulluilla päivillä pyörähtää :).

Vierailija
11/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sisällä kotiasuna. Mutta on tullüt käytyä kaupassakin tuo päällä:)

Mitä väliä, mitä muut ajattelee. Kun elätte näin vanhaksi, tajuatte, että 50 vuoden päästä ei kukaan edes muista, että olette eläneet. Joten ne kaikki, jotka teistä nyt jotain ajattelee jotain, maatuu ihan samalla tavalla toukkien syötävänä mullan alla.

Parempi tuhlata elämänsä elämiseen, eikä siihen, että kyttää toisia, millaisia he ovat ja miten he elävät.

Vierailija
12/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielipitees ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
13/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei siitä sitten tullut hittiä. ihan mitä tahansa sontaa ei saa myytyä vaikka crocsit löikin läpi!

Vierailija
14/102 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki teoriassa monet muutkin muoti-ilmiöt on yhtä normaaleja tai naurettavia. Potkupuku kuitenkin poikkeaa mielestäni aika paljon ihmisten normaalista esteettisestä käsityksestä. En mä ainakaan sille mitään mahda, että ne nyt vaan on mun mielestä kamalan näköisiä. Tulee tosiaan mieleen, että vaippa vaan puuttuu.

En mä kyllä legginsejäkään omista saatika platform -korkoja. Joitakin itseäni miellyttäviä juttuja voin toki poimia muodistakin, esim. tiukkoihin farkkuihin yhdistettynä saappaisiin olen tykästynyt. Muistan kyllä, miten ala-asteella piti aina saada just ne tietyt lelut jotka oli silloin muotia, mutta olen jotenkin kasvanut siitä vaiheesta yli ja noudatan mielestäni keskimääräistä enemmän ihan omaa kauneuskäsitystäni trendien sijaan. Kaikkiinhan se ympäristö vaikuttaa, mutta juuri tämä että ostetaan vaikka crocsit ja kuljetaan niissä joka paikassa ihmetyttää. Itse kun näkee ne sellaisina parvekekenkinä lähinnä.

paitsi että minusta on pelkästään hienoa, että katukuvassa on ihmisiä erilaisissa asuissa, kaikenlaisissa, niissä potkupuvuissakin crocseissaan, vaikka en itse niitä koskaan kaupungilla käyttäisikään. Ja siitäkin huolimatta, että heillä on ne vain, koska juuri nyt on sellainen hetken trendi menossa. Tietysti heidän itsensä vuoksi toivon, että he myös ymmärtävät herättävänsä monissa hilpeyttä tai myötähäpeää, ja silti pukeutuvat niin.

Joo, totta tuokin. En mä persoonallista pukeutumista vastusta. Toki mä mieluummin näkisin ihmisillä juuri sitä persoonallista pukeutumista ennemmin kuin sokeaa trendien perässä juoksemista. Mutta onhan sekin hyvä, ettei liian vakavasti oteta asioita ja pukeutumista. Vaikka sitten motiivi pukeutua haalariin olisi se trendi.

Vierailija
15/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tuollainen ole hirveän hankala kun pitää asioida vessassa? vai onko noissa luukku takapuolessa?

Ei se vessassakäynti ole yhtään sen hankalampaa ku muutenkaan. Ei pidä tehdä asioista vaikeampaan kuin ne on.

Vierailija
16/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 46v ja minulla oli turkoosi one piece, musta nahkatakki ja sellaset neuloskengät (en tiedä niiden nimeä).

Vierailija
17/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin collegepusero & housut

Vierailija
18/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tulisi mieleenkään sanoa jollekin muulle, ettei saisi käyttää. Kieltämättä kyllä vähän koomisilta näyttävät aikuisten ihmisten päällä, kun niitä joskus näkee. Aika harvoin kuitenkin.

Hyvähän se on, etä tuottavat iloa muille :)

Vierailija
19/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan voittamaton kotilöffäilyasu! Töpäivän ja rankan salitreenin päälle lämmin suihku, haalari niskaan ja sohvalle syömään ja katsoon telkkua. Ihan parasta :)

Vierailija
20/102 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin collegepusero & housut

Miten siellä vessa nyt kylmä voi tulla? Vai onko teillä ulkohuusi? Kyllä luulis et normi sisävessassa pärjää hetken t-paita päällä.