Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Outoja tapoja ihmisillä joita tunnet?

Vierailija
15.02.2012 |

Millaisia outoja tapoja tiedätte ihmisillä olevan?

Itse tiedän tyypin joka ei syö ruokaansa jos se "sekoittuu" lautasella, eli esim. jos pihvi tahriintuu perunamuusiin jne.

Toinen tyyppi pitää ääntä, kuin sanoisi k-kirjaimen suu suljettuna, tekee sen aina kolme kertaa.

Yksi myös nuolaisee avainta aina ennen kuin sovittaa sen lukkoon.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on mielenterveysongelma, johon psykiatri auttaa.

siis kaikkia vajakkeja täällä on. palstan nimessä kai virhe.

Vierailija
62/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itsellänikin on pakkoliikkeitä, en myöskään voi vain laskea jotain tavaraa käsistäni miten vain, asettelussa kestää joskus jopa minuutteja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö ensin katsoa peilistä että on naaman asento oikea? Miten revetään oikeaoppisesti? Voiko välillä nuolaista ja tarkastaa. Ei huh huh sentään!

Vierailija
64/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö ensin katsoa peilistä että on naaman asento oikea? Miten revetään oikeaoppisesti? Voiko välillä nuolaista ja tarkastaa. Ei huh huh sentään!

hieman neuroottinen persoona. :D

Vierailija
65/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipäivänä heitän aina kärrynpyörän. Ensin itää kohti ja sitten länttä kohti. Pyörähdän ympäri ja ... hups!

Vierailija
66/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipäivänä heitän aina kärrynpyörän. Ensin itää kohti ja sitten länttä kohti. Pyörähdän ympäri ja ... hups!

Porraskuilussako pyörähtelet?

Vierailija
67/92 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoomattomuus.

Molemmat vanhemmat työttömänä kotona, koti oksettava.

Lapset jo 15v. että eipä ne pienet lapsetkaan estä siivousta.

Valitetaan kun on tylsääja kotona olisi työmaata.

Vierailija
68/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan hämäriä. Ettei ruokaa sais sekoittaa keskenään :D Vitun kermaperseet. Kyllä afrikkalainen nälkäänäkevä olis varmaan onnellinen jos sais sekoitettuakin ruokaa.

Ja joku kielellä kitalakeen kirjoitus o____O menkää hoitoon, oikeesti.

Vierailija
69/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa muiden tavoissa oikeastaan eniten se, kun joillain ei ole vessassa käsipyyhettä, on vain kasvo/kylpypyyhkeitä. Mihin kädet on tarkoitus kuivata?

Vierailija
70/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa muiden tavoissa oikeastaan eniten se, kun joillain ei ole vessassa käsipyyhettä, on vain kasvo/kylpypyyhkeitä. Mihin kädet on tarkoitus kuivata?

Mistä sä tunnistat kasvopyyhkeen?

Vierailija
71/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitö olen ihmetellyt monestikin. Se sitten on jotakin pakonomista ääntelyn tarvetta, mielenterveysongelmainen varmaan kyseessä.

Vierailija
72/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessapaperin oltava "oikeinpäin", eli niin että paperi tulee siitä rullan päältä eikä alta...Saatan vierailulla ollessanikin vaihtaa sen rullan oikeinpäin.

Vierailija
73/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tunnistat kasvopyyhkeen?

Jos seinällä on rivi koukkuja ja jokaisessa roikkuu jonkinlainen pyyhe, niin mistä voi tietää, mikä on käsipyyhe? Oletan, että jos siinä on monenlaista pyyhettä, että ne ovat perheen jäsenten hek.koht. pyyhkeitä.

Vierailija
74/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu ottaa suuhunsa paljon ruokaa, siirtää sen poskeen juomisen ajaksi ja jatkaa syömistä. Ongelma on minulla, ärsyynnyn suu-äänistä, sellaisia tutun tavastakin tulee.

Vierailija
75/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen kerta. Jos on oikein hyvä juttu omasta mielestään, saattaa vielä huippukohdan toistaa kolmannenkin kerran. Juuuh, tajuttiin jo ekalla kerralla.

Vierailija
76/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jos keskustelussa hänelle sanoo:"Menin kauppaan" niin hän sanoo "...kauppaan." Pidemmissä lauseissa tietty toistaa useamman sanan, esim. "Menin kauppaan ja ostin sieltä leipää ja makaronia" jolloin toistossa on "...ostin sieltä leipää ja makaronia." Mistähän tämäkin johtuu?

Itsellä on muutamia outoja tapoja, joidenkin alkuperä on tiedossa ja joidenkin ei.

