"Salarakkaani" laittoi viestin, että on suunnitellut mun varalle ens pe jotain, kun
Kommentit (50)
Hennan ja lukuisien muiden bimbojen myötä ollaan saatu kulttuuri ja uusi nimitys salarakas joka tarkoittaa muka jotain hienoa ja merkityksellistä.
Ollaan olevinaan niin salaperäisiä ja kuvitellaan että kun tekee kaikki temput sängyssä joihin se vaimo ei suostu niin ollaan niin paljon vaputuneempaa ja parempaa kuin ne vaimot.
Ei tajuta yhtään että miehet panevat teitä kuin huoria. Mistään rakkaudesta ei ole kyse eikä teitä voi viedä yleisille paikoille, teidän kanssa ei lapsia ainakaan suunnitella (joku pamahtaa tosin tahallaan paksuksi)
Suurin osa IHAN OIKEASTI teistä salarakkaista (älöttävä nimitys jolla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä, mitätön pikapano olis parempi)jää kakkoseksi vaimolle. Ihan sama mitä temppuja teette sängyssä ne ei riitä.
Paneminen ja rakkaus¨, ne 2 eri asiaa
Onneksi minä voin niellä miehensi spermat ilman, että se vaikuttaa arvostukseen. Jotkut miehet näkevät ihmiset tasa-arvoisina. Ja ajattele, kuinka ihanaa on se, että omassa parisuhteessaan saa kaiken: rakkauden, keskinäisen kunnioituksen, sielunkumppanuuden JA riettaan seksin.
Onneksi olen aina osannut Kiertää nämä tällaiset kaksinaismoralistit ja ylistämällä alistavat pullistelijat kaukaa.
nainen. Mitään hyväksikäytön makua en tässä näe, kun kaksi aikuista ihmistä tekee sitä, mikä hyvältä tuntuu, tosin kahvittelua pisemmälle emme ole päässeet- ainakaan vielä.
t. ap, jolla itsetunto ja itsekunnioituskin kohdillaan
Ihan miehenä voin sanoa sinulle, että mä en kunnioittaisi salarakasta pätkääkään. :) Olen herrasmies ja kohtelen niin, että en osoita halveksuntaani naiselle.. Omaa hairahdustani en voi sanoa rakkaaksi, vaikka lähetin jopa kullittelevia viestejä..
Kävin panemassa tätä naista kuin "vierasta sikaa".. Tämä nainen tykkäsi rajuista leikeistä j kokeiltiin anaalia, sperman nielentää ja kaikkea mitä en haluaisi vaimolle ehdottaa. Se oli puoleltani puhdasta hyväksikäyttöä vaikka nainen oli niin säälittävä, että olisi halunnut minut itselleen.. Jäin kiinni ja sain avioliiton pelastettua, mutta tätä naista en olisi huolinut missään tapauksessa.
Miehillä kirjoittamaton sääntö on, että huorat ovat huoria ja vaimot sitten erikseen.. Ennen kuin joku nainen älähtää, niin myös pettävä mies on pukki ja luultavasti myöhemmin erittäin katuva pukki.
Katkeruus paistaa viestistäsi liikaa läpi. Miehen tekstiksi en usko;) Kukaan mies ei kutsu itseään pettäväksi pukiksi...heh
Oletko tosiaan niin tyhmä, että väität että vain petetty voi inhota huoramaisia piirteitä ihmisessä?
Onneksi minä voin niellä miehensi spermat ilman, että se vaikuttaa arvostukseen. Jotkut miehet näkevät ihmiset tasa-arvoisina. Ja ajattele, kuinka ihanaa on se, että omassa parisuhteessaan saa kaiken: rakkauden, keskinäisen kunnioituksen, sielunkumppanuuden JA riettaan seksin.
