Säälittää te Suomessa asujat!
Onneksi itse tajutiin aikanamme muuttaa sieltä pois. Nyt on lapsille yksityiskoulu, meillä yksityinen sairaanhoito, asumiskulut puolet Suomesta. Autotallissa 700-sarjan BMW ja Mersun AMG sekä Harley.
Repikää siitä.
Kommentit (157)
Joensuun yliopistoo vrt. cambridge uk. Molemmissa oli opettanut.
Niin ihmiset yleensä maailmalla tekevät: kehuvat ja kiittävät. Ainoastaan Suomessa haukutaan ja moititaan. Aina löytyy kehuttavaa ja kiitettävää. Ja jenkille ei tuota tuskaakaan mollata brittejä. Huomaathan, että vähän sama tilanne kuin Suomi vs. Ruotsi. Kuka siitä entisestä isäntämaasta tykkää.
neljää kaunista vuodenaikaa, rehellisiä ihmisiä ympärilläsi jne...en muuttaisi Suomesta pois mistään hinnasta!
Ja sen lisäksi PALJON muuta. Rehellisyydestä sen verran, että Suomi ei kovin hyvin pärjännyt tässä maailman rehellisimmät kansat testissä, kun testattiin ketkä palauttavat löytämänsä lompakon. Ei ollut kymmenen parhaan joukossa.
Kuka siitä entisestä isäntämaasta tykkää.
t. utelias joka ei Suomesta lähtisi kirveelläkään
haluan lasten i käyvän ihan tavallista kunnallista koulua ja haluan nauttia Suomen kattavasta sosiaali-ja terveydenhuollosta, tasa-arvoisesta kansasta, puhtaasta ja kauniista luonnosta jne...pidä ap hyvänäsi ihan rauhassa vaan :D
t. utelias joka ei Suomesta lähtisi kirveelläkään
Eikä kehtaa ees kertoa että asuu jossain ambomaalla.
Työtä hakiessa kuitenkin tästä mollatusta college-tutkinnosta näyttäisi Amerikan ihmemaassa olevan enemmän hyötyä kuin suomalaisesta yliopisto tutkinnosta. Mistähän johtuu?
Oulu ja Turku ovat samassa sarjassa kuin Indian Institute of Science.
Aalto, J-kyla ja Ita-Suomen Yliopisto sarjassa University of KwaziZulu-Natal.
Laadukasta on.
Työtä hakiessa kuitenkin tästä mollatusta college-tutkinnosta näyttäisi Amerikan ihmemaassa olevan enemmän hyötyä kuin suomalaisesta yliopisto tutkinnosta. Mistähän johtuu?
Oulu ja Turku ovat samassa sarjassa kuin Indian Institute of Science.
Aalto, J-kyla ja Ita-Suomen Yliopisto sarjassa University of KwaziZulu-Natal.
Laadukasta on.
Sitä kai tällä yhdistymisellä haettiin. Ja oli yllätys, että mm. Uppsala meni Suomen yliopistoista ohi. Aina kun on naureskeltu Uppsalan ekonomeille.
kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)
Ei tänne turhan päiden tulla ottamaan oppia neuvoloista, kouluista, kouluruuasta yms.
kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)
Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.
kokeile hakea yksityiseltä lääkäriltäsi apua. suomessa muuten parhaat perunat ;)
Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.
Sen verran pitää olla kunnioitusta alkuperämaata kohtaan.
tuli niin hyvä olo, kun joku on huolissaan minun kurjuudestani.
Jos ei ole, silloin ihminen on todella köyhä, vaikka muuten omistaisi koko maailman.
Mä oisin valmis jättämään tän ison ok-talon ja suomalaisittain hyvät työpaikat ilmaston vuoksi ihan milloin vaan!
Luulen, että ulkomailla asuessamme meidän tulot olisi niin paljon paremmat että voisimme vierailla suomessa rakkaittemme luona useammin kuin nyt, toiselta paikkakunnalata.
Eli konkreettisia vinkkejä ULKOMAMMAKSI RYHTYMISESTÄ? Munkaan mieheni ei ole suomalainen, mut Norja ei nyt nappaa, vaan esim. Keski-Euroopan maat, kauko-itä tai mieluimmin USA. VInkkejä!!!!
Ja takaisinhan pääsee aina jos ei polta siltoja perässään.
neljää kaunista vuodenaikaa, rehellisiä ihmisiä ympärilläsi jne...en muuttaisi Suomesta pois mistään hinnasta!