Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit tuntuu välillä kietoutuvan vain niihin paskavaippoihin ja unohtavan että parisuhteellekin pitää olla aikaa.

Ja kun miehet eivät saa vaimonsa/avovaimonsa huomiota, he tekevät ylitöitä. Miksi sitä kotonakaan olemaan? Ja kohta parisuhteen tunneaukkoa täytetään joko työllä tai baarireissuilla ja etsitään uusi nainen. Jolta saa seksiä.

Vierailija
2/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi lastensa äidin kanssa tehdä? että kotona vaan pannaan. paskaako sitä lasten kanssa olemaan yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan isän tulisi osallistua lapsen hoitoon ja antaa äidin nukkua -> seksiäkin saattaisi jaksaa ajatella enemmän kuin kerran kuukaudessa.

Vierailija
4/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muiden tarpeisiin vastaamisen. Eli ehkä isi voisi huomata vaimonsa äitinä eikä vain seksiobjektina.

Vierailija
5/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistävät heti kampoihin, että tuo miehen syrjään laittaminen on oikein ja saavutettu etu.

Onnea vaan parisuhteillenne.

Vierailija
6/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näitä molempia vois jotenkin kohtuullistaa, ettei sen isin heti kuukauden jälkeen tarttis mennä sinne laivalle panemaan?

Vierailija
7/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei jaksa odottaa naisen halujen palaamista, niin menköön sitten sinne tallinnaan. se on kuulemma aika inhaa miehen panna, kun huomaa, ettei naista vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
8/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ymmärsi hyvin roolinsa pikkulasten isänä ja lasten väsyneen äidin miehenä. Todellinen mies ja isä ymmärtää tinkiä omista tarpeistaan lastensa ja perheensä vuoksi, samoin kuin tekee äitikin. Puhalletaan yhteen hiileen, eikä itketä kuin pikkukakarat, että nyyh nyyh kun enää ei ole kuten ennen lapsia, seksiä joka päivä, voi kyynel.

Kylläpä meillä on nyt ihanaa, kun lapset ovat jo isompia, ja meillä on meneillään uusi kuherrusaika :)

T: se joka kielsi miehiä ruikuttamasta seksiä

Vierailija
9/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkö sinappikoneita tai ostakaa äijät itsellenne tekotuhero tai pumpattava Barbara.

Vierailija
10/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus siitä, että mies haluaa seksiä lapsen saannin jälkeenkin automaattisesti tarkoittaa sitä, että mies nylpyttää naisen jalkaa vasten kiimaisena 24/7.

Vierailija
11/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain, että täällä puolustellaan juuri tuota naisen tapaa suhtautua vanhemmuuteen, siis lapseen keskittymistä, kun itse artikkelista kävi kuitenkin ilmi, että miehet suhtautuivat vanhemmuuteen parisuhteen kautta. miksi miehen tapa suhtautua vanhemmuuteen olisi se väärä tapa ja vain tämän pitäisi joustaa (odottaa, että naista ehkä kenties mahdollisesti saattaisi joku päivä kiinnostaa muukin kuin se lapsi ja oma äitiys)?

Vierailija
12/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsentulon myötä mennyt niin että minä haluan seksiä, ja vaikka väsyttäisi niin silti haluan, mies taas tekee rankkaa fyysistä työtä ja monesti työpäivät ovat yli 12h pitkiä, joten mies on väsynyt:/ mutta kyllä onneksi seksiä on suhteessamme, mun puolesta saisi olla enemmän:.D

Vierailija
13/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain, että täällä puolustellaan juuri tuota naisen tapaa suhtautua vanhemmuuteen, siis lapseen keskittymistä, kun itse artikkelista kävi kuitenkin ilmi, että miehet suhtautuivat vanhemmuuteen parisuhteen kautta. miksi miehen tapa suhtautua vanhemmuuteen olisi se väärä tapa ja vain tämän pitäisi joustaa (odottaa, että naista ehkä kenties mahdollisesti saattaisi joku päivä kiinnostaa muukin kuin se lapsi ja oma äitiys)?

mutta kyllä se parisuhde on aika jäähyllä sen vauvavuoden usein. Jos ei mies sitä kestä, niin koittakoon kasvaa isänä. Vauva menee parisuhteen (jos nyt parisuhde nähdään niin yksioikoisena asiana kuin seksi) edelle, eikä sille mitään voi. Kuitenkin on pariskunnalla loppuelämä aikaa kesittyä siihen parisuhteeseen (seksiin) sitten kun lapset on kasvaneet. Joten turha inistä siellä, kakara.

Vierailija
14/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanois mulle, että "isi haluu seksiä" multa lopahtais viimeisetkin halut.

Vierailija
15/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isi ei tarvitse seksiä?

Vierailija
16/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistävät heti kampoihin, että tuo miehen syrjään laittaminen on oikein ja saavutettu etu. Onnea vaan parisuhteillenne.

näkemästä tätä minään muuna kuin seksiobjektina. Sellaisen miehen kanssa parisuhde ei koskaan voi toimia.

Se lapsi on yhteinen, myös mies voisi kantaa osansa lapsiperheen arjesta ja siten mahdollistaa sen seksin. Harva haluaa nukkuvaa naida.

Vierailija
17/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se parisuhde on aika jäähyllä sen vauvavuoden usein. Jos ei mies sitä kestä, niin koittakoon kasvaa isänä. Vauva menee parisuhteen (jos nyt parisuhde nähdään niin yksioikoisena asiana kuin seksi) edelle, eikä sille mitään voi. Kuitenkin on pariskunnalla loppuelämä aikaa kesittyä siihen parisuhteeseen (seksiin) sitten kun lapset on kasvaneet. Joten turha inistä siellä, kakara.

olen yli nelikymppinen, minulla on kuusi lasta, joista kaksi on jo aikuisia ja kolmaskin täyttää 18 tänä vuonna. yksi lapsenlapsikin löytyy. ja silti ymmärrän myös tuon miehen kannan.

Vierailija
18/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävänä on pitää jälkeläinen hengissä, ei lisääntyä uudestaan heti perään. Jo luonto asettaa omat reunaehtonsa eli naisen seksihalut pysyvät aika alhaisina siihen asti, kunnes kroppa on valmis uuteen raskauteen. Tätä pitäisi miehille kertoa enemmän: kyse ei ole tahdosta vaan siitä, että elimistö tekee tenän.

Vierailija
19/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a - kun nainen (äiti) hoitaa yksin sitä lasta (eli on yksin ja täysin kaikesta vastuussa) 24/7 niin vaikeaaa suhtautua vanhemmuuteen muuten. Isä katsoo oikeudekseen olla töissä (ylitöissä) ja lähteä laivalle seksin perään.... Moniko vastasyntyneen äiti voi kuvitellakaan lähtevänsä Tallinnanristeilylle yksin 4 viikkoa lapsen synnytyksestä? Kuka hoitaisi vauvan?

Vierailija
20/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi sujui vauva-aikanakin. MINULLE tuli hyvä olo siitä, että halusin miestäni ja mieheni halusi minua.

Välillä väsytti julmetusti ja halu oli hukassa minulta, silloin asiasta puhuttiin. Näimme vaivaa sen eteen ettei meidän parisuhteeseemme olennaisena osana kuulunut seksi ja sen luoma omansalainen läheisyys unohtunut vaippojen alle.

Niin rakas kuin se syntynyt lapsi kummallekin oli ensi hetkistä lähtien, olimme kuitenkin ensisijaisesti nainen ja mies, myös vauva-aikana.

Kuopus oli rankempi hoidettava, koliikki jne. vaivat, yöheräämiset pahimmillaan 10 kertaa yössä. Olihan siinä seksi itselläkin välillä kaukana mielestä pahimpina väsymyksen kausina.

Mutta MINÄKIN tarvitsin seksiä ja sille järjestettiin aikaa. Tavalla tai toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi