Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siivouksen seurantaketju. Kämppä törkeässä kunnossa. Saa kannustaa!
16.02.2012 |
Joudun raivaamaan asuntoni nopeasti, koska muutaman päivän kuluttua tulee joku remppamies katsomaan paikkoja. Haastetta riittää, koska en ole siivonnut yli vuoteen ja asun yksin. Neliöitä on lähes sata. Saa kannustaa, mutta ei paheksua tai moralisoida. Käyn aina välillä raportoimassa tänne.
Nyt pitäisi keksiä, mistä aloittaisi. Mikään kohta ei innosta ja joka paikka on käytännössä yhtä sotkuinen.
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lohduttavaa että joku muukin on samanlainen.
Säilön kaikkea mitä voi tarvita.
Just äskettäin olisin tarvinnut kuplamuovikirjepussia kun jouduin postittamaan yhden esineen, tiesin että mulla on sellainen, mutta oli kiire ja jouduin ostamaan uuden postista.
Kaikkea kun tarvitaan sadan vuoden aikana, isä sanoi aikoinaan näin.