Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää te Suomessa asujat!

Vierailija
16.02.2012 |

Onneksi itse tajutiin aikanamme muuttaa sieltä pois. Nyt on lapsille yksityiskoulu, meillä yksityinen sairaanhoito, asumiskulut puolet Suomesta. Autotallissa 700-sarjan BMW ja Mersun AMG sekä Harley.



Repikää siitä.

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljää kaunista vuodenaikaa, rehellisiä ihmisiä ympärilläsi jne...en muuttaisi Suomesta pois mistään hinnasta!

Vierailija
142/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun yliopistoo vrt. cambridge uk. Molemmissa oli opettanut.

Niin ihmiset yleensä maailmalla tekevät: kehuvat ja kiittävät. Ainoastaan Suomessa haukutaan ja moititaan. Aina löytyy kehuttavaa ja kiitettävää. Ja jenkille ei tuota tuskaakaan mollata brittejä. Huomaathan, että vähän sama tilanne kuin Suomi vs. Ruotsi. Kuka siitä entisestä isäntämaasta tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljää kaunista vuodenaikaa, rehellisiä ihmisiä ympärilläsi jne...en muuttaisi Suomesta pois mistään hinnasta!

Ja sen lisäksi PALJON muuta. Rehellisyydestä sen verran, että Suomi ei kovin hyvin pärjännyt tässä maailman rehellisimmät kansat testissä, kun testattiin ketkä palauttavat löytämänsä lompakon. Ei ollut kymmenen parhaan joukossa.

Vierailija
144/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä entisestä isäntämaasta tykkää.

Vierailija
145/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. utelias joka ei Suomesta lähtisi kirveelläkään

Vierailija
146/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan lasten i käyvän ihan tavallista kunnallista koulua ja haluan nauttia Suomen kattavasta sosiaali-ja terveydenhuollosta, tasa-arvoisesta kansasta, puhtaasta ja kauniista luonnosta jne...pidä ap hyvänäsi ihan rauhassa vaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. utelias joka ei Suomesta lähtisi kirveelläkään

Eikä kehtaa ees kertoa että asuu jossain ambomaalla.

Vierailija
148/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä hakiessa kuitenkin tästä mollatusta college-tutkinnosta näyttäisi Amerikan ihmemaassa olevan enemmän hyötyä kuin suomalaisesta yliopisto tutkinnosta. Mistähän johtuu?


Oulu ja Turku ovat samassa sarjassa kuin Indian Institute of Science.

Aalto, J-kyla ja Ita-Suomen Yliopisto sarjassa University of KwaziZulu-Natal.

Laadukasta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä hakiessa kuitenkin tästä mollatusta college-tutkinnosta näyttäisi Amerikan ihmemaassa olevan enemmän hyötyä kuin suomalaisesta yliopisto tutkinnosta. Mistähän johtuu?


Oulu ja Turku ovat samassa sarjassa kuin Indian Institute of Science.

Aalto, J-kyla ja Ita-Suomen Yliopisto sarjassa University of KwaziZulu-Natal.

Laadukasta on.

Sitä kai tällä yhdistymisellä haettiin. Ja oli yllätys, että mm. Uppsala meni Suomen yliopistoista ohi. Aina kun on naureskeltu Uppsalan ekonomeille.

Vierailija
150/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne turhan päiden tulla ottamaan oppia neuvoloista, kouluista, kouluruuasta yms.

Vierailija
152/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)

Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)

Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.

Vierailija
154/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin hyvä olo, kun joku on huolissaan minun kurjuudestani.

Vierailija
156/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, silloin ihminen on todella köyhä, vaikka muuten omistaisi koko maailman.

Vierailija
157/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin valmis jättämään tän ison ok-talon ja suomalaisittain hyvät työpaikat ilmaston vuoksi ihan milloin vaan!



Luulen, että ulkomailla asuessamme meidän tulot olisi niin paljon paremmat että voisimme vierailla suomessa rakkaittemme luona useammin kuin nyt, toiselta paikkakunnalata.



Eli konkreettisia vinkkejä ULKOMAMMAKSI RYHTYMISESTÄ? Munkaan mieheni ei ole suomalainen, mut Norja ei nyt nappaa, vaan esim. Keski-Euroopan maat, kauko-itä tai mieluimmin USA. VInkkejä!!!!



Ja takaisinhan pääsee aina jos ei polta siltoja perässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän