Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Outoja tapoja ihmisillä joita tunnet?

Vierailija
15.02.2012 |

Millaisia outoja tapoja tiedätte ihmisillä olevan?

Itse tiedän tyypin joka ei syö ruokaansa jos se "sekoittuu" lautasella, eli esim. jos pihvi tahriintuu perunamuusiin jne.

Toinen tyyppi pitää ääntä, kuin sanoisi k-kirjaimen suu suljettuna, tekee sen aina kolme kertaa.

Yksi myös nuolaisee avainta aina ennen kuin sovittaa sen lukkoon.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos kadussa on raitoja - halkeamia, katukiven kuvioita, suojatie tai varjoja - minun täytyy kävellä niiden yli niin että vuorotellen vasen ja vuoroin oikea jalka ylittää raidan. Jos rytmi menee sekaisin tuntuu että jalat olisi eri painoisia. Ja raidan päälle ei tietenkään voi astua.

- jos kosketan toisella kädellä jotain kylmää tai märkää minun täytyy tehdä sama toisellakin kädellä. Muuten kädet tuntuu eri parisilta.

Muistin että minä pureskelin joskus karkkeja niin että jos pureskelin vain toisessa poskessa niin sen jälkeen piti pureskella toisessakin ja yhtä monta kertaa.

Vierailija
82/92 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessapaperin oltava "oikeinpäin", eli niin että paperi tulee siitä rullan päältä eikä alta...Saatan vierailulla ollessanikin vaihtaa sen rullan oikeinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suoristan asioita. Asettelen usein esim. tavarat pöydällä suoriin linjoihin. En voi syödä rauhassa, jos pöytäliina on rypyssä.

Nuorempana oli tuo "eriparisuuden välttäminen" josta joku mainitsi. En myöskään voinut alkaa nukkumaan lukematta iltarukousta (vaikka en edes varsinaisesti ollut uskossa).

Jos silitän eläintä, puristan poskihampaita yhteen kovaa.

Eräs sukulaiseni haistaa aina kaikkea uutta. Äitini puhuu koko ajan itsekseen.

Vierailija
84/92 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tolppien kohdalla tai sitten vastaantulevien autojen. Yleensä vain sitä pakaraa, jonka puolelta auto tulee. Nykyisin vähän vähemmän kuin ennen, erityisesti silloin kun en vielä itse ajanut autoa. Miten voikaan olla iloinen tunne etten ole ainoa tällaista omituisuutta harrastava! Mistä ihmeestä tämmöinen on keksitty?!

mielisairauksiksi vain jos ne rajoittavat elämää huomattavasti. Eli mieheni tapa kääntää autoradion ääntä isommalle tai pienemmälle aina parilliseen lukuun (radiossa lukee äänenvoimakkuus tyyliin: "VOLUME 40"), ei haittaa tai rajoita mitään, joten ei ole sinällään oire mielisairaudesta, vaan harmiton neuroosi.

Minä kans usein joko painan jalkoja auton lattiaan tai jännitän pakaroita aina tolpan kohdalla tai itseasiassa useammin niiden tolppien välillä. Olen tehnyt niin ihan pienestä lapsesta asti ja minulla ei ole mitään sisäistä pakkoa tehdä niin, mutta usein huomaan joko "hyppiväni tolpalta toiselle" tai "hyppääväni tolpan yli". En tiedä mistä moinen tapa on tullut.

Ja herranen aika, en voisi kuvitellakaan nukkuvani niin, että talossa olisi jonkun kaapin ovi auki!! :O Tämä tosin johtuu muistaakseni jostain vanhasta kauhuelokuvasta. Mulla on niin hyvä mielikuvitus, että lietson itseni paniikkiin tai näen vähintään painajaisia jos jotain sellaista "elokuvamaista" toistuu oikeassa elämässä.

Vierailija
85/92 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi tuollainen, joka ei suostu syömään "sekoittunutta" ruokaa. En myöskään pysty syömään ruoan kanssa samaan aikaan leipää tai mitään muuta. Syön ensin leivän ja sitten ruoan tai toisin päin. Samaten juon joko jälkeen tai ennen ruoan syömisen. Pahin ja ehdottomin on kuitenkin lämpimän ja kylmän ruoan ehdoton sekoittamattomuus. Salaatti ja kastike on pahinta mitä tiedän..