Onneksi olen aina osannut Kiertää nämä tällaiset kaksinaismoralistit ja ylistämällä alistavat pullistelijat kaukaa.
nainen. Mitään hyväksikäytön makua en tässä näe, kun kaksi aikuista ihmistä tekee sitä, mikä hyvältä tuntuu, tosin kahvittelua pisemmälle emme ole päässeet- ainakaan vielä.
t. ap, jolla itsetunto ja itsekunnioituskin kohdillaan
Ihan miehenä voin sanoa sinulle, että mä en kunnioittaisi salarakasta pätkääkään. :) Olen herrasmies ja kohtelen niin, että en osoita halveksuntaani naiselle.. Omaa hairahdustani en voi sanoa rakkaaksi, vaikka lähetin jopa kullittelevia viestejä..
Kävin panemassa tätä naista kuin "vierasta sikaa".. Tämä nainen tykkäsi rajuista leikeistä j kokeiltiin anaalia, sperman nielentää ja kaikkea mitä en haluaisi vaimolle ehdottaa. Se oli puoleltani puhdasta hyväksikäyttöä vaikka nainen oli niin säälittävä, että olisi halunnut minut itselleen.. Jäin kiinni ja sain avioliiton pelastettua, mutta tätä naista en olisi huolinut missään tapauksessa.
Miehillä kirjoittamaton sääntö on, että huorat ovat huoria ja vaimot sitten erikseen.. Ennen kuin joku nainen älähtää, niin myös pettävä mies on pukki ja luultavasti myöhemmin erittäin katuva pukki.
Mutta noin moni mies varmasti ajattelee..
Katkeruus paistaa viestistäsi liikaa läpi. Miehen tekstiksi en usko;) Kukaan mies ei kutsu itseään pettäväksi pukiksi...heh
Oletko tosiaan niin tyhmä, että väität että vain petetty voi inhota huoramaisia piirteitä ihmisessä?
Sen sijaan että inhoaisit itseäsi kusipäänä pettäjänä käännät asian niin että nainen jota paneskelit oli kaiken pahan alku ja juuri.. voi ressua.
Kyllä meitä oikeasti rakastavia kakkospareja on olemassa:) Syystä tai toisesta erillään tässä elämässä.
ootko koskaan miettinyt monenko ihmisen elämää pilaat käyttäytymiselläsi? vaikka ehkä tällä hetkellä kaikki on ns. hyvin, mutta ajattele KUN asia selviää esimerkiksi avovaimolle. naisena voit hyvin kuvitella miltä hänestä tuntuu kun oma mies pettää. luulisi että me naiset pidämme yhtä, mutta kai sitten on niitä mätiä omenoita jotka eivät ajattele ollenkaan muiden tunteita. Tiedät sen itsekkin että et oikeasti merkitse mitään sille miehelle, jos merkitsisit hän varmaan jättäisi nykyisen avovaimonsa. Mietippä, mitä sinulle jää loppuen lopuksi käteen, mies lopulta kyllästyy ja kertoo että haluaa vakavoitua avovaimonsa kanssa, sinä jäät rannalle ruikuttamaan. No, siinä sinulle ehkä kunnon opetus kantapään kautta.
Sen sijaan että inhoaisit itseäsi kusipäänä pettäjänä käännät asian niin että nainen jota paneskelit oli kaiken pahan alku ja juuri.. voi ressua.
Kyllä meitä oikeasti rakastavia kakkospareja on olemassa:) Syystä tai toisesta erillään tässä elämässä.
