Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvavuotena?

Olen yllättynyt. Onhan se rankkaa aikaa toi vauvavuosi. Meillä niihin on liittynyt vahvasti rakastumisen tunnetta ja sitoutumista perheeseen --> säännöllistä seksiä.

Vierailija
42/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä olla harrastamatta seksiä, jos sitä ei todella halua. Toki joku 1-2 kk synnytyksen jälkeen on ihan hyväkin olla ilman "panoa", mutta sen jälkeen hommat voi kyllä aloittaa kun alapää on parantunut. Ei minulle ole mikään yllätys, että mies haluaa seksiä vauvankin jälkeen, ei elämä ja parisuhde siihen pysähdy kun vauva tulee taloon.

Ei se ole mikään itsestäänselvyys, että vauvavuosi menee ilman seksiä. Itse haluan tuottaa miehelleni nautintoa, ihan siitä syystä, että rakastan häntä. Siitä samasta syystä mies osallistuu kodin- ja lastenhoitoon kohtuudella palkkatyönsä lisäksi. Ei perheen tai parisuhteen kuulu olla kummallekaan vankila, jossa henkiset tai fyysiset tarpeet jäävät kummalta tahansa huomiotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko missään vaiheessa antaneet miehillenne mahdollisuutta:

- hoitaa lasta että itse voitte irrottautua

- antaa miehen helliä teitä, oli sitten mielessä seksi tai pelkkä läheisyys

- antanut miehen hoitaa kotia omalla tavallaan

- unohtaa (molempien) hetkeksi siivoukset, pyykit yms ja keskittyneet vain parisuhteeseen?

Tottakai äiti on väsynyt vauvan kanssa, samoin isä joka yrittää tehdä osuutensa päivätyön lisäksi mutta älkää tuhotko avioliittojanne heittäytymällä marttyyreiksi. Tollot, mihinkään osallistumattomat miehet on sitten asia erikseen, mutta heille ei pitäisi muksuja mennä tekemäänkään!

Pian teidän miehenne kirjoittelevat täällä pihtaavista vaimoista, ja ketäs te taas syytätte??

t 4:n äiti (2 koliikkilasta, 2 keskosta) ja onnellinen parisuhde aktiivisella seksielämällä:D

Vierailija
44/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mamma peilaa omaa elämäänsä ja luottaa tai ei luota oman miehensä rakkauteen ja kärsivällisyyteen asiassa.

No tästä on kymmenia ketjuja ollut aikaisemminkin. MInusta tuo artikkelin pontti ja muutaman kommentoijankin tajuama pointti on, että vaikka mies mukautuisi tilanteeseen eikä lähde etsimmään seksiä kodin ulkopuolelta, niin mies yleensä kärsii tilanteesta, enemmän tai vähemmän.

En yhtään epäile, etteikö osalle naisia riitä onnelliseksi elämäksi touhuaminen lapsen kanssa ja kotitöiden tekeminen jos ja kun mies on koulutettu olemaan vaatimatta parisuhdetta ja haluamatta avoimesti seksiä.

Vierailija
45/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muiden tarpeisiin vastaamisen. Eli ehkä isi voisi huomata vaimonsa äitinä eikä vain seksiobjektina.

Niin että miesten pitää ottaa vaan tyynesti se kaikki paska vastaan. Ensin 9kk valitusta ja sen jälkeen ei enää muuhun kelpaa kuin kotiorjaksi. En nyt yritä sanoa, että se on naisille helpppo aikaa, mutta on sitä isitkin aika kovilla, kun häviää huoiossa uudelle tulokkaalle sata nolla.

Tottakai olen lasteni kanssa niin paljon kuin mahdollsita, olisi vain kiva saada vaimoltakin huomiota.

Vierailija
46/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monen pikkuvauvan puoliso eli lapsen isä hieroo vaimon kipeitä hartioita, hemmottelee ja hellii ja näkee samaan aikaan naisessaan rakastajattaren, vaimon ja äidin? Ja miten moni ajattelee, että "nyt se on vaan kotona, miksei huolto toimi".

Kyllä nainen on äitiydessäänkin vielä paljon muuta kuin pelkkä äiti, mutta miehet eivät hyväksy sitä, että vauva sivuuttaa heidät tärkeysjärjestyksessä. Harva mies tajuaa, että lapsi tarvitsee äitiään pysyäkseen hengissä, mutta ilman seksiä mies ei kuole. Miksi ei suhtautua vaimoonsa kuin naiseen, joka tulee valloittaa takaisin sen sijaan että suhtautuu kuin nainen olisi kotitalouskone, aina valmiina.

Vierailija
47/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kannattaa miettiä mitä se mies onkaan tehnyt jotta parisuhde paranisi? Pelkkä seksinvonkaus väsyneeltä äidiltä ei ole parisuhteen hoitoa!

Vaimo hoki tuota samaa asiaa vauva-aikana. No päätin tehdä testin. En vongannut, en vihjaillut mitään seksii tms. liittyvää, hoidin kotityöt ja vauvanhoidon kuin oppikirja isä. Ja kuinkas kävikään. Olin sitten neljä kuukautta selibaatissa.

Eihän tuollaista kenenkään normaalin miehen pää kestä. No onneksi huomiota saa vain jos sitä haluaa jostain muualta.

Vierailija
48/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/120109-vinkki-aidille-isa-haluaa-seksia

kun mies hakeutuu toisen naisen syliin. On todella ikävää, jos nainen ajattelee automattisesti, että parisuhde on jäähyllä vauvavuosina. Etenkin kun näitä vuosia kerääntyy yleensä useampia peräkkäin. Sitten ollaan ihmeissään kun mies pettää ja tulee avioero.

Miksi miehen tulisi kestää jatkuvaa seksittömyyttä tai puutetta? Sitten kun lapset ovat kasvaneet on usein liian myöhäistä kun moni parisuhde on jo kaatunut omaan seksittömyyteensä. Ei naisella ole oikeutta vaatia omaa miestään elämään selibaatissa. Toki joka suhteessa tulee hetkiä, jolloin seksiä on vähemmän. Mutta jos hetket venyvät viikoiksi, kuukausiksi ja vuosiksi on parisuhde ennemmin tai myöhemmin finito. Mutta sitähän ei av-mmma usko koska av-mamman miehen täytyy kasvaa isänä ja hyväksyä se, että mamma pihtaa. Voi miesparkoja!

mutta kyllä se parisuhde on aika jäähyllä sen vauvavuoden usein. Jos ei mies sitä kestä, niin koittakoon kasvaa isänä. Vauva menee parisuhteen (jos nyt parisuhde nähdään niin yksioikoisena asiana kuin seksi) edelle, eikä sille mitään voi. Kuitenkin on pariskunnalla loppuelämä aikaa kesittyä siihen parisuhteeseen (seksiin) sitten kun lapset on kasvaneet. Joten turha inistä siellä, kakara.

Kyllä se äitiys on raskasta aikaa mutta tässähän käsitellään parisuhdetta. Ja varmasti se kärsii, jos kumpikaan ei osaa ottaa huomioon toisen tarpeita.

Miksi mies asuisi sellaisen naisen kanssa, joka ei enää "rakasta" häntä.

Tässä vielä pätkä tekstistä:

Miehille naisen halukkuus on usein merkki rakkaudesta ja välittämisestä. Kontula neuvoo tuoreita äitejä ottamaan miehen tunteet huomioon. ??

Vierailija
49/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja minäkin tarvitsen ja haluan seksiä! Joku viisas antoi ymmärtää, että paneminen vie ajan perheeltä.. Jos 20 minuuttia/ päivä (tai edes jokatoinen) parisuhteelle makuukamarissa pitää molemmat tyytyväisinä, ei se ole perheeltä ja lapsilta ollenkaan pois.. Pois on se aika joka menee kinasteluun kun menetetään se yhteys ja tunne kumppaniin.. Sitä paitsi seksi virkistää ja rentouttaa. Ei luulisi tekevän kenellekään pahaa?

Juuri niin.

Yllättävän paljon tuntuu olevan naisia täällä, jotka pystyvät vain yhteen rooliin perheessään. "Kun nyt olen äiti, muuhun en kykene". Heikko on esitys.

terveisin 48-vuotias kahden lapsen äiti ja miehensä nainen

Vierailija
50/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiva kun ei kummatkaan saada seksiä, mutta semmoista se nyt vaan on tämä vauvan ja taaperon kanssa eläminen ilman tukiverkkoja...!

Kunhan vauvan rytmi tästä muuttuu paremmaksi, eli nukahtaa yöunille aiemmin kuin 12 yöllä, niin sitten ehkä saamme seksiäkin... joskus harvoin vauva ja taapero nukahtavat päikkäreille samaan aikaan viikonloppuna, jolloin me painumme myös petiin!

Onneksi mulla on ihana ja ymmärtäväinen mies, joka tietää, että tämä on vain lyhyt vaihe meidän perheen elämässä.

Vierailija
51/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kannattaa miettiä mitä se mies onkaan tehnyt jotta parisuhde paranisi? Pelkkä seksinvonkaus väsyneeltä äidiltä ei ole parisuhteen hoitoa!

Vaimo hoki tuota samaa asiaa vauva-aikana. No päätin tehdä testin. En vongannut, en vihjaillut mitään seksii tms. liittyvää, hoidin kotityöt ja vauvanhoidon kuin oppikirja isä. Ja kuinkas kävikään. Olin sitten neljä kuukautta selibaatissa.

Eihän tuollaista kenenkään normaalin miehen pää kestä. No onneksi huomiota saa vain jos sitä haluaa jostain muualta.

On niin karu ja todenmakuinen tapaus, että ei voi olla keksitty. Ei tiedä että pitäisikö tarinalle nauraa vai itkeä, kun naurattaa ja on surullinen olo yhtä aikaa.

Tuohon päälle ne 2. (ja 3. ja 4.) lapset niin tuota mies heitetty nurkkaan aikaa voi hyvinkin kestää 5-10 vuotta.

Ja sitten voikin jännittää, että tuleeko se palkinto eli parisuhteen palautuminen ruuhkavuosien jälkeen vai onko uusi jännittävä vaihe elämässä, kun nainen keskittyy yllättävän havaintoon ja sen prosessointiin eli että hänelle onkin tullut kiloja, ryppyjä ja selluliittia ja mies tästäkin huolimatta edelleenkin kiehnää siinä ympärillä.

Vierailija
52/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain lapset. Jokaisen kohdalla siis. Alkuun se ahdisti minua itseäni tosi paljon. Tunsin jotenkin pettäväni miestäni sillä, etten halunnut häntä tai seksiä ylipäätään.

Muutaman viikon kuluttua päätin vain lopulta suostua seksiin, vaikken halunnutkaan itse. Tai ei ehkä suostua, vaan pikemminkin tarjota sitä miehelle, tehdä alotteita ja tyydyttää hänet, vaikken itse kaivannutkaan seksiä. Minulla se ei johtanut siihen, että "kyllä siitä nauttii, kunhan..." kuten monesti saa kuulla ja lukea. Mutta muuten se paransi oloa. Sekä parisuhteen osalta että siltä, että sain sitä kautta hellyyttä ja kosketusta, joka olisi ihan sellaisenaan riittänyt. Ja halutkin palasivat lopulta ihan itsekseen.

En kokenut tekeväni mitään suurta uhrausta, vaan annoin vain miehelle sitä hellyyttä, jota hän kaipasi ja minäkin.

Vierailija
53/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hämmentävää.. kun omassa kaveripiirissä ne on kyllä ne naiset (ja äidit!) jotka on puutteessa eikä toisin päin... väsymyshän se lapsiperheissä varmaan pahin ongelma on ja vaikuttaa seksin määräänkin.

Vierailija
54/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihdetaan hommia niin ei sitä kiinnostaisi.

Vaikka minä tulisin kotiin ja hoitaisin kolme lasta ja siivoisin kodin + safkat siihen päälle.

Selitykseksi riittäisi että ei nyt olen kamalan väsynyt työpäivän jälkeen.

