tulin kotiin yllättäen ja mitä näinkään!!!!
en yhtään mitään, sen vain kuinka kauhuotsikko aina vetää ihmisiä.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1591665/raamatussa_o…
Kommentit (11)
näin lyhyessä ajassa jo yli 80 klikkiä. Varmaan kaikki olette hymyn ja iltalehden tilaajia.
Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.
otsikon takiahan nää keskustelut aukaistaan! On kohteliasta kirjoittaa otsikkoon ov tai ev.
miten voi ymmärtää palstalaisten kieltä?
tarpeeksi kauan ymmärtää kohteliaat käytössäännöt av-palstalla :)
hehehh Kristitty 1 piste Ei-kristitty 0
Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.
Kummallista mutta välistä tuntuu siltä että "kristittyjen" leiristä löytyy enää nämä lääkitystään huonolla menestyksellä säätävät.
avoinaisen vessan oven.
Sitähän sää kysyit?
että ihmiset voisivat lopettaa sensaatiolehtien ja otsikoiden vatvomisen ja lukea vaikka psykologiaa, jokaisella on jotain missä parantamisen varaa, asenteessa tai lapsuuden traumojen korjaamisessa.
hehehh Kristitty 1 piste Ei-kristitty 0
Saitteko opiksenne? keskittykää jatkossa fiksumpaan sisältöön.Kummallista mutta välistä tuntuu siltä että "kristittyjen" leiristä löytyy enää nämä lääkitystään huonolla menestyksellä säätävät.
näin sohvan oikealla ja peilin seinällä ja ihanan pehmeän maton, ne samat jotka olleet 2 v