-Pakko sulkea kaikki laatikot ja kaapinovet kun menee nukkumaan

-lähimpien tuttujen kesken aina kun istun ruokapöytään kiepautan jalat tietyllä tavalla istuimen yli ennen kuin asetun paikoilleni. En siis tee tätä esim. työpaikalla.

-jotkin asiat on tehtävä tietyssä järjestyksessä, jos teen väärässä niin aloitan alusta. Lähinnä pikkujuttuja, tyyliin missä järjestyksessä tarkastan että olennaisimmat asiat (lompakko, avaimet, bussilippu) ovat mukana.

Vierailija
77/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan hämäriä. Ettei ruokaa sais sekoittaa keskenään :D Vitun kermaperseet. Kyllä afrikkalainen nälkäänäkevä olis varmaan onnellinen jos sais sekoitettuakin ruokaa.

Ja joku kielellä kitalakeen kirjoitus o____O menkää hoitoon, oikeesti.

Mee hoitoon, tarvitset totisesti keskusteluapua. Sekä päänsisäisiin ongelmiin että neuvoja kuinka ihmisille puhutaan ja kirjoitetaan.

Vierailija
78/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmännytkin tällä palstalla että jollain lapsilla on tällaisia tic-oireita? Pystyn kyllä estämään sen mutta monesti haistelen käsiä esim. ovatko puhtaat tai sitten vaikka silittelen kissaa ja haistelen sitä kissan hajua siitä kädestä jne. Muutenkin koen hajut aina voimakkaasti. Joku ihovoide voi olla vaikka ihan sietämättömän hajuista, jonkun toisen nenään ei taas se voide haise juuri miltään.

Ehkä se on vähän omituinen tapa. Itse vaan koen että ehkä mulle ne hajut ovat tärkeitä? En käsittääkseni tee sitä yleensä julkisilla paikoilla mutta kotona hyvinkin ja esim. perheenjäsenten parissa. Kyllähän sitä jotkut kaivelevat nenäänsäkin kotona yms. ei kai tää sen huonompi juttu ole.

Yksi lapsistanikin haistelee joskus mutta harvoin, olen miettinyt olenko tartuttanut tämän? Mutta ei ole tosiaan sellainen vaiva että esim. kesken työpäivän haistelisin käsiäni vaan tämä liittyy lähinnä siihen kun kukaan ei katsele.

Mun mielestä monet tarkistelut ovat ihan normaaleja. Jos kiireessä lähden lasten kanssa johonkin niin aina jotain helposti unohtuu. Katson ennen kun ovesta lähden että avaimet ja puhelin+lompakko löytyy ja sitten ne muutkin tarvittavat esim. harrastusvälineet ovat mukana. En luota täysin muistiini koska kiire ja väsymys vaikuttavat siihen.

Vierailija
79/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairauksiksi vain jos ne rajoittavat elämää huomattavasti. Eli mieheni tapa kääntää autoradion ääntä isommalle tai pienemmälle aina parilliseen lukuun (radiossa lukee äänenvoimakkuus tyyliin: "VOLUME 40"), ei haittaa tai rajoita mitään, joten ei ole sinällään oire mielisairaudesta, vaan harmiton neuroosi.

Minä kans usein joko painan jalkoja auton lattiaan tai jännitän pakaroita aina tolpan kohdalla tai itseasiassa useammin niiden tolppien välillä. Olen tehnyt niin ihan pienestä lapsesta asti ja minulla ei ole mitään sisäistä pakkoa tehdä niin, mutta usein huomaan joko "hyppiväni tolpalta toiselle" tai "hyppääväni tolpan yli". En tiedä mistä moinen tapa on tullut.

Ja herranen aika, en voisi kuvitellakaan nukkuvani niin, että talossa olisi jonkun kaapin ovi auki!! :O Tämä tosin johtuu muistaakseni jostain vanhasta kauhuelokuvasta. Mulla on niin hyvä mielikuvitus, että lietson itseni paniikkiin tai näen vähintään painajaisia jos jotain sellaista "elokuvamaista" toistuu oikeassa elämässä.

Vierailija
80/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos kadussa on raitoja - halkeamia, katukiven kuvioita, suojatie tai varjoja - minun täytyy kävellä niiden yli niin että vuorotellen vasen ja vuoroin oikea jalka ylittää raidan. Jos rytmi menee sekaisin tuntuu että jalat olisi eri painoisia. Ja raidan päälle ei tietenkään voi astua.

- jos kosketan toisella kädellä jotain kylmää tai märkää minun täytyy tehdä sama toisellakin kädellä. Muuten kädet tuntuu eri parisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi