Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mieheni on ikiliikkuja.

Vierailija
04.04.2026 |

Ei sitten pysy paikallaan kovin pitkään. Luulin että kun jäi työttömäksi niin makoilee vaan kotona. Mutta ei kun joka päivä pitää käydä kalassa ja samalla pyörälenkillä 20 km. Sitten tässä viime aikoina venettä pitää mennä huoltamaan ja sitten se piti laskea vesille. Veneelle pitää tietenkin päästä joka päivä kalaverkkoja laskemaan.

Lähtee aamulla kuudelta kalaan siikaa onkimaan ja tulee iltapäivällä. Työttömät muka laiskoja ja makoilevat vaan kotona. Ei ainakaan mieheni makoile. Kesä on varmaan yhtä liikkumista kun kalaverkot pitää laskea ja nostaa kaksi kertaa päivässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille olutta ettei se tänään lähtenyt kalaan. Kävi kyllä aamulla veneeseen viemässä tavaraa.

Vierailija
2/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on työtön, eihän tuo kerkeisi töitä tekemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä niin. Kaveri elättää työtöntä miestä ja sille näyttää lähinnä kalja maistuvan. Valtava pallomaha on ainakin kasvatettu.

Vierailija
4/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun työtön mies on asunnon säästäjä, ei ole koskaan kotona.

Vierailija
5/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla mieleltään sairas, joka itsensä työnteolla orjuuttaa. 

Vierailija
6/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mies tuo kalaa kotiin ja syömme sitä usein eikä tarvii kaupasta ostaa kalaa koska mies tuo tuoretta siikaa ja ahventa aina. Kaupan kalat on kuulemma 2-4 päivää vanhojakin kun joku ne kalastaa niin matka kauppaan kestää 2-3 päivääkin. Meillä on aina tuoretta kalaa.

Vierailija
7/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostaisin kyllä enemmän jos mies tekisi kotihommat. Siivoaisi, pyykkäisi, kävisi kaupassa ja tekisi ruuat. Sinäkin varmaat teet ne sitten työpäiväsi jälkeen?

Vierailija
8/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mieheltä. 

Vierailija
9/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin tykkäävät esim. kävellä. Kaupungeissa vaan vaikeaa hillua ulkona viileässä. Luonto kiinnostaa monia.

Vierailija
10/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostaisin kyllä enemmän jos mies tekisi kotihommat. Siivoaisi, pyykkäisi, kävisi kaupassa ja tekisi ruuat. Sinäkin varmaat teet ne sitten työpäiväsi jälkeen?

Kyllä mieheni imuroi ja pesee omat pyykit. Meillä on niin että omat vaatteet pestään itse. Mies myös tiskaa eikä jätä likaisia lautasia keittiöön.  T: ap

Vierailija
11/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten logiikalla nuo ovat sen hommia, joka on kotona. Nainen käy töissä, joten siis on ukon tehtävä hoitaa kaikki kotityöt.

Vierailija
12/12 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten logiikalla nuo ovat sen hommia, joka on kotona. Nainen käy töissä, joten siis on ukon tehtävä hoitaa kaikki kotityöt.

Miehen logiikalla nuo ovat kotona olevan/lyhyempää työaikaa tekevän/pienemmän palkan omaavan hommia silloin jos kyseessä on nainen. Jos kyseessä on mies niin ne ovat naisen hommia. Tilanteesta riippumatta, miehen mielestä ne eivät ikinä ole miesten hommia. Perustelut vain muuttuvat tilanteen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi