Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää te Suomessa asujat!

Vierailija
16.02.2012 |

Onneksi itse tajutiin aikanamme muuttaa sieltä pois. Nyt on lapsille yksityiskoulu, meillä yksityinen sairaanhoito, asumiskulut puolet Suomesta. Autotallissa 700-sarjan BMW ja Mersun AMG sekä Harley.



Repikää siitä.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveiset Münchenistä. Jos 3 lapsen äitinä pienokaiselle tulee korvasärkyä niin saan marssia yksityiselle. Suomalaiset jonottaa jossain terveyskeskuksessa. Tämähän on sitä maailman parasta terveydenhoitoa, kuten Suomessa mainostetaan.

Viime viikolla odotin hammaslääkärissä yli puolitoista tuntia, ennen kuin pääsin sisään. Tämä Frankfurtissa ja yksityisesti olen minäkin vakuutettu.

Vierailija
22/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun onneni koostuu ihan muusta kuin 700-sarjan BMW:stä. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.



Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?

Vierailija
24/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkunopen kanssa, joka kotoisin USAsta, asunut Englannissa ja nyt Suomessa. On iloinen lapsiensa puolesta, että saavat asua Suomessa.

Meillä oli muitakin tunnilla jotka asuneet Suomen ulkopuolella ja kiittivät luojaansa että ovat täällä taas.

Vierailija
25/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.

Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?

Löytyykö peruutusvaihteet ja kaikki?

Vierailija
26/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsa partsilla, Ascona ruudussa ja terkkari naapurikunnassa.

Itketään yhes ja varataan laumana 26 egen lentoliput Tukholmaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkauksia ympärilleni haluisi. Päinvastoin, samanlaista rentoa elämää kuin muukin kansa esim. Thaimaassa. Järkyttävää jos pitäisi rakentaa muureja talonsa ympärille ja vartoida autojaan.

Vierailija
28/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa vakuutus kaiken, hampaitten valkaisun myös.



Repikää siellä kylmässä Suomessa, hahhah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä ilmainen koulutus kuten Suomessa? Entäs miten tuleva eläke on huomioitu, keräättekö sitä itse tms?



kiinnostaa vaan.... (ulkomailla olisi kiva asua, mutta Suomessa on ehkä paljon hyvä asioita, joita ei välttämättä aina tajua tai osaa ottaa huomioon, mutta ehkä muuallakin on näin?)

Vierailija
30/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa vakuutus kaiken, hampaitten valkaisun myös. Repikää siellä kylmässä Suomessa, hahhah!

Minulle ei maksa

nro 14.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!

Vierailija
32/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan keskikastia. Revi siitä.

Vierailija
34/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vuosia maailmalla, mutta halusin muuttaa Suomeen kun aloimme tehdä lapsia. Isovanhemmat ja ystävät ovat niin tärkeä osa elämäämme etten halua asua enää ulkomailla.



Ja kuvitteles, että meillä on vakuutukset kunnossa ja Mehiläinen ihan vieressä. Ei tarvitse terveyskeskuksessa jonottaa. Autotallista löytyy Audi Q7 ja 500-sarjan Bemu. Itse tykkään kuitenkin liikkua enemmän julkisilla kun nyt kerran keskustassa asumme.



En koe olevani säälittävä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, oikeastaan mitään muuta en.



Vierailija
36/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, oikeastaan mitään muuta en.

Etkö seuraa uutisia?

Vierailija
37/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees mutta säälin sinua, münchen on aivan hirveä paikka asua, ehkä yksi euroopan huonoimmista. Ihmisillä on siellä todella ahdistavia asenne ongelmia. Todella kaamea ilmapiiri. niminerkillä kokemusta löytyy liian monelta vuodelta.

Vierailija
38/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveiset Münchenistä. Jos 3 lapsen äitinä pienokaiselle tulee korvasärkyä niin saan marssia yksityiselle. Suomalaiset jonottaa jossain terveyskeskuksessa. Tämähän on sitä maailman parasta terveydenhoitoa, kuten Suomessa mainostetaan.

teille normaaleissa euroopan maissa asuville. Täällä vihervasemmistoradikaalien sosiaali-ihmemaassa on kauheet verot ja naisilla kasvaa viikset.

Mitään ei jää työstä käteen paitsi isot tuloverot, joista kustannetaan piikkejä narkkareille, viinaa alkkiksille ja hyysätään kotona lorvimaan opettelevia nuoria.

Sanan- ja mielipiteenvapautta rajoitetaan, ja kohta aletaan kieltämään varmaan puolueitakin, ettei oma identiteetti vaan joudu liian ahtaalle kun on vastakkaisiakin mielipiteitä.

Tämmöstä täällä Suomessa on.

Sinä joka ensimmäisenä ehdotat että pitäisi muuttaa pois, saisit itse suksia suohon. Se että näkee kotimaassaan epäkohtia ja muuttaa niiden vuoksi pois, sen sijaan että jää tavoittelemaan muutosta parempaan, on luuseri.

Vierailija
39/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!

Voin nyt menna nukkumaan :)

Terveiset Singaporesta ;)

Vierailija
40/157 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.

Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?

Never heard! :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi