Onko teidän kaikkien 12-13 -vuotiailla jo joku Nokia Lumia tai vastaavantasoinen puhelin?
lapsi väittää, että kaikilla luokkakavereilla on.
Kommentit (68)
Meidän 13-vuotiaalla on Samsung Galaxy Mini II. En ole kuullut valitusta, etteikö sillä pystyisi tekemään kaikkea, mitä tarvii. Pääsee nettiin, pelejäkin löytyy... Mahtuu taskuun eikä kaada koko taloutta, jos rikkoo tai hukkaa. Halvinta Lumiaakin harkitsin kun tuota ostin, mutta siinä ei olisi Angry Birds pyörinyt :)
Meillä taitaa olla 9v ja 10v pojilla jotku parinsadan euron nokialaiset, mallia en muista. Ja omat iPadit ovat itse säästäneet. Eipä ole ollut huolta että pilalle menisivät.
Meidän 7-luokkalaisella on halpa samsung. Välillä kyselee uuden puhelimen perään, mutta ei ole erityisesti mitään tiettyä vaatinut. Katsotaan sitten joulun tienoilla onko toive jotenkin täsmentynyt ja onko siihen toiveeseen varaa. Siihen asti saa luvan tulla toimeen tuolla vanhalla puhelimella
Meillä on 10v pojalla Lumia 820. Tuli ylimmääräisenä miehen töistä. Ite ei oltais välttämättä ostettu.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2012 klo 14:13"]
lapsi väittää, että kaikilla luokkakavereilla on.
[/quote]
12-vuotiaalla on Lumia 920. Hyvin on ehjänä pysynyt verrattuna luokkakavereiden iPuhelimiin.
Mun 12v tytöllä on lumia ja iphone. Mitä sitten, eipä ne nyt niin kalliita ole kuitenkaan. Varsinkin jos molemmat vanhemmat antaa osan rahoista ja lapsi osan säästämistään rahoistaan. Tai vaikka saa lahjaksi.
Meidän 12-vuotias pitää kuvapäiväkirjaa, surffaa netissä ja meilaa. Kaikki koulun ja harrastusten tärkeät päivämäärät laittaa heti puhelimensa kalenteriin sekä lähettää samat tiedot myös vanhemmille.
Mä käytän sähköpostia ja luen uutisia. En ole mikään juntti eikä tän ikäiset ookkaan. Ellei oo jotenkin vajaasti kehittynyt.