En ole läpeensä paska mies,ja kyllä, tunnen yhäkin syyllisyyttä. Katkaisin suhteen kuitenkin reilusti toiseen naiseen kun paljastuin vaimolle. Toinen nainen ei ymmärtänyt tätä vaan vainosi vaimoani melko pitkään. Lähetti itsestään mm pillukuvia.. Pidän häntä tarinan lopullisena kusipäänä.
miehen kans niin pitkään, että vaikea on kokonaan lopettakaan yhteydenpitoa. Enemmän sitä ihmettelen, että mies ei laita välejä poikki, kun on ihan tuoreessa suhteessa. Huono moraali on miehelläkin siis! ap
ootko koskaan miettinyt monenko ihmisen elämää pilaat käyttäytymiselläsi? vaikka ehkä tällä hetkellä kaikki on ns. hyvin, mutta ajattele KUN asia selviää esimerkiksi avovaimolle. naisena voit hyvin kuvitella miltä hänestä tuntuu kun oma mies pettää. luulisi että me naiset pidämme yhtä, mutta kai sitten on niitä mätiä omenoita jotka eivät ajattele ollenkaan muiden tunteita. Tiedät sen itsekkin että et oikeasti merkitse mitään sille miehelle, jos merkitsisit hän varmaan jättäisi nykyisen avovaimonsa. Mietippä, mitä sinulle jää loppuen lopuksi käteen, mies lopulta kyllästyy ja kertoo että haluaa vakavoitua avovaimonsa kanssa, sinä jäät rannalle ruikuttamaan. No, siinä sinulle ehkä kunnon opetus kantapään kautta.
Ap:n kaltaisella naisella tuskin on kavereita. :D
miehen kans niin pitkään, että vaikea on kokonaan lopettakaan yhteydenpitoa. Enemmän sitä ihmettelen, että mies ei laita välejä poikki, kun on ihan tuoreessa suhteessa. Huono moraali on miehelläkin siis! ap
Jos se mies ei haluakaan sua?
siis te olette vain kahvitelleet? mitä odotat miehen vielä tekevän jos kerta olette jo tunteneet pitkään? onko mies antanut olettaa olevan sinusta muutenkin kiinnostunut kun vaan kaverina? mistä päättelet olevasi salarakas jos ei ole kuin kahvittelua? Mitä loppujelopuksi odotat saavasi tästä teidän "suhteesta"??? Haluatko itse miehestä muutakuin seksikaveria??
Mikä siis tässä sun ja miehen suhteessa tekee teidät salarakkaiksi, jos olette käyneet vain kahvilla? Onko varma, ettette ole vain ystäviä?
Minulla ainakin on useampikin mies elämässä, jonka kanssa voisin käydä kahvilla (osa vapaita ja osa varattuja), mutta ei tulisi kyllä pieneen mieleenkään puhua heistä salarakkaina vaan ihan ystävinä / kavereina, jotka nyt vaan sattuvat olemaan miespuoleisia.
siis te olette vain kahvitelleet? mitä odotat miehen vielä tekevän jos kerta olette jo tunteneet pitkään? onko mies antanut olettaa olevan sinusta muutenkin kiinnostunut kun vaan kaverina? mistä päättelet olevasi salarakas jos ei ole kuin kahvittelua? Mitä loppujelopuksi odotat saavasi tästä teidän "suhteesta"??? Haluatko itse miehestä muutakuin seksikaveria??
selvää, että jollain tasolla olemme enemmän kuin kavereita, kun lähes joka päivä täytyy olla yhteydessä, nähty ei olla montaa kertaa. Seurustelusuhdetta en tästä halua eikä minulla ole minkäänlaisia toiveita esim. asua joskus tämän miehen kanssa. Ehkä jotain seikkailunhalua puolin ja toisin ja luotettavaa keskusteluseuraa, ei rakastelukaan nyt mielestäni aivan poissuljettu vaihtoehto ole, mutta siihen en tee itse aloitetta. ap
selvää, että jollain tasolla olemme enemmän kuin kavereita, kun lähes joka päivä täytyy olla yhteydessä, nähty ei olla montaa kertaa. Seurustelusuhdetta en tästä halua eikä minulla ole minkäänlaisia toiveita esim. asua joskus tämän miehen kanssa. Ehkä jotain seikkailunhalua puolin ja toisin ja luotettavaa keskusteluseuraa, ei rakastelukaan nyt mielestäni aivan poissuljettu vaihtoehto ole, mutta siihen en tee itse aloitetta. ap
Joku tässä mättää? sanot että olette tunteneet kauan? mutta kuitenkin ette ole nähneet kun pari kertaa? oliko mies vielä sinkku kun tutustuitte? koska mainitset että tämän miehen ja naisen juttukin on tuorehko?!
sähköpostin välityksellä. Vasta puoli vuotta sitten tavattiin eka kerran, silloinkin työasioissa, mutta oltiin ilta ja alkuyö yhdessä. Mies on asunut naisystävänsä kanssa vuoden yhdessä, eli oli sinkku silloin kun tavattiin eka kerran. En tiedä itsekään, mitä tästä haluan ja mitä mies haluaa! ap
Sen sijaan että inhoaisit itseäsi kusipäänä pettäjänä käännät asian niin että nainen jota paneskelit oli kaiken pahan alku ja juuri.. voi ressua. Kyllä meitä oikeasti rakastavia kakkospareja on olemassa:) Syystä tai toisesta erillään tässä elämässä.
En ole läpeensä paska mies,ja kyllä, tunnen yhäkin syyllisyyttä. Katkaisin suhteen kuitenkin reilusti toiseen naiseen kun paljastuin vaimolle. Toinen nainen ei ymmärtänyt tätä vaan vainosi vaimoani melko pitkään. Lähetti itsestään mm pillukuvia.. Pidän häntä tarinan lopullisena kusipäänä.
käytös on sairasta!! Itselleenhän tuo vain hallaa tuolla teki. Itse en voisi kuvitellakaan ilmiantavani miestä mitenkään, menettäisin hänet varmasti! Tai jos jäisimme kiinni jonkun ulkopuolisen toimesta olisin kyllä ihan hiljaa ettei tilanne ainakaan minun vuokseni pahentuisi. Tiedän että mies tässä elämänvaiheessa valitsisi perheensä, kuten minäkin omani
avovaimonsa lähtee reissuun. Ihanan kamalaa ;)
Meillä oli tuollainen tilanne, että mies petti kun olin lapsen kanssa paljon sairaalassa. Lapsella oli syöpä ja hän lopulta kuoli siihen.
Mies oli äärettömän pahoillaan kun kävimme terapiassa menetyksen jälkeen. Salarakas jäi nuolemaan näppejään, mies lopulta aiheutti sille lutkalle jopa mustan silmän kun se kävi pihallamme aikeenaan harrastaa seksiä autotallissa..? Joo, ihan tosi. Olitko se sinä?
oli lutka? Mikä miehesi oli? Pyhimys, joka kiksautteli vierasta pillua kun itse olit kuuolevan lapsenne kanssa sairaalassa?
Olen pahoillani kun käännään puukkoa haavassa, mutta tottahan tuo on. Miehesi ei ollut yhtään parempi ja olisi yhtä lailla ansainnut mustan silmän ja lisäksi vielä kuohinnan. Tosi luotettava ja perhettään tukeva mies. Pyh.
suoraan sanottuna olet v...mäinen akka, kun jaat itseäsi muillekin, kuin omalle miehellesi. HÅPEÄ nyt itseäsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi ihmeessä haluat tavata koko miestä jos et itsekkään tiedä mitä hänestä haluat? lisäksi miksi haluat olla niin bitch että alat koko hommaan?
Ja vai on vuosi sinun mielestä lyhyt aika? kyllä' se ihan on riittävä aika siihen että rakastutaan ja ollaan vakavasti yhdessä. mutta sinähän et siiträ välitä? Etsisit jonkun vapaan miehen niin et satuttaisi ainekaan ketään?!? Mutta Kyllä se niin sanottu KARMA vielä kostaantuu tässä sinullekkin jollain tavalla ODOTA VAAN!!! ;)