Ihan turha selitellä sillä että on niin väsynyt. Olen minäkin väsynyt ja silti seksi kelpaa aina. En koskaan kieltäydy myöskään tuopista tai savukkeestakaan, vaikka väsyttää.

Jos ei löydy haluja niin turha sitä on selitellä väsyneisyydellä.

t: EX

Vierailija
55/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeillut huomioida vaimoasi naisena?

Vierailija
56/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla? antakaa ihan simppelit ohjeet, josko joku sitä kautta saisi siltä äitiytyneeltä naiseltaan seksiä.

Vierailija
57/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsentulon myötä mennyt niin että minä haluan seksiä, ja vaikka väsyttäisi niin silti haluan, mies taas tekee rankkaa fyysistä työtä ja monesti työpäivät ovat yli 12h pitkiä, joten mies on väsynyt:/ mutta kyllä onneksi seksiä on suhteessamme, mun puolesta saisi olla enemmän:.D

Vaikka mies onkin ihan vai it-nörtti. Meillä minä olen se haluava osapuoli ja mies se, jolla on "pää kipeä".

Huoh!

Mies lakkasi haluamasta seksiä lähes 10 vuotta sitten. Ikäänkuin haluttomuus olisi pelkästään naisten juttu, meillä se ainakin on pelkästään miehinen ominaisuus.

Vierailija
58/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla? antakaa ihan simppelit ohjeet, josko joku sitä kautta saisi siltä äitiytyneeltä naiseltaan seksiä.

-Pieniä viestejä päivän mittaan tyyliin rakastan sua, olet kaunis, tms.

-naiset haluavat keskustella, eli illalla kynttilä palamaan ja vierekkäin sohvalle juttelemaan

-joskus yhteinen viikonloppu kahdestaan, jonka mies järjestää

-elokuviin ja pidätte toisianne kädestä koko elokuvan ajan

-yrität naurattaa sitä omaa vaimoasi hauskoilla jutuillasi

Tuossa nyt aluksi, itse saa keksiä lisää. Ja tarkoituksena ei siis ole heti rynnätä sänkyyn, vaan vasta sitten kun ymmärrys on palannut välillenne. Voi viedä aikaa, mutta kannattaa kokeilla.

Vierailija
59/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko miehille tosiaan yllätyksenä se että lapsen jälkeen on haluttomuutta. Kemiaa se on. Naisen hormonitoiminnot muuttuvat ja siitä aiheutuu parhaimmillaan neljänkin vuoden haluttomuutta.

Kärsivällisesti priorisoimalla elämänsä lapsen eduksi selviää tästäkin.

Ne omat halut siirretään syrjään pariksi vuodeksi ja otetaan lapsi huomioon. Haluja voi toki olla, ne voi hoitaa masturboimalla tai keksimällä jotain muuta tekemistä halujen tilalle. Minä pelaan rayn pelikoneita tai käyn bingossa.

Aikaisemmin neuloin villasukkia, mutta kyllästyin siihen. Pelaaminen antaa sopivaa jännitystä elämään. Mukava mennä taaperoiden kanssa pelihalliin ja pistää raha haisemaan.

Viikossa voi mennä parikin sataa koneisiin, mutta on sentään muuta mietittävää, kuin seksi.

Suosittelen kaikille miehille ottamaan selvää mitä parisuhteelle ja seksille käy lasten hankkimisen jälkeen. Ei sen pitäisi olla mikään yllätys tai uusi tieto. Ettekö muista omia vanhempianne?

Poikkeuksiakin on. Olen kuullut sellaisista naisista jotka haluavat seksi synnytyksen jälkeen ihan normaalisti, mutta heillä onkin poikkeuksellisen heikko suhde vauvaan. Tai ainakin heikompi. Ja onhan niitä haluttomia isejäkin. Pari olutta illassa auttaa isän haluttomuuteen. Olut on tavallaan lääke.

- melkein isoisä-

Vierailija
60/73 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yritä sanoa, että se on naisille helpppo aikaa, mutta on sitä isitkin aika kovilla, kun häviää huoiossa uudelle tulokkaalle sata nolla.

Oma moka jos tämä tuli yllätyksenä. Yhteinen jos vauva tuli yllätyksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä