Säälittää te Suomessa asujat!
Onneksi itse tajutiin aikanamme muuttaa sieltä pois. Nyt on lapsille yksityiskoulu, meillä yksityinen sairaanhoito, asumiskulut puolet Suomesta. Autotallissa 700-sarjan BMW ja Mersun AMG sekä Harley.
Repikää siitä.
Kommentit (157)
Onneksi mun onneni koostuu ihan muusta kuin 700-sarjan BMW:stä. Huh.
Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.
Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?
enkunopen kanssa, joka kotoisin USAsta, asunut Englannissa ja nyt Suomessa. On iloinen lapsiensa puolesta, että saavat asua Suomessa.
Meillä oli muitakin tunnilla jotka asuneet Suomen ulkopuolella ja kiittivät luojaansa että ovat täällä taas.
Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.
Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?
Löytyykö peruutusvaihteet ja kaikki?
Nopsa partsilla, Ascona ruudussa ja terkkari naapurikunnassa.
Itketään yhes ja varataan laumana 26 egen lentoliput Tukholmaan...
rikkauksia ympärilleni haluisi. Päinvastoin, samanlaista rentoa elämää kuin muukin kansa esim. Thaimaassa. Järkyttävää jos pitäisi rakentaa muureja talonsa ympärille ja vartoida autojaan.
maksaa vakuutus kaiken, hampaitten valkaisun myös.
Repikää siellä kylmässä Suomessa, hahhah!
onko siellä ilmainen koulutus kuten Suomessa? Entäs miten tuleva eläke on huomioitu, keräättekö sitä itse tms?
kiinnostaa vaan.... (ulkomailla olisi kiva asua, mutta Suomessa on ehkä paljon hyvä asioita, joita ei välttämättä aina tajua tai osaa ottaa huomioon, mutta ehkä muuallakin on näin?)
maksaa vakuutus kaiken, hampaitten valkaisun myös. Repikää siellä kylmässä Suomessa, hahhah!
Minulle ei maksa
nro 14.
Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!
Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!
korkeintaan keskikastia. Revi siitä.
Itse asuin vuosia maailmalla, mutta halusin muuttaa Suomeen kun aloimme tehdä lapsia. Isovanhemmat ja ystävät ovat niin tärkeä osa elämäämme etten halua asua enää ulkomailla.
Ja kuvitteles, että meillä on vakuutukset kunnossa ja Mehiläinen ihan vieressä. Ei tarvitse terveyskeskuksessa jonottaa. Autotallista löytyy Audi Q7 ja 500-sarjan Bemu. Itse tykkään kuitenkin liikkua enemmän julkisilla kun nyt kerran keskustassa asumme.
En koe olevani säälittävä,
kanssa, oikeastaan mitään muuta en.
kanssa, oikeastaan mitään muuta en.
Etkö seuraa uutisia?
Muuten ihan jees mutta säälin sinua, münchen on aivan hirveä paikka asua, ehkä yksi euroopan huonoimmista. Ihmisillä on siellä todella ahdistavia asenne ongelmia. Todella kaamea ilmapiiri. niminerkillä kokemusta löytyy liian monelta vuodelta.
ja terveiset Münchenistä. Jos 3 lapsen äitinä pienokaiselle tulee korvasärkyä niin saan marssia yksityiselle. Suomalaiset jonottaa jossain terveyskeskuksessa. Tämähän on sitä maailman parasta terveydenhoitoa, kuten Suomessa mainostetaan.
teille normaaleissa euroopan maissa asuville. Täällä vihervasemmistoradikaalien sosiaali-ihmemaassa on kauheet verot ja naisilla kasvaa viikset.
Mitään ei jää työstä käteen paitsi isot tuloverot, joista kustannetaan piikkejä narkkareille, viinaa alkkiksille ja hyysätään kotona lorvimaan opettelevia nuoria.
Sanan- ja mielipiteenvapautta rajoitetaan, ja kohta aletaan kieltämään varmaan puolueitakin, ettei oma identiteetti vaan joudu liian ahtaalle kun on vastakkaisiakin mielipiteitä.
Tämmöstä täällä Suomessa on.
Sinä joka ensimmäisenä ehdotat että pitäisi muuttaa pois, saisit itse suksia suohon. Se että näkee kotimaassaan epäkohtia ja muuttaa niiden vuoksi pois, sen sijaan että jää tavoittelemaan muutosta parempaan, on luuseri.
Tää sen ratkaisi! Jätän lähisuvun ja ystävät, turvaverkot, koulut ja muut. Pakko saada vakuutuksen korvaama hampaidenvalkaisu! Miksi tästä ei tiedoteta laajemmin kansalle!
Voin nyt menna nukkumaan :)
Terveiset Singaporesta ;)
Minäkin viihdyn Suomen Lapissa oikein hyvin.
Mutta tuli tuosta bemarista mieleen, onko siinä vilkut ja ajovalot?
Never heard! :O
Viime viikolla odotin hammaslääkärissä yli puolitoista tuntia, ennen kuin pääsin sisään. Tämä Frankfurtissa ja yksityisesti olen minäkin vakuutettu.