Pienenä tämä pakkomielle tmv. oli niin paha, etten suostunut syömään edes kastiketta yhdessä riisin, perunan tai makaronin kanssa. Söin kastikkeen aina erikseen ruoasta. En myöskään voinut laittaa leipään täytteitä tai muuta. Kävin terapiassakin, mutta mitään järkisyytä tähän tapaan ei ole selvinnyt. :D Onneksi on helpottanut..

Vierailija
86/92 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu antaa autoillensa ihmisten nimiä.Ihmettelin kerran kun kerto Oskun olevan huollossa.Luulin että tarkottaa jotain sukulaista tai kaveria.Ja parilla kaverilla on tää hellojen ja ovien tarkistusneuroosi.Puoli tuntia menee aina että päästään lähteen ulos kämpästä.itse en tykkää jos ruoka-aineet sekotetaan lautasella keskenään mössöksi.Valoja en pidä kun siinä huoneessa missä itse olen ja keittiössä.

Vierailija
87/92 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vessapaperin oltava "oikeinpäin", eli niin että paperi tulee siitä rullan päältä eikä alta...Saatan vierailulla ollessanikin vaihtaa sen rullan oikeinpäin.

Minä teen tätä samaa. 

Suoristelen myös tauluja ja saatan pyyhkäistä puhtaaksi likaisen peilin tai siiratää roskat keittiön tasoilta roskikseen. 

Vierailija
88/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vihaksi hyväksi käyttäjät. Ihminen on pahin eläin, mitä maa päällään kantaa. Nyt vielä uutiset kertoo pelastusalojen ryvettyneen moiseen toimintaan. Hyi, hävetkää!

Vierailija
89/92 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ärsyttävä ja aika naurettava tapa niin kauan kuin muistan. Aina kun kuulen tai luen jostain sanan Nashville, niin mun täytyy itse sanoa ääneen "nash". Mielessä "lausuttuna" ei kelpaa vaan se pitää sanoa ääneen.

Avopuoliso on jo tottunut, mutta ei ollut kovin ylevä mieli kun kerran erikoissairaanhoidon odotushuoneessa jossa oli telkkari ja urheilukanava päällä tuli juttua Nashvillestä, ja mä yritin sanoa mahdollisimman pienesti "..nash" :D

Ja joo joudun toistelemaan sitä tätä kirjoittaessani koko ajan. Onneksi oon kotona.

Vierailija
90/92 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava aina nuolee esim perunalastut, suolapähkinät, tuc keksit tms "suolaiset" herkut/nuolee just ne mausteet ym suolan pois, ja nuolaisun jälkeen heittää pois/ei ikinä syö niitä sitten. En sit tiedä että onko joku laihdutuskeino ym, mutta inhottavaa kahvipöydässä kun hän nuolee tuc keksejä ja laittaa pöydälle sen kauttaaltaan nuolleensa keksin ja ei aina muista heittää roskiin.

Vierailija
91/92 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava aina nuolee esim perunalastut, suolapähkinät, tuc keksit tms "suolaiset" herkut/nuolee just ne mausteet ym suolan pois, ja nuolaisun jälkeen heittää pois/ei ikinä syö niitä sitten. En sit tiedä että onko joku laihdutuskeino ym, mutta inhottavaa kahvipöydässä kun hän nuolee tuc keksejä ja laittaa pöydälle sen kauttaaltaan nuolleensa keksin ja ei aina muista heittää roskiin.

Mun veli tekee aina noin. Tehnyt jo pienestä asti. Samaten nuolee/imeskelee suklaan pois esim niistä liköörikonvehdeista ja sit heittää sen "lasisen huurrejutun" missä sitä likööriä, roskiin 😱

Vierailija
92/92 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä aina laskee kuinka monta kirjainta on lauseissa mitä hän puhuu. Aina pakko laskea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme